نقشه بازی Spider-Man 2 دو برابر بزرگ‌تر از نسخه قبلی خواهد بود

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 487709 10 ماه قبل 297

استودیو «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games) اعلام کرد نقشه بازی «مرد-عنکبوتی 2» (Spider-Man 2) گسترده‌تر از نسخه‌های قبلی خواهد بود. گفتنی است این بازی به صورت انحصاری در اواخر تابستان برای کنسول PS5 عرضه می‌شود.

در سال 2018، استودیو بازی‌سازی Insomniac Games از عنوان ابرقهرمانی Spider-Man برای کنسول PlayStation 4 رونمایی کرد. این بازی توانست در زمان عرضه واکنش‌های بسیار مثبتی را از سوی طرفداران و منتقدان به دست آورد. یکی از نکات برجسته بازی Spider-Man، ایجاد جهانی آزاد برای گشت و گذار در منهتن نیویورک بود. نقشه منهتن بازی مذکور به قدری گسترده بود که بازیکنان می‌توانستند در آن آیتم‌ها، چالش‌ها و ماموریت‌های جانبی مختلفی را پیدا کنند.

نقشه بازی Spider-Man 2

وسعت نقشه بازی Spider-Man 2؛ تاریخ عرضه دنباله عنوان مرد-عنکبوتی

اکنون استودیو توسعه‌دهنده Insomniac Games اعلام می‌کند نقشه Spider-Man 2 دو برابر بزرگ‌تر از نقشه قسمت اول خواهد بود. در همین راستا، «برایان اینتیهار»، کارگردان خلاق پروژه مذکور در مصاحبه با روزنامه «واشنگتن پست» (Washington Post) در مورد دو برابر بودن وسعت نقشه بازی Spider-Man 2 گفت:

ما این بار دو محله کوئینز و بروکلین را اضافه کرده‌ایم. از این رو در مجموع اندازه نقشه حدودا دو برابر بزرگتر از بازی‌های قبلی است. از آنجایی که این دو منطقه تا حدودی کوچکتر و مسکونی هستند، فکر می‌کنم تفاوت آن‌ها با منهتن مشخص خواهد بود. ما موقعیت‌های غیرمنتظره‌ای مانند نبرد در رودخانه بین دو منطقه را آماده کرده‌ایم که قبلا مثل آن‌ها را نساخته بودیم. بنابراین امیدوارم که طرفداران منتظر تجربه آن باشند.

بازی Spider-Man 2 ممکن است در اواخر تابستان یا اوایل فصل پاییز امسال برای کنسول PS5 منتشر شود. با نمایش گیم‌پلی این بازی در همایش «پلی استیشن» (PlayStation Showcase)، بسیاری از طرفداران بی‌صبرانه منتظر تجربه بازی مذکور هستند. انتظار می‌رود استودیو «اینسامنیاک گیمز» به‌زودی تاریخ عرضه و آغاز پیش‌خرید بازی را به اشتراک گذارد.

  • ویدیو گیم‌ پلی بازی Spider-Man 2 در رویداد پلی استیشن منتشر شد
  • اینسامنیاک گیمز: بازی Spider-Man 2 از حالت Co-Op پشتیبانی نمی‌کند
مشاهده این خبر در سایت مرجع