نقشه راه جدید Halo Infinite و شش ماه طولانی برای فصل 2

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 228903 2 سال قبل 147

نقشه راه جدید Halo Infinite شش ماه طولانی دیگر را برای فصل 2 مشخص می‌کند که بعد از کمبود محتوای طولانی مدت فصل اول، تا حد زیادی ناامید کننده به نظر می‌رسد. در ادامه با جزییات بیشتر این خبر ما را همراهی کنید.

  • معرفی احتمالی حالت بازی جدید Halo Infinite توسط یکی از توسعه دهندگان
  • تریلر و تاریخ عرضه فصل دوم بازی Halo Infinite با نام Lone Wolves
  • محتوای جدید بازی Halo Infinite با الهام از سریال تلویزیونی Paramount+

نقشه راه جدید Halo Infinite

نقشه راه جدید Halo Infinite

دیروز، استودیوی 343 Industries به عنوان توسعه دهنده بازی Halo Infinite نقشه راه به روز شده خود را برای سرویس چندنفره رایگان بازی به اشتراک گذاشت. بر اساس این نقشه راه جدید Halo Infinite، فصل 2 بازی با نام Lone Wolves قرار است در تاریخ 13 اردیبهشت 1401 (3 می 2022) آغاز شود و بیش از شش ماه طول بکشد و در تاریخ 16 آبان 1401 (7 نوامبر 2022) درست قبل از شروع فصل 3 به پایان برسد.

از طرفی، عرضه حالت کمپین همکاری محور (co-op) در کنار قابلیت اجرای مجدد ماموریت‌های کمپین، برای اواخر آگوست امسال تایید شده است. این در حالی است که حالت Forge با عرضه نسخه بتای باز (Open Beta) بازی به ماه سپتامبر منتقل شده است.

اگر بخواهیم بدبینانه به قضیه نگاه کنیم، انتخاب چنین زمان‌هایی تاثیر منفی زیادی روی علاقه‌مندی طرفداران دارد. آن‌ها پس از تجربه یک فصل اول بسیار طولانی و کمبود محتوا، امیدوار بودند که فصل دوم کوتاه‌تر باشد. متاسفانه با توجه به این نقشه راه جدید به نظر می‌رسد که آن‌ها باید برای مدت شش ماه، فصل Lone Wolves را نیز تحمل کنند. 343 Industries درباره این طولانی بودن گفته است که همچنین قصد دارد برخی بروزرسانی‌های بسیار مورد نیاز برای «کیفیت زندگی» (Quality of Life) به نام Drop Pods را در طول فصول ارائه دهد که هدف آن یک Drop Pod در ماه است.

توضیحات 343 Industries درباره نقشه راه جدید

Halo Infinite

343 Industries برای جلوگیری از حملات منفی طرفداران به این نقشه راه جدید، توضیحاتی را درباره تصمیمات اتخاذ شده در استودیو و هدف بعدی آن‌ها ارائه کرده است که در ادامه می‌خوانید:

ما می‌دانیم که باید محتوای بیشتر و ویژگی‌های بیشتری را سریع‌تر ارائه دهیم. وفادار ماندن به اولویت صفر به این معنی است که گاهی اوقات برای این که سالم بمانیم و دیرتر بتوانیم سریع‌تر حرکت کنیم، باید سرعت خود را کاهش دهیم؛ اما، ما همچنین به شدت به دنبال راه‌هایی برای تسریع این شرایط هستیم.

به عنوان مثال، ما می‌خواهیم مجموعه ابزار Forge را زودتر به دست شما برسانیم تا نقشه‌ها و حالت‌های عالی جامعه بتوانند با سرعت بیشتری به بازی راه پیدا کنند.

برای تحقق این امر، ما یک نسخه بتای باز Forge را بعدا در فصل 2 هدف قرار داده‌ایم. مدتی است که Forge را به صورت موفقی در پروازهای خصوصی با مخاطبان محدود داشته‌ایم، بنابراین تصمیم گرفتیم از برنامه پرواز رسمی در مقیاس بزرگ صرف نظر کنیم و مستقیم به سراغ نسخه بتای باز برویم. با این رویکرد، می‌توانیم ابزارهای اصلی Forge را سریع‌تر در اختیار همه قرار دهیم و همچنین بر اولویت اصلی خود یعنی ادامه بهبود جنبه‌های اساسی Halo Infinite تمرکز کنیم. Forge از نسخه بتای باز به بعد ادامه خواهد داشت و در طول زمان تکامل می‌یابد و رشد می‌کند.

تعهد اصلی استودیو

این توسعه دهنده در نهایت به تعهد اصلی خود تاکید کرد و برای پیشرفت خود از طرفداران درخواست صبوری داشت:

همان طور که ما به پیشرفت و افزایش سرعت خود ادامه می‌دهیم، لطفا درک کنید که همه ما در 343 کاملا متعهد هستیم که Halo Infinite را به بهترین تجربه Halo تا کنون تبدیل کنیم. در واقع، دلیل اصلی تمدید فصل 2 این است که قبل از ارسال یک فصل دیگر به ما زمان داده می‌شود تا به طور کامل به بهبودهای کیفیت زندگی بر اساس آموخته‌های فصل 1 و همچنین سایر داده‌ها و بازخوردهایی که جمع‌آوری کرده‌ایم، رسیدگی کنیم.

نظر شما در مورد این نقشه راه جدید Halo Infinite چیست؟ آیا دلایل ارائه شده توسط توسعه دهنده را برای طولانی بودن فصل دوم، قابل قبول می‌دانید؟ نظرات خود در این باره را به همراه تجربیاتتان از این بازی برای ما بنویسید.

  • بی صبری طرفداران بازی Halo Infinite و پاسخ استودیوی 343 Industries به تاخیرهای پیش آمده
  • تاخیر رسمی عرضه حالت کمپین Co-Op بازی Halo Infinite
  • آنالیز کمپین Halo Infinite و برتری ایکس باکس وان ایکس نسبت به سری اس
مشاهده این خبر در سایت مرجع