نویل از پیش‌بینی عجیبش پا پس نمی‌کشد

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 555488 3 ماه قبل 82

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شروع شگفت‌انگیز شاگردان میکل آرتتا و حتی به‌دست آوردن صدر جدول در مقطعی، آنها در پنج بازی اخیر فقط یک برد به دست آورده‌اند و شرایط خوبی در جدول ندارند.

روند ضعیف اخیر آنها را از صدرنشینی در جدول به رده چهارم کشاند. تساوی برابر لیورپول و شکست‌های متوالی برابر وستهم و فولام باعث شدند تیم آرتتا جایگاه خوبش در جدول را از دست بدهد.

با وجود همه این‌ها، گری نویل، بازیکن سابق منچستر یونایتد که قبلا پیش‌بینی کرده بود آرسنال می‌تواند قهرمان لیگ برتر انگلیس شود، نظرش را تغییر نداده است و در گفتگوی جدیدش اصرار داشت که توپچی‌ها همچنان توانایی به‌دست آوردن جام قهرمانی را دارند.

1974309

او گفت:«پیش‌بینی‌ام را تغییر نمی‌دهم. نمی‌خواهم این کار را انجام دهم. آنها فرصت‌های زیادی را از دست دادند و به‌نظرم به یک تلنگر نیاز داشتند. به‌نظرم آنها هنوز کاملاً از دور خارج نشده‌اند. من از آنها ناامید شده‌ام. هواداران ناامید شده‌اند، اما هنوز زمان هست. ناامیدی برای این است که آنها می‌توانستند فاصله‌شان در صدر جدول را با تیم‌های دیگر بیشتر کنند اما سقوط کردند. آنها در شرایط سختی قرار دارند اما من همچنان می‌گویم اگر آنها به فرم خوب‌شان برسند و مهاجم خوبی بیاید که توپ‌ها را گل کند، می‌توانند به راحتی لیگ را ببرند.»

1974311
مشاهده این خبر در سایت مرجع