نگاه نزدیک به تبلت های سامسونگ گلکسی تب S9, S9+ و S9 اولترا

منبع :  gadgetnews.net دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 513187 9 ماه قبل 486

سامسونگ امروز و در جریان رویداد آنپکد ۲۰۲۳ از نسل جدید تبلت‌های قدرتمندش رونمایی کرد. در این مطلب گجت نیوز، ما سراغ بررسی تبلت های گلکسی S9، S9+ و S9 اولترا خواهیم رفت. با ما همراه بمانید.

جدیدترین تبلت‌های سامسونگ سرانجام رونمایی شدند. گلکسی تب S9، سری جدید تبلت‌های این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی است که مدل‌های گلکسی تب S9، اس ۹ پلاس و اولترا را در خود جای داده است. این سری آپگرید نسل گلکسی تب اس ۸ محسوب می‌شود و از نظر ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، جزو بهترین تبلت‌های حال حاضر بازار است.

سامسونگ پادشاه بی‌چون و چرای دنیای تبلت‌های اندرویدی است و با معرفی این سری، باری دیگر به همه نشان داد چرا انتخاب اول کاربران حرفه‌ای تبلت‌های اندرویدی است. این سری حالا به آیپدهای اپل نزدیک‌تر از همیشه شده و حتی می‌تواند در برخی موارد و ویژگی‌ها، از رقیب کوپرتیونی خود پیشی بگیرد.

مشخصات کلی تبلت‌های جدید سری گلکسی تب S9 سامسونگ

سری گلکسی تب S9سری گلکسی تب S9

سری جدید تبلت‌های سامسونگ با طراحی جذاب و مشخصاتی قدرتمند، می‌توانند به سادگی تاج و تخت دنیای تبلت‌های اندرویدی را به دست آورند.

تبلت‌های جدید سامسونگ از نظر طراحی فوق‌العاده به نظر می‌رسند. کره‌ای‌ها تبلت‌های جدید خود را با ضخامت ۵.۵ میلی متری به بازار عرضه می‌کنند و این مدل‌ها از نظر ظرافت جزو بهترین‌ها محسوب می‌شوند. این مدل‌ها از گواهی استاندارد IP68 بهره می‌برند و می‌توانند در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی دوام بیاورند. نکته قابل توجه این است که حتی اس پن تبلت‌های جدید سامسونگ هم از گواهی استاندارد آی پی ۶۸ بهره می‌برد. این قلم حالا می‌تواند در هر حالتی با اتصال به تبلت شارژ شود و دیگر لازم نیست مثل نسل قبل، قلم را در یک موقعیت مشخص قرار دهید.

سری گلکسی تب S9 سامسونگ به نمایشگرهای اولد مجهز شده است. این در حالی است که در سری گلکسی تب اس ۸ سامسونگ، نسخه پایه سری به صفحه نمایش IPS LCD مجهز شده بود. نمایشگر گلکسی تب اس ۹ سامسونگ ۱۱ اینچی است و نسخه پلاس به صفحه نمایشی ۱۲.۴ اینچی مجهز شده است. اگر به یک نمایشگر کاملا بزرگ نیاز دارید هم می‌توانید با هزینه بیشتر سراغ گلکسی تب اس ۹ اولترا بروید که نمایشگرش ۱۴.۶ اینچی است.

تمام تبلت‌های جدید سامسونگ در بخش نمایشگر قدرتمند ظاهر شده‌اند و از ویژگی‌هایی مانند رزولوشن کیو اچ دی پلاس، HDR10 پلاس، ویژن بوستر (که استفاده از تبلت‌ را در محیط‌های روشن آسان‌تر می‌کند) بهره می‌برند. در کنار این موضوع، تمام مدل‌ها از اس پن Creator Edition پشتیبانی می‌کنند. این نسخه از اس پن برای طراحان حرفه‌ای طراحی شده است.

سری گلکسی تب S9 در یک کلمه خلاصه شده؛‌ قدرت!

سری گلکسی تب S9سری گلکسی تب S9

شاید در نگاه اول بهترین انتخاب برای کاربران حرفه‌ای آیپدهای اپل باشد اما گلکسی تب S9 اینجاست تا این باور را برای همیشه تغییر دهد!

تمام تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۹ سامسونگ به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده‌اند. این تراشه در حال حاضر یکی از قدرتمند‌ترین تراشه‌های موجود در بازار گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است و می‌تواند در سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

نسخه پایه این سری در نسخه‌هایی مجهز به ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان می‌رسد. گلکسی تب اس ۹ پلاس نیز در نسخه‌هایی مجهز به حافظه رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت به فروش می‌رسد. بهترین نسخه این سری یعنی گلکسی تب اس ۹ اولترا نیز در نسخه‌هایی مجهز به ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶، ۵۱۲ یا یک ترابایت حافظه داخلی به دست مشتریان می‌رسد.

باتری نسخه پایه این سری ۸۴۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند به سادگی یک روز استفاده سنگین را دوام بیاورد. در نسل قبل شاهد استفاده از بازی ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای نسخه پایه بودیم. دیگر تبلت‌های این خانواده قدرتمند به باتری‌های قدرتمندتری مجهز شده‌اند. گلکسی تب اس ۹ پلاس سامسونگ از یک باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. نسخه اولترا سری گلکسی تب S9 سامسونگ نیز به یک باتری بزرگ ۱۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. هر سه مدل از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کنند اما مانند گوشی‌های این شرکت،‌ در جعبه این تبلت‌ها خبری از آداپتور شارژ نخواهد بود.

تبلت‌های پرچمدار سامسونگ از نظر دوربین جزو بهترین‌ها هستند

سری گلکسی تب اس ۹ سامسونگ از همان اصلی۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که پیش از این در سری تبلت‌های گلکسی تب S8 مورد استفاده قرار گرفته بود. در نسخه پایه سری گلکسی Tab S9 خبری از دوربین اولترا واید ۶ مگاپیکسلی نیست اما این دوربین در گلکسی تب اس ۸ حاضر بود. در کنار دوربین اصلی دو تبلت دیگر این سری، یک دوربین اولترا ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی این تبلت‌ها ۱۳ مگاپیکسلی است و می‌تواند در گفتگوهای تصویری و ویدئوکنفرانس‌ها عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

دیگر ویژگی‌‌های تبلت‌های سری گلکسی Tab S9 سامسونگ

سری گلکسی تب S9سری گلکسی تب S9

فرقی ندارد کدام تبلت سری پرچمدار جدید سامسونگ را انتخاب کنید؛ هر یک از این تبلت‌ها می‌توانند بهترین تجربه ممکن را در اختیار شما قرار دهند.

این تبلت‌ها همگی از اندروید ۱۳ بهره می‌برند و رابط کاربری آن‌ها One UI نسخه 5.1.1 است. این نسخه از رابط کاربری سامسونگ از نظر مولتی تسکینگ پیشرفت خوبی داشته و می‌تواند تبلت‌های جدید سامسونگ را به گزینه‌ای مناسب برای خرید تبدیل کند. سامسونگ اعلام کرده که این تبلت‌ها چهار آپدیت بزرگ سیستم عامل اندروید را دریافت خواهند کرد و پشتیبانی نرم‌افزاری آن‌ها حداقل تا پنج سال ادامه پیدا خواهد کرد.

همان طور که انتظار داشتیم این مدل‌ها از شبکه ۵ جی پشتیبانی می‌کنند (برای استفاده از این تکنولوژی باید نسخه‌های سلولار را خریداری کنید) و دیگر تکنولوژی‌های معمول مانند GPS، وای فای 6E، بلوتوث نسخه 5.3، پورت یو اس بی نسل ۳.۲ و … در این سری وجود دارند. خوب است بدانید تبلت‌های جدید سامسونگ همگی از حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش بهره می‌برند. ناحیه پشتیبانی حسگر اثر انگشت نیز در این سری ۲۰ درصد بزرگ‌تر از گذشته شده است.

تبلت گلکسی تب S9 سامسونگ در نسخه پایه با قیمت ۷۹۹ دلار به فروش می‌رسد. اگر می‌خواهید سراغ خرید بهترین کانفیگ گلکسی تب اس ۹ اولترا بروید، باید ۱۶۹۹ دلار خرج کنید. به طور کلی می‌توان گفت تبلت‌های جدید سامسونگ از نظر مشخصات فنی و ویژگی‌ها، جزو بهترین‌های بازار هستند و می‌توانند تا چندین سال، شما را از خرید یک تبلت جدید بی‌نیاز کنند.

اگر به محصولات سامسونگ علاقه دارید، دیگر مطالب مربوط به رویداد آنپکد ۲۰۲۳ را از دست ندهید!

زمان عرضه و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 – Galaxy Z Fold 5 مشخص شد

مشخصات فنی گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ

تبلت‌های خانواده گلکسی تب S9 سامسونگ برای رقابت با آیپدهای اپل از راه رسیدند

مقایسه گلکسی زد فولد ۵ با زد فولد ۴ ؛ نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ چگونه است؟

گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ معرفی شد؛‌ باریک‌تر و توانمندتر از گذشته

نظر شما درباره تبلت‌های پرچمدار سامسونگ چیست؟ آیا حاضر به خرید یک تبلت اندرویدی هستید یا مانند بسیاری از کاربران تصور می‌کنید این گجت‌های جذاب خیلی کاربردی نیستند؟ در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش همراه شوید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مشاهده این خبر در سایت مرجع