نگاهی به کمد لباس شلخته زیبا کرمعلی؛ بازیگر ریزه‌میزه سینمای ایران

منبع :  چی بپوشم دسته بندی : فرهنگ و هنر کد خبر : 489647 10 ماه قبل 388

زیبا کرمعلی از هنرپیشه‌های نسل تازه سینمای ایران است. او با فیلم لاتاری به مخاطبان معرفی شد و توانست استقبال خوبی از آنها دریافت کند. داستان عامه‌پسند فیلم و همراهی هنرپیشه‌های معروف با کرمعلی، فرصتی یگانه برای مطرح‌شدن او بودند. در این مقاله، می‌خواهیم از تیپ و استایل کرمعلی برایتان بگوییم. او از آن هنرپیشه‌هایی نیست که استایل‌هایی بی‌نقص برای خود تدارک ببینید. گاهی پراشتباه است و گاهی هم متناسب و مطلوب ظاهر می‌شود.

لینک پیشنهادی
این فیلم‌های سینمای ایران خطرناک هستند، نبینید

استایل زیبا کرمعلیاستایل زیبا کرمعلی

علاقه به ست‌های کلاسیک

استایل زیبا کرمعلیاستایل زیبا کرمعلی

کرمعلی متعلق به نسل تازه بازیگران است و سن‌وسال زیادی ندارد. بااین‌حال، دل‌بسته استایل‌هایی است که به سبک و سیاق کلاسیک‌ها سِت می‌شوند. این روش که از دو رنگ ضرب‌دری و یکی‌درمیان برای بخش‌های مختلف استایل استفاده شود، کمی قدیمی شده است. زیبا کرمعلی در تصویر بالا از چنین مدلی برای رنگ‌های استایل خود بهره برده است. خب! ایرادی هم ندارد. هرکس علایق و سلایقی دارد که قابل‌احترام است. اما باید بدانید که این روزها، تنوع در دنیای مدوفشن بسیار بیشتر از گذشته‌ها است. با وجود رنگ‌هایی که می‌توانید در استایل به‌کار بگیرید، تنوع و پیچیدگی تیپتان بسیار بیشتر می‌شود. زیبا در تصویر بالا از دو رنگ قرمز و کرم برای ست‌کردن رنگ‌های تیپش بهره برده است. طرح پایین مانتوی او هم کمی شلوغ است و برای قرارگرفتن روی لباسی با این سبک زیاد مناسب به نظر نمی‌رسد. لبه شلوار هم باید کمی از بوت را می‌پوشاند تا این فاصله میان کفش و شلوار به‌وجود نیاید.

با دمنوش گیاهی به وزن دلخواهت برس

همین الان به چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه ملحق شو و مشاوره رایگان بگیر.

دریافت مشاوره رایگان

بی‌دقتی در هماهنگ‌کردن رنگ‌ها

استایل زیبا کرمعلیاستایل زیبا کرمعلی

انتخاب رنگ‌هایی متناسب برای هر استایل بسیار ضروری است. اگر می‌خواهید تیپی چشم‌نواز داشته باشید، باید حتما به پالت رنگی مناسب استایل دقت کنید. کرمعلی درباره این موضوع کمی بی‌دقت عمل می‌کند. در تصویر بالا، او را با بارانی سبزرنگی می‌بینید که با شالی طرح‌دار و از سبزی دیگر سِت شده است. این دو رنگ، به‌رغم اینکه در طیفی مشابه قرار دارند، از هماهنگی ضعیفی با هم بهره‌مند هستند و قرارگرفتنشان در کنار یکدیگر، ایده زیاد جذابی از کار درنیامده است. شاید اگر کرمعلی به‌سراغ رنگی مانند سرمه‌ای می‌رفت و شالی ساده می‌پوشید، خروجی تیپش بهتر می‌شد. استفاده از رنگ‌هایی مانند بنفش، طیف آبی نفتی و حتی رنگ‌هایی مانند قرمز و نارنجی هم با بارانی سبزش بهتر می‌شد.

استفاده از طرح و نقش

استایل زیبا کرمعلیاستایل زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی از طرح‌ها و نقش‌ها برای استایلش استقبال زیادی می‌کند. او معمولا به‌سراغ لباس‌ها یا حتی کیف‌هایی می‌روید که منقش به طرح‌های شاد و فانتزی هستند. از این نظر، بهتر است بگوییم که او دلبستگی‌هایی به تیپ‌های فانتزی هم دارد. هرچند که چنین چیزی ایرادی ندارد اما تناسب طرح و جنس لباس اهمیت زیادی دارد که باید در این مواقع رعایت شود. تونیک طرح‌دار کرمعلی در تصویر بالا در کنار کیفی با طرحی دیگر وشالی با طرحی متفاوت زیاد جالب نشده است. وجود چندین طرح مختلف در یک پوشش باعث ایجاد آشفتگی زیاد می‌شود.

حتما بخوانید...
خنک‌ترین استایل‌های بازیگران زن ایران؛ برای تابستان الهام بگیرید
سلبریتی‌های عزیز، با چه جسارتی این لباس‌ها را روی فرش قرمز پوشیدید؟!

آراستگی و نظم

استایل زیبا کرمعلیاستایل زیبا کرمعلی

نقاط مثبتی هم در استایل زیبا کرمعلی دیده می‌شود. او به نظم و آراستگی توجه دارد و معمولا با استایلی نامرتب و آشفته دیده نمی‌شود. انتخاب استایلی مونوکروم برای صحه‌گذاشتن بر آراستگی از بهترین ایده‌های ممکن است. در تصویر بالا هم زیبا را با ست جلیقه و شلواری آبی می‌بینید که با همین رنگ از کفش و شال هم ست شده است. کرمعلی در این استایل تابستانی، از کیف مشکی استفاده کرده است. شاید بهتر بود که به‌سراغ رنگی از طیف آبی می‌رفت تا نظم استایلش به‌طور تمام و کمال حفظ شود. یکی از جذابیت‌های همیشگی استایل زیبا کرمعلی هم در نظمی است که در آرایش صورت و موهایش دیده می‌شود. این امتیاز مثبت باعث می‌شود که نمره استایل مو و آرایش او بالا برود.

انتخاب‌ نامناسب اجزای استایل

استایل زیبا کرمعلیاستایل زیبا کرمعلی

انتخاب عناصر زیبا برای استایل کافی نیست. اگر قرار است که خوش‌پوش و زیبا جلوه کنید، حتما باید حواستان به این باشد که بخش‌های مختلف لباس با هم هماهنگ به‌نظر برسند. این موضوع در استایل کرمعلی کمی به حاشیه می‌رود. در تصویر بالا، او از اجزای نسبتا مناسب و متناسب با سلیقه همیشگی‌اش برای تدارک‌دیدن تیپ خود بهره برده است. اما نگاهی دقیق به اجزا و بخش‌های مختلف استایل نشان می‌دهد که هماهنگی زیادی مانند آنها نیست. اکسسوری فانتزی و به رنگ سبز و زرد، کیفی گلدار و با طیف متفاوتی از رنگ سبز، شال و رویه‌ای که از نظر رنگی به هم نزدیک‌اند اما ارتباط معناداری میانشان وجود ندارد از جمله اشکالات این استایل هستند. در واقع، نوعی ناهمگونی و نبود تناسب در این تیپ به چشم می‌خورد. شاید اگر رنگ‌ها و مدل بخش‌های مختلف استایل کمی به هم نزدیک‌تر بود، خروجی متفاوت‌تری دیده می‌شد.

بلاتکلیفی استایل

استایل زیبا کرمعلیاستایل زیبا کرمعلی

از رازهای خوش‌پوشی این است که استایلتان تکلیفی مشخص داشته باشد. دوستدار تیپ اسپرت هستید؟ از مدل‌های کلاسیک خوشتان می‌آید؟ مدل و طرح هرچه که باشد، باید در تمام بخش‌های تیپتان، نمودی از آن را ببینید و تلفیق سبک‌های گوناگون، به‌غیر از استایل‌های پیش‌رو در باقی موارد اصلا دوست‌داشتنی نیست. در تصویر بالا هم کرمعلی را با تیپ ساده‌ای می‌بینیم که اگرچه ایراد خاصی ندارد اما بر این نکته صحه می‌گذارد که این بازیگر جوان، استایلی تعریف‌شده و امضایی شخصی ندارد. بسیاری از افراد دوست دارند که در هر زمان از تیپ و پوششی استفاده کنند که برایشان در همان مقطع زمانی جذاب به‌نظر می‌رسد. این موضوع تنوعی زیادی در سبک پوششی به وجود می‌آورد اما مانع از آن می‌شود که امضایی شخصی به‌میان بیاید و استایل اصیل به‌نظر برسد.

مدل‌هایی با الگوی پیچیده

استایل زیبا کرمعلیاستایل زیبا کرمعلی

یکی دیگر از شاخصه‌های استایل زیبا کرمعلی در این است که به‌دنبال لباس‌هایی مزون‌دوز می‌رود. او از لباس‌هایی با الگوهای پیچیده و دست‌دوز استفاده می‌کند. ست‌ها همچنان تابع قوانین کلاسیک هستند. در تصویر بالا نمونه‌ای از آنچه شرح دادیم، به‌طور کاملا عیان می‌بینید. این مدل و شیوه ست‌کردن کمی قدیمی است.

درک نادرست از استایل پیشرو

استایل زیبا کرمعلیاستایل زیبا کرمعلی

این استایل زیبا کرمعلی از جنجالی‌ترین مواردی است که تاکنون از او دیده‌ایم. نقدهای فراوانی هم درباره آن مطرح شده است. هیچ هارمونی و زیبایی‌شناسی خاصی در تلفیق جنس‌های مختلف پارچه، مدل‌های ناهمخوان با یکدیگر و رنگ‌های پرشمار در این استایل دیده نمی‌شود.

در آخر

با استایل زیبا کرمعلی بیشتر آشنا شدید؟ مرور تیپ‌های پوششی افراد مشهور به شما کمک می‌کند که از اشتباهاتشان درس بگیرید و از نقاط مثبتشان هم الهام. نمره شما به تیپ و ظاهر این بازیگر جوان چند است؟

مشاهده این خبر در سایت مرجع