هدفون ردمی بادز 5A با قابلیت اتصال سریع معرفی‌ شد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589148 1 هفته قبل 94

در رویداد Xiaomi Smarter Living 2024 که ساعاتی پیش برگزار شد، شیائومی تبلت جدید، هدفون TWS، جاروبرقی و بخارشوی لباس را معرفی کرد. دستگاه صوتی تازه‌راه‌اندازی‌شده ردمی بادز 5A است. این محصول به ردمی بادز 5 می‌پیوندد که در فوریه امسال منتشر شد. این دستگاه در مقایسه با مدل دیگر کمی از مشخصات و ویژگی‌ها کاسته است. در ادامه این مطلب مشخصات ردمی بادز 5A با شما به اشتراک می‌گذاریم.

مشخصات ردمی بادز 5A

ردمی بادز 5A دارای طراحی نیمه داخل گوش با ساقه و نوک گوش سیلیکونی هستند. هدفون‌ها دارای گواهی IPX4 هستند، در حالی که بدنه دارای گواهی IP54 ایت. از نظر صدا، این محصول به یک درایور دینامیک 12 میلی‌متری مجهز شده و حذف نویز فعال تا 25 دسی‌بل را برای فیلترکردن هرگونه نویز ناخواسته ارائه می‌دهد. حذف نویز محیطی نیز برای کیفیت شفافیت در تماس وجود دارد. حالت شفافیت به کاربر کمک می‌کند تا از محیط اطراف خود آگاه بماند. هدفون TWS دارای حالت تاخیر کم 60 میلی‌ثانیه است.

هدفون ردمی بادز 5A با قابلیت اتصال سریع معرفی‌ شد

ردمی بادز 5A از اتصال بلوتوث 5.4 پشتیبانی می‌کند و دارای Google Fast Pair است که تضمین می‌کند هدفون‌ها پس از بازکردن کیس ذخیره‌سازی، به سرعت با یک دستگاه سازگار متصل می‌شوند. این دستگاه صوتی توسط یک واحد باتری 440 میلی‌آمپرساعتی پشتیبانی می‌شود که با قاب سنگریزه‌ای‌شکل 30 ساعت دوام می آورد. هر هدفون دارای یک سلول 34 میلی‌آمپرساعتی است که می‌تواند تا 5 ساعت دوام بیاورد.

هدفون جدید ردمی با قیمت 1499 روپیه و در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه می‌شود. این محصول از تاریخ 10 اردیبهشت 29 آپریل برای خرید از فروشگاه‌های Flipkart، Amazon و Xiaomi دردسترس خواهد بود.

  • موتو G64 5G به‌عنوان اولین گوشی با تراشه دایمنسیتی 7025 معرفی شد
  • شیائومی تلویزیون ردمی مکس 100 اینچ 2025 را معرفی کرد
  • شیائومی تبلت ردمی پد پرو را با مشخصات جذاب معرفی کرد
  • ماجرای اولین تصادف خودروی شیائومی SU7؛ آسیب شدید به مرسدس بنز
مشاهده این خبر در سایت مرجع