هر آن‌چه از «ترنسفورمرز ۷: ظهور هیولاها» می‌دانیم

منبع :  دیجی کالا دسته بندی : دیجی کالا کد خبر : 32873 2 سال قبل 119

مجموعه‌ فیلم ترنسفورمرز محصول پارامونت از سال ۲۰۰۷ به کارگردانی مایکل بی آغاز شد. در اولین فیلم، شیا لبوف در نقش سام ویتویکی و مگان فاکس در نقش مایکلا بانز، یک زوج جوان بودند که درگیر یک نبرد میان‌کهکشانی بین اتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها به رهبری آپتیموس پرایم و مگاترون می‌شوند. پس از حضور لبوف، مارک والبرگ بازی در قسمت‌های چهارم و پنجم را قبول کرد. آخرین نسخه در سال ۲۰۱۸، با عنوان بامبلبی، داستان ریشه اتوبات‌ها را بیان کرد و حالا پارامونت به دنبال بازسازی این سری‌فیلم با بازیگران و ربات‌های کاملا جدید است. اعلام شده بود که آنتونی راموس به عنوان نقش اصلی در کنار دومنیک فیشبک در ترنسفورمرز ۷ بازی خواهند کرد اما اخیرا بیان شد که این قسمت با عنوان ظهور هیولاها و با اقتباس از مجموعه‌‌ی تلویزیونی جنگ‌های وحش در دهه ۹۰، اکران خواهد شد.

  • ستاره‌ی فیلم ترنسفورمرز ۷ می‌گوید دنباله‌ی جدید بسیار متفاوت خواهد بود

پارامونت هم‌چنین جزئیات جدیدی درباره ترنسفورمرز : ظهور هیولاها، از جمله شخصیت منفی اصلی آن را بیان کرد. در این فیلم، اسکورج، رهبر ترورکان‌ها به عنوان ضد قهرمان اصلی ظاهر خواهد شد. چیز زیادی درباره اسکورج نمی‌دانیم، به جز این‌که او با کاراکترهای دیگر در فیلم بسیار متفاوت خواهد بود و یک دست چپ بزرگ با نور زرد رنگ دارد.

اسکورج

دشمنی بین اتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها خسته کننده شده بود و به همین دلیل ترنسفورمرز ۷ در تلاش است برای احیای دوباره داستان، چند کاراکتر جدید را معرفی کند. آن‌ها ترورکان‌ها، ماکسیمال‌ها و پریداکان‌ها خواهند بود اما ترورکان‌ها، به رهبری اسکورج، تهدید اصلی محسوب می‌شوند. این فیلم، آپتیموس پرایم را به عنوان قهرمان اصلی بازمی‌گرداند اما با توجه به این‌که داستان فیلم در سال ۱۹۹۴ رخ می‌دهد، او به شکل یک تازه وارد و نسل اولی خواهد بود.

برنامه بازسازی این مجموعه، با توجه به کم رونق بودن چند قسمت قبلی، بسیار ضروری است. معرفی ربات‌ها و شخصیت‌های جدید و ادغام خط داستانی با سریال جنگ‌های وحش به نظر مسیر عاقلانه‌ای برای ادامه کار است. ترنسفورمرز ۷ از یک سال دیگر در ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ در سینماها نمایش داده می‌شود.

حضور آپتیموس پرایم و چند شخصیت دیگر از سریال جنگ‌های وحش

اپتیموس پرایم

ترنسفورمرز ۷ به کارگردانی استیون کیپل جونیور ساخته می‌شود و داستان در سال ۱۹۹۴ در نیویورک رخ می‌دهد. در این فیلم، آنتونی راموس و دومنیک فیشبک و پیتر کالن در نقش آپتیموس پرایم بازی خواهند کرد.

ربات‌های ترنسفورمرز طی این سال‌ها، در شکل‌های مختلفی تجسم یافته بودند که یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان طرفداران، شکل آن‌ها در سریال جنگ‌های وحش است که در آن نوادگان نسل‌های اتوبات‌ها، ماکسیمال‌ها، پریداکون‌ها و دسپتیکان‌ها حضور دارند. مجموعه‌‌ی انیمیشن ترنسفورمرز: جنگ‌های وحش از سال ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ به عنوان یکی از اولین انیمیشن‌های رایانه‌ای تلویزیون پخش شد. این سریال از داستان‌های محبوب ترنسفورمرز بوده و حالا در قسمت بعدی این مجموعه‌فیلم، شاهد حضور چند شخصیت محبوب از آن هستیم.

عکس‌های منتشر شده پارامونت نشان داد که رهبر ماکسیمال‌ها، آپتیموس پرایم، در این قسمت حضور خواهد داشت. هم‌چنین ایرریزر، جنگجوی ماکسیمال‌ها و ماکسیمال راینوکس نیز دیده می‌شوند. به غیر از موارد گفته شده، شخصیت‌های منفی پریداکون‌ها نیز در این فیلم معرفی می‌شوند.

این فیلم در حالی کار خواهد شد که از پخش سریال جنگ‌های وحش، ۲۵ سال می‌گذرد. قبل از انتشار این اخبار، به نظر می‌رسید شرکت هاسبرو برای بازسازی نام تجاری ترنسفورمرز فشار زیادی به عوامل وارد کرده است. هم‌چنین فصل سوم و آخر ترنسفورمرز: جنگ برای سایبرترون، با پیوستن ماکسیمال‌ها و پریداکون‌ها به کار خود پایان می‌دهد.

بنابراین سنت معرفی انواع جدید ربات‌ها در قسمت‌های مختلف، ادامه پیدا می‌کند. همان‌طور که در ترنسفورمرز: انتقام فالن، دیواستیتور‌ها و در ترنسفورمرز: عصر انقراض، داینوبات‌ها معرفی شدند. ترنسفورمرز: آخرین شوالیه نیز مقدمات معرفی یونیکرون را فراهم کرد اما نتایج ناامیدکننده فیلم در گیشه باعث شد پارامونت در مورد این رویکرد خود تجدید نظر کند. هم‌چنین در قسمت آخر، بامبلبی نیز مفهوم مبدل‌های سه‌گانه مطرح شد.

منبع: Screenrant

نوشته هر آن‌چه از «ترنسفورمرز ۷: ظهور هیولاها» می‌دانیم اولین بار در دیجی‌کالا مگ. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع