هر آنچه باید درباره هتل عباسی اصفهان بدانید

منبع :  digiato - دیجیاتو دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 513246 9 ماه قبل 180

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هتل عباسی اصفهان یکی از بهترین هتل‌های این شهر است. این هتل قدمتی 300 ساله دارد و در سال 1336 پس از بازسازی، بدل به مهمانسرای شاه عباسی شد. در سال 1345 پس از بازسازی دوباره، این هتل به شکل کنونی درآمده و به لطف امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردش مورد توجه مسافران قرار گرفته است. معماری جذاب و برخورداری از انواع رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی از مزایای مهم این هتل 5 ستاره است.

آدرس هتل عباسی

برای رفتن به این هتل کار سختی در پیش ندارید؛ کافی‌ست خود را به چهارباغ عباسی برسانید. این هتل در ضلع جنوبی باغ هشت بهشت واقع شده است. در خیابان چهارباغ، خیابان آمادگاه را پیدا کنید و سپس به دنبال هتل عباسی باشید.

معرفی اتاق‌های هتل عباسی

در هتل عباسی اصفهان اتاق‌ها و سوئیت‌هایی در ابعاد و با امکانات مختلفی پذیرای مهمانان هستند. امکاناتی هم‌چون مینی‌بار، سرویس چای و قهوه، تلویزیون و اینترنت از جمله خدمات استاندارد و مشترک در تمام اتاق‌ها هستند. این اتاق‌ها از نظر ابعاد، امکانات لوکس و منظره‌ی مقابل اتاق با یکدیگر فرق می‌کنند.

  • اتاق‌های استاندارد: با منظره‌ای به سمت شهر. (2 تخت سینگل)
  • اتاق‌های چشم‌انداز: پنجره‌های آن به باغی زیبا و چشم‌نواز باز می‌شود. (1 تخت دبل یا 2 تخت سینگل)
  • اتاق‌های پردیس: اتاقی لوکس و زیبا با ظرفیت اضافه کردن تخت. (1 تخت دبل یا 2 تخت سینگل)
  • سوئیت پردیس: با امکاناتی لوکس‌تر از اتاق پردیس و در ابعادی بزرگ‌تر. (1 تخت دبل)
  • سوئیت قاجار: اتاقی با معماری زیبا و هنرهای مقرنس و نگاره‌های دیدنی بر روی دیوارها. (1 تخت دبل)
  • سوئیت صفوی: اتاقی با معماری دوره‌ی صفوی، دارای ناهارخوری 8 نفره و مبلمان و امکانات رفاهی مدرن. (1 تخت دبل و 2 تخت سینگل)

امکانات رفاهی و تفریحی هتل

یکی از ویژگی‌های مهم این هتل، ارائه‌ی امکانات رفاهی و تفریحی مختلف به مهمانان است. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل آماده‌ی پذیرایی از شما با انواع غذاها و نوشیدنی‌های با کیفیت هستند. اگر با هواپیما سفر می‌کنید می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید. در تمامی اتاق‌ها و هم‌چنین در لابی اینترنت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد.

استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی از امکاناتی هستند که مهمانان بخشی از زمان اقامت خود را در آن‌ها سپری می‌کنند. خدمات ماساژ و هم‌چنین باشگاه بدنسازی از دیگر امکانات تفریحی مهم هتل تلقی می‌شوند.

جاذبه‌های اطراف هتل

یکی از ویژگی‌های مهم هتل عباسی اصفهان قرارگیری آن در بافت تاریخی شهر است. این هتل که در خیابان چهارباغ عباسی واقع شده است، به اماکن تاریخی و گردشگری متعددی دسترسی دارد. از جمله جاذبه‌های تاریخی اطراف هتل می‌توان به مدرسه چهارباغ، کاخ هشت بهشت و سی‌وسه‌پل اشاره کرد. کاخ عالی قاپو نیز فاصله‌ی چندانی از هتل ندارد و می‌توانید با طی مسافتی کوتاهی به آن برسید.

اگر به خرید کردن علاقه دارید می‌توانید با 15 دقیقه رانندگی یا 22 دقیقه پیاده‌روی به بازار اصفهان بروید. مرکز خرید جلفا نیز در فاصله 4 کیلومتری این هتل قرار دارد و با 20 دقیقه رانندگی می‌توانید سری به آن بزنید. اگر می‌خواهید در اصفهان سیتی سنتر خرید کنید، با طی 17 کیلومتر و چیزی حدود 30 دقیقه با ماشین به آن خواهید رسید.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها

در هتل عباسی اصفهان رستوران‌های و کافی‌شاپ‌های متنوعی برای پذیرایی از مهمانان دایر شده‌اند.

  • سالن صبحانه‌خوری هتل با معماری جذاب، آینه‌کاری و دکوراسیونی متفاوت، فضایی ایده‌آل برای صرف صبحانه و آغاز روزی هیجان‌انگیز در شهر اصفهان است.
  • رستوران چهلستون هتل نیز هم‌چون سالن صبحانه‌خوری آن، نه‌تنها یک رستوران، بلکه خود موزه‌ای از هنر و تاریخ اصفهان است. دیوارهای این رستوران از نقاشی‌هایی به سبک صفوی و قاجار پر شده‌اند و دکور آن نیز مملو از المان‌های هنر معماری ایرانی‌ست.
  • سفره‌خانه سنتی هتل که در دو بخش سرپوشیده و فضای باز، محیطی ایده‌آل برای گذراندن وقت و پذیرایی از مهمانانتان است.
  • رستوران چشم‌انداز که رستورانی‌ست با نمای 360 درجه، با ظرفیت 250 نفر و محیطی دوستانه و صمیمی.
  • کافه تریای نقش جهان را می‌توانید برای میل کردن انواع قهوه، بستنی، کیک، دسر و ... انتخاب کنید.
  • چایخانه سنتی با سقفی بلند و کاشی‌کاری شده انواع دم‌نوش‌ها، چای‌ها، آش و هر آن‌چه از یک سفره‌خانه سنتی انتظار دارید ارائه می‌کند.

تالارهای هتل

هتل عباسی اصفهان تالارها و سالن‌های متعددی را در ابعاد مختلف در خود جای داده است. تالار عالی قاپو که کوچک‌ترین تالار هتل است، با معماری جذابش امکان پذیرایی از حداکثر 20 نفر را فراهم کرده است. تالار سیمین با 26 نفر ظرفیت که محل مناسبی برای برگزاری جلسات، کنفرانس‌ها و همایش‌هاست. تالار زرین با 60 نفر ظرفیت نیز گزینه‌ی مناسبی برای پذیرایی تشریفاتی، سمینار و حتی نمایشگاه است. تالار سیما نیز انتخاب اغلب افراد برای برگزاری جلسات کاری‌ست.

برای مراسمات و جشن‌هایی هم‌چون عقد و عروسی می‌توانید از تالار زیبای مرمر استفاده کنید. تالار عباسی با 550 نفر ظرفیت میزبان همایش‌های و رویدادهای بزرگ کشوری و بین‌المللی‌ست. تالار آینه که از نام آن می‌توانید زیبایی و دکور منحصربه‌فرد آن را تجسم کنید. سقف آینه‌کاری شده‌ی این تالار در کنار طلاکوبی و گچ‌بری‌های آن توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. تالار نقش جهان و تالار فیروزه نیز از دیگر تالارهای مهم این هتل هستند.

رزرو هتل عباسی اصفهان با فلای تودی

هتل عباسی اصفهان از هتل‌های محبوب این شهر بوده و بدیهی‌ست که در طول سال مسافران زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. از این جهت بسیار مهم است که در زمان مناسب برای رزرو هتل اقدام کنید. برای انتخاب اتاق مورد نظر خود بهتر است ابتدا ظرفیت، امکانات و انتظارات خود را از اتاق بررسی کنید. با شناخت کافی از هتل و اطلاع از تجربه‌ مهمانان هتل، کارشناسان فلای تودی آماده‌ رزرو اتاق و ارائه‌ مشاوره برای داشتن تجربه‌ای بی‌نظیر در این هتل هستند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع