هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 250253 1 سال قبل 495
هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 - 1403هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1402 – 1403

مدارس تیزهوشان یا سمپاد به دلیل داشتن خدمات آموزشی عالی یکی از مدارس برتر کشور محسوب می شوند و همین امر باعث علاقه دانش آموزان به تحصیل در این مراکز آموزشی می باشد. با توجه به این که تعداد داوطلبان تحصیل در این مدارس زیاد است، هر ساله آزمونی ورودی به نام آزمون تیزهوشان جهت شناسایی دانش آموزان پرتلاش و با استعداد برگزار می گردد که کسب نمره قبولی در آن، شرایط تحصیل در مدارس مذکور را مهیا می کند. آزمون تیزهوشان همچون آزمون های دیگر دارای هزینه ثبت نام است که باید آن را چند روز قبل از دریافت کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون واریز نمایید. به همین جهت افراد واجد شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان که قصد شرکت در این آزمون را دارند، می بایست هزینه نام نویسی آن را به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی azmoon.medu.ir پرداخت کنند.

هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان قابل پرداخت است.

هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

همان طور که ذکر شد، دانش آموزان برای حضور در آزمون و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم موظف به پرداخت مبلغی تحت عنوان “هزینه ثبت نام” می باشند که میزان دقیق آن هر ساله از طریق دفترچه راهنمای نام نویسی اعلام می گردد. این دفترچه در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان منتشر می شود. در خصوص انتشار دفترچه و همچنین زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان پایه دهم 1401 – 1402 هنوز اطلاعیه ای صادر نشده است و به طبع هزینه نام نویسی نیز مشخص نیست.

البته در دوره گذشته داوطلبان این آزمون مبلغی حدود 30 هزار تومان را برای تکمیل ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه خود پرداخت نمودند و پیش بینی می کنیم، برای دوره جاری نیز این مبلغ روند صعودی داشته و با کمی افزایش رو به رو شود که میزان دقیق آن در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1401 – 1402 درج خواهد شد. شما می توانید با عضویت داشتن در کانال تلگرام تیزهوشان ایران مشاوره در اسرع وقت از زمان انتشار دفترچه آزمون مدارس تیزهوشان و هزینه نام نویسی آن مطلع شوید.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 – 1402

دانش آموزان پایه نهم به منظور پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان می بایست به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان فرآیند مربوطه را به انجام برسانند. لازم به ذکر است که واریز وجه مورد نظر در هنگام ثبت نام آزمون تیزهوشان الزامی نیست و بایستی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آن را پرداخت نمایید.

  • با ورود به سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان به آدرس azmoon.medu.ir گزینه “سمپاد پایه دهم” را انتخاب کنید.

مرحله اول پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

  • در قسمت راست صفحه، کد ملی و رمز ورود همگام ثبت نام آزمون تیزهوشان خود را درج نموده و سپس دکمه “ورود” را بفشارید.

مرحله دوم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

  • نقش داوطلب را با عنوان “دانش آموز” مشخص کرده و پس از ثبت اسم مدرسه خود در کادر مربوطه، بر روی عبارت “تایید” کلیک نمایید.

مرحله سوم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

در این مرحله وارد صفحه کاربری خود در سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم می شوید که می بایست از قسمت ماژول ها، بخش “استعداد درخشان پایه دهم” را انتخاب کنید. پس از فشردن کلید “ثبت نام” در صورت فعال بودن بخش مربوط به پرداخت هزینه، مبلغ مورد نظر را واریز نمایید.

نکته 1: بعد از پرداخت هزینه ثبت نام، از سوی سامانه یک کد رهگیری برای شما صادر می شود که لازم است آن را تا پایان مراحل آزمون نزد خود حفظ نمایید.

نکته 2: مبلغ ثبت نام آزمون تیزهوشان را از طریق کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت کنید.

نکته 3: اگر هزینه نام نویسی را از طریق مراجعه به بانک و یا دستگاه های خودپرداز واریز کنید، ثبت نام شما تکمیل نشده و مبلغ پرداختی به هیج وجه قابل استرداد نمی باشد.

نکته 4: این هزینه ثابت می باشد و دریافت مبلغ اضافی دیگری به هر عنوان، ممنوع است.

پیشنهاد می شود که ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان را به دقت مطالعه کنید و در صورت داشتن شرایط لازم، نسبت به پرداخت هزینه آن اقدام نمایید. با توجه به این که در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم مبلغ مورد نظر واریز نمی شود، بنابراین فرآیند نام نویسی داوطلبان نیز زمانی تکمیل می گردد که این وجه پرداخت شده باشد.

 

سوالات متداول

1- داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 چه میزان هزینه ای می بایست پرداخت نمایند؟

مبلغ در نظر گرفته شده برای ثبت نام این آزمون در سال جاری هنوز مشخص نشده است.

2- هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را چگونه می توان پرداخت نمود؟

پرداخت هزینه ثبت نام این فرآیند از طریق سایت azmoon.medu.ir انجام می شود.

3- چه زمانی می توان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 را پرداخت کرد؟

در حال حاضر تاریخ دقیقی در دست نمی باشد اما این هزینه معمولا 15 روز قبل از زمان برگزاری می بایست پرداخت شود.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

مشاهده این خبر در سایت مرجع