هشدار مقام نظامی ایران به اسرائیل: نیروهای مسلح ما منتظرند دست از پا خطا کنید

منبع :  دنیای اقتصاد دسته بندی : اقتصاد و بورس کد خبر : 588547 1 هفته قبل 63

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال های اخیر در خود داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون چنین نیروی زمینی‌ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده‌ایم.

وی افزود:نیروی زمینی  تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

خبر مرتبط
 اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد
فرمانده کل ارتش: اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد

فرمانده کل ارتش گفت: همه می دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت های نیروهای مسلح ایران را رصد می کنند و به همین خاطر مدت هاست که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف های جدیدی روی آوردند.

امیر حیدری درباره عملیات «وعده صادق» گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

فرمانده نیروی زمین در پایان گفت: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند  و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

 

مشاهده این خبر در سایت مرجع