همه چیز درباره خرید خانه در ترکیه از زبان شرکت هفت مهر

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 264727 1 سال قبل 264

خرید املاک و مستغلات در استانبول با جمعیتی بیش از ۱۵ میلیون نفر، بزرگترین شهر ترکیه است. استانبول اغلب به عنوان پل بین اروپا و آسیا شناخته می شود که در هر دو طرف قرار دارد. استانبول به عنوان شهر فرصت های تجاری و سرمایه گذاری و خرید خانه در استانبول نیز شناخته می شود.

اگر قصد دارید در خارج از کشور زندگی کنید، مانند یک زندگی شهری پویا، و می دانید چگونه از فرصت ها استفاده کنید، بدون شک خرید املاک در استانبول یک تصمیم عالی برای شماست.

برای اینکه همه چیز واضح باشد، اجازه دهید املاک و مستغلات فروشی در استانبول را از نزدیک بررسی کنیم.

زندگی در استانبول

اگر سبک زندگی پویا را ترجیح می دهید که تمام مزایایی را که ممکن است بخواهید ارائه دهد، استانبول شهری مناسب برای زندگی شما است. اگرچه این شهر مانند هر شهر دیگری روی زمین مشکلات خود را دارد، اما زندگی روزمره در استانبول همیشه پر جنب و جوش و پر انرژی است.

استانبول دارای تاریخ طولانی از حکومت روم، بیزانس و عثمانی است. در طول سفر، احساس خواهید کرد که در صفحات زنگ زده یک کتاب یا رمان تاریخی سرگردان هستید.

با این حال، هنگامی که گام های خود را به سمت خیابان ها، میادین و محله های دیگر تغییر دهید، ممکن است خود را شوکه کنید و ببینید که چقدر تغییر کرده است. می‌توانید شب‌های خود را جدای از شرکت در فعالیت‌های فرهنگی در کلوب‌ها، بارها، رستوران‌ها یا کافه‌های پرجنب‌وجوش بگذرانید.

استانبول در زمینه امکانات اجتماعی نیز بسیار پیشرفته است. خدمات درمانی در استانبول برای همه قابل دسترس است. در هر محله بیمارستان‌های کوچکی مانند درمانگاه وجود دارد که خدمات بهداشتی اولیه را ارائه می‌دهد. لازم نیست برای مسائل کوچکتر مانند سرماخوردگی به دنبال بیمارستان باشید.

حمل و نقل عمومی در استانبول نیز بسیار پیشرفته است و به راحتی قابل تشخیص است. چندین گزینه برای گردش در شهر وجود دارد.

املاک و مستغلات برای فروش در استانبول

املاک و مستغلات برای فروش در استانبول طیف گسترده ای از گزینه ها را دارد. برای یافتن املاک مناسب برای خود، ابتدا باید درخواست ها و الزامات خود را مشخص کنید.

آیا می خواهید یک ملک ارزان برای فروش در استانبول داشته باشید؟ منظره دریا می خواهید؟ آیا یک مکان مرکزی را ترجیح می دهید؟ آیا قصد دارید ملک خود را اجاره دهید؟ آیا خانه، ویلا، آپارتمان یا دفتر می خواهید؟ اگر پاسخ روشنی برای این سوالات دارید، می توانید به دنبال املاک و مستغلات خود در استانبول باشید.

استانبول انواع املاک و مستغلات را با هر بودجه ای ارائه می دهد. شما می توانید یک آپارتمان مدرن با کیفیت بالا، یک ویلای لوکس با استخر بی نهایت و باغ های بزرگ، یا یک آپارتمان متوسط ​​در استانبول پیدا کنید. در ابتدا، فقط باید تصمیم بگیرید که به چه چیزی نیاز دارید و می خواهید.

بهترین مناطق برای خرید املاک در استانبول

در هنگام جستجوی املاک و مستغلات برای فروش در استانبول، همه مناطق ارزش توجه دارند. با این حال، ما انتخاب های برتر سرمایه گذاران خارجی املاک در ترکیه را فهرست کرده ایم.

املاک در اسنیورت

اسنیورت یکی از مناطقی است که می توانید املاک و مستغلات ارزان قیمت در استانبول پیدا کنید. با این حال، با توجه به پروژه های جدید و به روز رسانی حمل و نقل عمومی، اسنیورت شروع به افزایش ارزش کرده است. اگر می خواهید یک ملک ارزان برای فروش در استانبول با سود بالا داشته باشید، اسنیورت می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

در اسنیورت می توانید هم آپارتمان های متوسط ​​و هم آپارتمان های انحصاری سطح بالا پیدا کنید. اسنیورت نیز بسیار مسکونی است. شما از تمام امکانات اجتماعی بهره مند خواهید شد. اسنیورت در بخش اروپایی استانبول واقع شده است.

املاک در بیلیکدوزو

بیلیکدوزو درست بعد از اسن یورت با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه می‌آید، که باعث می‌شود در بین سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند هزینه‌های خود را با بودجه محدود نگه دارند، بسیار محبوب باشد. بیلیکدوزو نیز در سمت اروپایی تنگه بسفر است.

بیلیکدوزو با موقعیت ساحلی، وسایل حمل و نقل پیشرفته و پروژه های جدید مربوط به منطقه، سود بالایی در آینده ارائه می دهد.

املاک در کاییت هانه

کاییت هانه یکی دیگر از مناطق واقع در سمت اروپایی استانبول است. هم با بودجه بالا و هم کم می توان املاک و مستغلات را در کاییت هانه استانبول خریداری کرد، اگرچه اکثر املاک برای فروش در کاییت هانه استانبول بسیار ارزان هستند.

املاک در آوجیلار

یکی دیگر از مناطق استانبول که قیمت‌های پایینی را ارائه می‌دهد، منطقه‌ای آوجیلار است که در سمت اروپایی استانبول قرار دارد. اگر می خواهید یک ملک برای فروش در استانبول آوجیلار در کنار دریا داشته باشید، باید بدانید که قیمت ها بالاتر می رود. با این حال، آوجیلار یک منطقه مسکونی و زیبا است که در آن می توانید املاک مقرون به صرفه را پیدا کنید.

املاک در تکسیم

میدان تقسیم در سمت اروپایی استانبول قرار دارد. تکسیم یک منطقه بسیار محبوب است و سود بالایی را ارائه می دهد. از آنجایی که تکسیم در یک مکان مرکزی قرار دارد، شما در یک فاصله پیاده روی از مرکز خرید، بسیاری از بناهای تاریخی و انواع امکانات اجتماعی خواهید بود.

املاک و مستغلات در تکسیم استانبول نسبت به سایر مناطق گران تر است. اگر هیچ نگرانی مالی ندارید، تکسیم یک سرمایه گذاری عالی خواهد بود. به خصوص اگر محیط پویا را دوست دارید.

املاک در باهچه شهیر

باهچه شهیر یکی دیگر از مناطق محبوب برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات در بخش اروپایی استانبول است. با بسیاری از پروژه ها، ارزش باغچه شهر به سرعت افزایش می یابد. اگر یک گزینه سرمایه گذاری خوب می خواهید، باهچه شهیر برای شما عالی خواهد بود.

املاک درعمرانیه

عمرانیه منطقه ای است که در آن می توانید املاک و مستغلات را در بخش آسیایی استانبول خریداری کنید. عمرانیه عالی است اگر می خواهید از املاک و مستغلات خود برای مقاصد تجاری مانند دفتر استفاده کنید.

عمرانیه همچنین سود بالایی را در درازمدت ارائه می دهد که به سرعت رشد می کند. با آپارتمان های مدرن و سبک شهری، عمرانیه گزینه ای است که باید هنگام جستجوی املاک برای فروش در استانبول در نظر بگیرید.

املاک در بوستانچی

بوستانچی منطقه ای ساحلی در سمت آسیایی استانبول است. بوستانچی یکی از بهترین مکان های استانبول است که می توانید ملکی را بخرید و یکی از بهترین مکان های استانبول برای سرمایه گذاری است.

بوستانچی در دهه گذشته شانس زیادی داشته است. لوکس تر شد و همین امر باعث می شود سرمایه گذاری روی املاک و مستغلات برای فروش در بستانجی بسیار عاقلانه باشد.

املاک در پندیک

یکی دیگر از مناطق رو به رشد بخش آسیایی استانبول، پندیک است. با پروژه های جدید، پندیک در سال های اخیر به طور مشخص رشد کرده است. این هم یک سرمایه گذاری عالی است که سود بالایی را ارائه می دهد و هم خرید یک ملک با کیفیت بالا برای فروش. اگر می خواهید املاک تجاری برای فروش در استانبول داشته باشید، پندیک مکان محبوبی است.

نوشته همه چیز درباره خرید خانه در ترکیه از زبان شرکت هفت مهر اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع