هواوی تلویزیون ویژن اسمارت 4 SE را با ویژگی‌های جذاب معرفی کرد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589802 2 هفته قبل 107

هواوی آخرین سری تلویزیون های هوشمند خود را با نام ویژن اسمارت 4 SE معرفی کرده است که ترکیبی متقاعدکننده از ویژگی‌ها و قیمت مناسب را ارائه می‌دهد. سری SE که در سایزهای 55، 65 و 75 اینچی موجود است و با قیمت رقابتی 352 دلار عرضه می‌شود.

مشخصات فنی:

همه مدل‌ها دارای وضوح 4K با حاشیه‌های فوق باریک 1.5 میلی‌متری و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 98 درصد هستند. این تلویزیون‌ها با فناوری کیفیت تصویر Honghu عرضه می‌شوند که از نمایشگر 10 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و رنگ‌های زنده و دقیق را در طیف رنگی 100% BT.709 ارائه می‌دهد. این دستگاه همچنین دارای فناوری پیشرفته HDR و وضوح فوق‌العاده شفاف برای بهینه‌سازی کیفیت تصویر است.

این تلویزیون به یک تراشه خودتوسعه‌یافته مجهز شده است که از رمزگشایی 4K 120FPS پشتیبانی می‌کند و نسبت به مدل‌های قبلی با گنجاندن رابط HDMI 2.1 ارتقا یافته است. این رابط عملکرد صفحه‌نمایش را با ویژگی‌هایی مانند ALLM و VRR که برای تجربه بازی با کیفیت بالا ضروری هستند، افزایش می‌دهد.

هواوی تلویزیون ویژن اسمارت   4 SE را با ویژگی‌های جذاب معرفی کرد

ویژن اسمارت 4 SE دارای قابلیت فوق‌العاده پخش زنده 4K است که از هشت حالت مختلف پخش می‌کند. بدون نیاز به اتصال شبکه، امکان پخش با یک لمس را فراهم می‌کند و اتصال پایدار و با وضوح بالا را تا کیفیت 4K حفظ می‌کند. این ویژگی تلویزیون جدید هواوی را برای مصارف مختلف، از پخش ویدیو گرفته تا بازی بدون تاخیر یا وقفه، ایده‌آل می‌کند.

این تلویزیون دارای یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی (رزولوشن 1080p) است که امکانات جدیدی را در تماس ویدیویی و بازی واقعیت افزوده ارائه می‌دهد و از ردیابی هشت نفر به‌طور همزمان برای تماس‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند و تعاملات خانوادگی و اجتماعی را افزایش می‌دهد. این دوربین مجهز به دیافراگم 2.2 و سنسور بزرگتر برای ارائه تصویربرداری واضح‌تر، حتی در شرایطی با نور کم است.

نمایشگر هوشمند مرکزی برای تناسب اندام و سرگرمی در خانه است و از دوربین هوش مصنوعی برای تشخیص سه‌بعدی استفاده می‌کند. این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد بدون نیاز به تجهیزات اضافی با صفحه نمایش برای تمرینات و بازی های مختلف تعامل داشته باشند.

برای صدا، مدل 75 اینچی شامل چهار واحد بلندگو، دو بلندگو با برد کامل و دو بلندگو با فرکانس پایین است تا محیط صدایی قوی و فراگیر را ارائه دهد. مدل‌های کوچکتر هر کدام به دو بلندگو با برد کامل مجهز شده‌اند.

از نظر سلامت و ایمنی، این دستگاه دارای فناوری دوگانه محافظت از چشم صاف 120 هرتز است که توسط TÜV Rheinland برای انتشار نور آبی کم تایید شده است که فشار روی چشم را در طول تماشای طولانی به حداقل می رساند.

ویژن اسمارت 4 SE بر روی HarmonyOS 4.2 کار می‌کند. طراحی سیستم‌عامل بر تعامل آسان و شهودی با کاربر، از جمله ویژگی‌هایی مانند کنترل صدای میدان دور با تشخیص گویش، تمرکز دارد که آن را برای کاربران در هر سنی قابل‌دسترس می‌کند.

قیمت و تاریخ عرضه

تلویزیون هواوی ویژن اسمارت 4 SE در سه اندازه با قیمت زیر موجود است: مدل 55 اینچی با قیمت 352 دلار، مدل 65 اینچی با قیمت 422 دلار و مدل 75 اینچی در قیمت 563 دلار. این مدل‌ها اکنون در JD.com به فروش می‌رسند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع