هواوی ساعت هوشمند واچ فیت 3 را به صورت جهانی معرفی کرد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590624 1 هفته قبل 91

هواوی ساعاتی پیش میزبان رویدادی در دبی بود و از جدیدترین ساعت هوشمند، یک تبلت و دو لپ‌تاپ خود برای مخاطبان بین‌المللی رونمایی کرد. در این مطلب هرآنچه باید درمورد ساعت واچ فیت 3 هواوی بدانید را با شما به اشتراک می‌گذاریم. ساعت جدید هواوی شکل و طراحی مربعی دارد که به شدت یادآور اپل واچ است.

تبلت میت پد 11.5 اینچی S PaperMatte نیز در کنار میت بوک ایکس پرو 2024 با چیپست اولترای اینتل در سطح جهانی رونمایی شد. علاوه بر این، هواوی میت بوک 14 را معرفی کرد که از پردازنده‌های Core i5/Core i7 نسل سیزدهم پشتیبانی می‌کرد.

مشخصات ساعت هوشمند واچ فیت 3 هواوی

واچ فیت 3 فوق‌العاده سبک و نازک است و تنها 26 گرم وزن دارد (بدون بند). صفحه‌نمایش 1.82 اینچی آمولد این محصول دارای لبه‌های خمیده در هر چهار طرف است که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 77.4٪ را ارائه می‌دهد.

هواوی ساعت هوشمند واچ فیت 3 را به صورت جهانی معرفی کرد

نرم‌افزار این پوشیدنی شبیه به سایر ساعت‌های هوشمند Huawei GT ردیابی خواب، آگاهی از تنفس، پایش ضربان قلب TruSeen 5.5 را با دقت چشمگیر، بیش از 100 حالت فعالیت و بیش از 660 دوره تمرینی را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های به‌روزشده در واچ فیت 3 کالری شمار است که برای اولین‌بار در واچ GT4 در سپتامبر 2023 معرفی شد. به لطف صفحه‌نمایش جدید، واچ فیت 3 جلوه‌های بصری UX بهبودیافته، طراحی کامل، رنگ‌های غنی و فونت های بزرگ‌شده را ارائه می‌دهد.

هواوی معمولا ظرفیت باتری پوشیدنی‌های خود را فاش نمی‌کند، اما رسما ادعا می‌کند که واچ فیت 3 می‌تواند تا 10 روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. متأسفانه این دستگاه از شارژ بی.سیم پشتیبانی نمی‌کند و باید با استفاده از یک پوک اختصاصی با دو پین pogo شارژ شود.

این دستگاه دارای تسمه.های فلورالاستومری مشکی، صورتی، سبز یا سفید است که قیمت آن 140 پوند / 160 یورو است. نسخه با بند نایلون خاکستری نیز 140 پوند / 160 یورو قیمت دارد، در حالی که نسخه بند چرمی سفید با قیمت 160 پوند / 180 یورو روانه بازار خواهد شد.

هواوی میت بوک ایکس پرو از هفته اول ژوئن با برچسب قیمت 1999 یورو برای 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی دردسترس خواهد بود، در حالی که بریتانیا نسخه قوی‌تر با 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی را با قیمت 2099 پوند عرضه می‌کند.

  • هواوی تلویزیون ویژن اسمارت 4 SE را با ویژگی‌های جذاب معرفی کرد
  • جذب نخبگان؛ هدف اصلی هواوی از حمایت مخفیانه تحقیقات در آمریکا!

مشاهده این خبر در سایت مرجع