هوش مصنوعی جذابیت گوشی‌های سری هواوی Pura 70 را چندبرابر می‌کند

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589121 1 هفته قبل 102

گوشی‌های پرچمدار سری هواوی Pura 70 چند روز پیش در چین عرضه شدند. طبق گزارش‌ها، سری هواوی Pura 70 میزبان یک چیپست جدید 5 نانومتری است که از چند ویژگی هوش مصنوعی مانند روتوش عکس، خلاصه مقاله، حذف عناصر تصویر، استخراج جدول و تشخیص گویش پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های هوش مصنوعی سری هواوی Pura 70

یکی از ویژگی‌های گوشی هوشمند مبتنی‌بر هوش مصنوعی عملکرد آن برای روتوش عکس و حذف قسمت‌های ناهماهنگ تصویر مانند برخی افراد موجود در پس‌زمینه است. این ویژگی اجزای تصویر را درک می‌کند، با یک ضربه قسمت ناهماهنگ را حذف می‌کند و محیط اطراف را با هوش مصنوعی مولد پر می‌کند؛ درست مانند برخی دیگر از پرچمداران موجود در بازار. این دستگاه از ویژگی بهبود تصویر مبتنی‌بر ابر نیز پشتیبانی می‌کند که کیفیت انواع تصاویر را افزایش می‌دهد.

با یکی دیگر از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی سری Pura 70، به نام «Xiaoyi Skin Care Q&A» کاربران می‌توانند از یک محصول مراقبت از پوست به‌‌همراه توضیحات مربوط به مواد تشکیل‌دهنده آن عکس بگیرند و آن اطلاعات را در اختیار دستیار هوشمند Xiaoyi قرار بدهند. دستیار تجزیه‌وتحلیل مواد تشکیل‌دهنده را انجام می‌دهد و نوع پوست مناسب را برای محصول و جزئیات اثربخشی آن به اشتراک می‌گذارد.‌

همانطور که قبلا ذکر شد، دستیار Xiaoyi می‌تواند مقالات و سایر اسناد را خلاصه کند. همچنین می‌تواند متن را به زبان‌های مختلف ترجمه کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی سری Pura 70 هواوی، «Smart vision» است که می‌تواند اسناد را اسکن، برخی نوشته‌ها را حذف و متن و جداول را استخراج کند.

سری هواوی Pura 70 از چهار مدل تشکیل شده است: هواوی Pura 70، Pura 70 پرو، Pura 70 پرو پلاس و Pura 70 اولترا. در حالی که Pura 70 پرو و Pura 70 اولترا از روز عرضه برای فروش دردسترس بوده‌اند، این موضوع در مورد پیورا 70 و نسخه پرو پلاس صادق نیست و این دستگاه‌ها چند ساعت است که وارد قفسه‌ها شده‌اند .

  • هواوی از 4 گوشی‌ پرچمدار سری Pura 70 با طراحی جدید رونمایی کرد
  • تشخیص هواوی واچ فیت 3 از اپل واچ چندان آسان نخواهد بود
  • تعداد اپلیکیشن های بومی در HarmonyOS به 4000 رسید
  • لپتاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2024 تنها 980 گرم وزن دارد
مشاهده این خبر در سایت مرجع