هیچ تیم بزرگی او را نمی‌خواست/ جام بردن ژوائو با بارسا دیوانه‌ام می‌کند!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 543216 7 ماه قبل 128

به گزارش "ورزش سه"، زدن سه گل و ارسال دو پاس گل از ژوائو در بازی های اخیر بارسا را کمتر کسی تصور می کرد. بازیکن مازاد اتلتیکو که نیم فصل دوم فصل قبل در چلسی هم امیدوارکننده کار نکرد، گفته بود که تحت هیچ شرایطی نمی خواهد در اتلتیکو بماند. در نهایت او مصاحبه ای انجام داد و گفت رویایش بازی برای بارسلوناست. این رویا در روز پایانی نقل و انتقالات محقق شد و او قرضی به بارسا پیوست.

1927877

فوتره در این رابطه گفت: «وقتی مصاحبه ژوائو را خواندم، سریع به ژرژ مندس (ایجنت بازیکن) که رفیقم است زنگ زدم و گفتم این حرف های تو است نه ژوائو ولی او تاکید کرد که اینطور نیست. بدترین بحث و تنش بین من و مندس در آن تماس تلفنی رخ داد که بی سابقه بود. ما سال ها رفاقت داریم و هرگز آنطور دعوا نکرده بودیم. مندس به من گفت من او را به سیتی و یونایتد پیشنهاد دادم اما هر دو باشگاه گفتند او را نمی خواهند. کلوپ و آرتتا هم تمایلی نشان ندادند. فقط استون ویلا در لیگ برتر ژوائو را می خواست که خودش مخالفت کرد.»

1926122

فوتره ادامه داد: «مندس به من گفت ژوائو فقط بارسلونا را می خواست و با اختیار خودش آن مصاحبه را انجام داد. وقتی هیچ باشگاه بزرگی او را نمی خواست من چطور می توانستم مانع مصاحبه اش در مورد بارسلونا شوم؟ تحقیق کردم و حرف های مندس درست بود. حتی اتلتیکو با ویلا به توافق نیز رسیده بود ولی خود ژوائو مخالفت کرد. انتقال او به بارسلونا واقعا من را عصبانی کرد. باشگاه دوست نداشت بارسلونا را به عنوان رقیب مستقیم تقویت کند ولی در نهایت تسلیم خواسته بازیکن شد. تصور جام بردن ژوائو با بارسا دشوار است. اینکه او کمک کند بارسا لالیگا و شاید هم لیگ قهرمانان را ببرد، برای من دیوانه‌کننده است.»

مشاهده این خبر در سایت مرجع