واتساپ در آخرین به‌روزرسانی خود دو ویژگی کاربردی اضافه می‌کند

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590212 1 هفته قبل 108

متا دو ویژگی کاربردی جدید و کاربردی را برای واتساپ معرفی کرد که امکان ایجاد رویدادهای گروهی و پاسخگویی به اطلاعیه‌های گروه‌ها را فراهم می‌کند.

در تازه‌ترین به‌روزرسانی پیام‌رسان محبوب واتساپ، شرکت متا (فیس‌بوک سابق) دو ویژگی جدید و جذاب را برای کاربران این پلتفرم معرفی کرده است. این قابلیت‌های جدید شامل امکان ایجاد رویدادهای گروهی و همچنین پاسخگویی به اطلاعیه‌های گروه‌ها می‌شود که می‌تواند تعامل و هماهنگی در میان کاربران را بهبود بخشد.

نخستین ویژگی جدید، امکان ایجاد رویدادهای گروهی مانند جشن تولد یا گردهمایی‌های دوستانه در واتساپ است. کاربران می‌توانند یک تاریخ و زمان مشخص را برای این رویدادها تعیین کنند. پس از ایجاد رویداد، برنامه آن را به صورت یک پیام در گروه ارسال می‌کند و همچنین آن را در صفحه اطلاعات گروه نیز قرار می‌دهد. اما این تنها بخشی از قابلیت‌های این ویژگی است. کاربران می‌توانند به این رویداد پاسخ دهند و اعلام کنند که در آن شرکت خواهند کرد یا خیر، یا نظرات خود را در مورد آن رویداد به اشتراک بگذارند. این ویژگی جدید، برنامه‌ریزی برای یک رویداد با اعضای گروه را آسان‌تر می‌کند.

دومین ویژگی جدید واتساپ، امکان پاسخگویی به پیام‌های ارسالی در گروه‌های اطلاعیه‌رسانی را فراهم می‌آورد. در حال حاضر، تنها مدیران می‌توانند در این گروه‌ها پیام ارسال کنند و اعضای غیرمدیر فقط می‌توانند پیام‌ها را مشاهده کنند. با معرفی این قابلیت جدید، گروه‌های اطلاعیه‌رسانی تعاملی‌تر و در نتیجه کاربردی‌تر خواهند شد. نکته جالب توجه این است که زمانی که کاربران به یک پیام در این گروه‌ها پاسخ می‌دهند، برنامه پیام‌های پاسخ را به صورت کوچک نمایش می‌دهد و شما را از آن‌ها مطلع نمی‌کند تا از آزار پیام‌های متعدد در امان بمانید.

متا اعلام کرده است که «ابتدا ویژگی ایجاد رویدادها برای گروه‌هایی که به یک جامعه تعلق دارند عرضه خواهد شد و در ماه‌های آینده برای تمام گروه‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.» متاسفانه این شرکت زمان دقیقی را برای عرضه قابلیت پاسخگویی به پیام‌های گروه‌های اطلاعیه‌رسانی اعلام نکرده است.

  • هوش مصنوعی متا به اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک اضافه شد
  • تلگرام دسترسی ایرانیان به کیف پول ارز دیجیتال خود را محدود کرد
  • اپل واتساپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد؛ تلگرام در صف
مشاهده این خبر در سایت مرجع