واکنش نهایی آنچلوتی درباره پیشنهاد برزیل/ تا آخر عمرم...

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 447408 1 سال قبل 187

علیرغم تمام گزارش‌ها و خبرها در مورد آینده کارلو آنچلوتی، این مربی ایتالیایی همچنان بر موضع خود پافشاری می‌کند.

سرمربی رئال مادرید ممکن است در پایان فصل باشگاه را ترک کند و تعدادی پیشنهاد عالی برای ادامه مسیرش دارد. اما با تاکید می‌گوید: «می‌خواهم در رئال مادرید بمانم. از بودن در اینجا خوشحالم. بارها گفته‌ام که تا آخر عمرم در رئال مادرید می‌مانم.»

هرچقدر هم که در مورد آینده او صحبت شود، حتی اگر مردم برزیل و رئیس فدراسیون این کشور خواستار آمدن آنچلوتی به آمریکای جنوبی باشند، چیزی تغییر نکرده و پاسخ سرمربی به همه یکسان است. نه آنچلوتی به تیم ملی برزیل متعهد شده و نه مدیران باشگاه مادریدی تصمیمی در مورد نیمکت این تیم گرفته‌اند؛ فراتر از وجود قراردادی که دو طرف را تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ متعهد می‌کند.

برزیل به وضوح از علاقه‌اش برای به خدمت گرفتن کارلو آنچلوتی صحبت کرده و فدراسیون منتظر تصمیم باشگاه رئال مادرید است. این سناریویی عالی برای آنچلوتی خواهد بود، کسی که می‌خواهد در رئال مادرید بماند اما در صورت خداحافظی می‌تواند قهرمان پنج دوره جام جهانی را به سمت کسب موفقیت دیگری هدایت کند.

این مطلب را هم بخوانید: ادعای جالب رئیس فدراسیون فوتبال برزیل؛ مردم می‌خواهند آنچلوتی را استخدام کنم/ به مربی‌ای نیاز داریم که مورد احترام بازیکنان باشد

مشاهده این خبر در سایت مرجع