واگنین مکمل بازیکن‌های هجومی تراکتور:/ انگیزه‌های یک برزیلی در نبرد تمام لاتین لیگ ایران! (عکس)

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 590789 1 هفته قبل 77

به گزارش "ورزش سه"، گوستاوو واگنین ستاره برزیلی تراکتور بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت مجدد به ترکیب این تیم بازگشت و در سه بازی اخیر نقش ویژه‌ای در جریان بازی‌های تراکتور داشته و با وظایف جدیدی که در ترکیب این تیم بر عهده گرفته به روند هجومی آنها کمک کرده است.

واگنین در مسابقات اخیر بیشتر مایل به کناره‌ها بازی می‌کند و آزادانه‌تر به داخل محوطه جریمه نفوذ می‌کند و با حضور ناگهانی برتری عددی را برای تراکتور ایجاد می‌کند و همچنین با هوش بالایی که دارد فضاسازی خوبی برای دیگر بازیکنان این تیم ایجاد می‌کند.

واگنین در این فصل 4 گل به ثمر رسانده و آماری بهتر از فصل گذشته ارائه کرده تا در دومین فصل حضور در تراکتور موثرتر باشد و به یکی از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار این تیم تبدیل شود.

2020122

هفته پیش رو واگنین و آلوز باید مقابل روبرتو تورس به میدان بروند و این نبرد تمام لاتین یکی از جذاب‌ترین تقابل‌های فوتبال ایران خواهد بود و باید دید کدام بازیکن در قامت یک ستاره قد علم خواهد کرد.

ستاره تراکتور در تمرین امروز با انگیزه بود و جدیت تمرین را دنبال می‌کرد تا در هفته‌های پایانی با فرم ایده‌آلی به زمین مسابقه برود و فصل را به پایان برساند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع