وس بال: فیلم Legend of Zelda باید جاه‌طلبانه و واقع‌گرایانه باشد

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 590014 2 هفته قبل 103

احتمالاً می‌دانید که فیلم لایو اکشن «افسانه زلدا» (Legend of Zelda) در دست ساخت قرار دارد و شرکت‌های «نینتندو» (Nintendo) و «سونی» (Sony)، «وس بال» (Wes Ball) را به عنوان کارگردان این پروژه انتخاب کردند. با این حال، به نظر می‌رسد ایده‌های «وس بال» با آنچه که سرمایه‌گذاران در حال حاضر می‌خواهند، تفاوت زیادی دارند.

«وس بال» در سال 2010 و پیش از ساخت فیلم سینمایی «هزارتوی دونده» (The Maze Runner)، در «توییتر» علاقه خود را به تولید فیلم Legend of Zelda اعلام کرده بود. او در آن زمان می‌خواست این فیلم سینمایی به صورت کامل توسط موشن کپچر ساخته شود. سری فیلم‌های Avatar قرار بود منبع الهام پروژه «وس بال» باشند که توسط همین فناوری تولید شد.

تغییر دیدگاه وس بال نسبت به پروژه سینمایی Legend of Zelda

با این وجود، پس از همکاری با استودیو Weta FX و تمرکز بسیار زیاد روی فیلم Kingdom of the Planet of the Aps روی فیلم‌برداری موشن کپچر، دیدگاه «وس بال» نسبت به فرایند ساخت فیلم Legend of Zelda تغییر کرده است. او در تازه‌ترین مصاحبه خود با رسانه Polygon اعلام کرد که اقتباس نمایشی از بازی کامپیوتری Legend of Zelda واقع‌گرایانه‌تر و جاه‌طلبانه خواهد بود. اما او چیزی بیشتری پیرامون این پروژه بیان نکرد.

فیلم Zelda

«بال» چند هفته پیش اعلام کرده بود که فیلم Legend of Zelda یک تجربه ماجراجویی رنگارنگ و فانتزی است که کارهای «هایائو میازاکی» (Hayao Miyazaki) را برای کاربران تداعی خواهد کرد. «آوی آراد» (Avi Arad)، تهیه‌کننده سری فیلم‌های ابرقهرمانی Spider-Man، وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم Legend of Zelda را برعهده می‌گیرد. متاسفانه، در حال حاضر اطلاعاتی درباره داستان، تیم بازیگری و تاریخ انتشار فیلم Legend of Zelda در دسترس نیست.

نظر شما درباره تغییر دیدگاه «وس بال» نسبت به فیلم «افسانه زلدا» چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • بازی Batman: Arkham Shadow VR برای عرضه در سال 2024 معرفی شد
  • بازسازی تریلر GTA 6 با حضور شخصیت‌های اصلی GTA V
مشاهده این خبر در سایت مرجع