وضعیت بازار: سقوط بیت کوین از ۱۷هزار دلار و ریزش آلت کوین‌ها

منبع :  ارز دیجیتال دسته بندی : ارز دیجیتال و بلاک چین کد خبر : 377593 1 سال قبل 194

قیمت بیت کوین پس از چندین روز نوسان در محدوده ۱۷٬۰۰۰ دلاری، در صعود به بالای آن ناموفق بود و به زیر این سطح سقوط کرد. به نظر می‌رسد که فروشندگان بار دیگر قدرت را در بازار به‌ دست گرفته‌اند و در تلاش برای کاهش قیمت ارزهای دیجیتال هستند.

به گزارش کریپتو پوتیتو، این اتفاق در حالی رخ داده که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰میلیارد دلار کاهش یافته است و آلت‌ کوین‌ها نیز عمدتاً شاهد افت قیمت خود بوده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته، وضعیت در کل بازار ارزهای دیجیتال مطلوب نبوده است. بیت کوین به زیر ۱۷٬۰۰۰ دلار سقوط کرد و اکنون اندکی کمتر از این سطح، در حدود ۱۶٬۸۰۰ دلار معامله می‌شود.

 سقوط بیت کوین از ۱۷هزار دلار و ریزش آلت کوین‌هانمودار یک‌روزه قیمت بیت کوین.

بر اساس داده‌های بازار، در حالی که قیمت بیت کوین در ۷ روز گذشته شاهد رشد ۲.۲درصدی بوده، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱.۲درصد کاهش یافته است.

طی چند روز گذشته،‌ دامیننس یا نرخ تسلط بیت کوین، شاخصی که سهم بازار بیت کوین را نسبت به کل بازار اندازه‌گیری می‌کند،‌ روندی صعودی داشته است. این یعنی چیرگی بیت کوین بر بازار در این مدت بیشتر شده است.

بازار آلت کوین‌ها سراسر قرمز

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در ۲۴ ساعت گذشته، بازار آلت‌ کوین‌ها نیز عمدتاً قرمز پوش شده است.

البته با وجود روند نزولی کنونی، برخی از آلت کوین‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند. به‌عنوان مثال، قیمت رادیکس (XRD) در شبانه‌روز گذشته بیش از ۱۷درصد افزایش یافته است تا در ۲۴ ساعت گذشته، بهترین عملکرد را در میان ۱۰۰ آلت کوین برتر بازار به نام خود ثبت کند.

 سقوط بیت کوین از ۱۷هزار دلار و ریزش آلت کوین‌هانقشه بازار ارزهای دیجیتال.

پس از رادیکس، فرکس (FXS) و تراست والت توکن (TWT) به ترتیب با رشد ۵.۱درصدی و ۴.۴درصدی جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

در مقابل، توکنایز اکسچنج (TKX)، اکسی اینفینیتی (AXS) و اپتوس (APT) با افت ۸.۵درصدی، ۷.۹درصدی و ۷.۱درصدی بدترین عملکرد را در شبانه‌روز گذشته داشته‌اند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع