وعده جدید مدیرعامل به رختکن ناراضی؛/ سفر به تبریز با جیب پر از پاداش قهرمانی برای پرسپولیس

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 518317 9 ماه قبل 65

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی نه تنها برای این باشگاه درآمدزایی به همراه نداشت بلکه آپشنهای قهرمانی بازیکنان و مربیان این تیم نیز فعال شد تا رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان علاوه بر مبلغ قرارداد سال گذشته موظف به پرداخت 65 میلیارد تومان به همراه 100 هزار دلار به اعضای خارجی تیمش شود.

مدیرعامل پرسپولیس با وجود اینکه تمام مبلغ قراردادهای اصلی بازیکنان، مربیان و کادرهای فنی، پزشکی و تدارکات را پرداخت کرده است با اعتراض آنها نسبت به عدم دریافت پاداش های قهرمانی روبروست.
سرخ ها منتظر دریافت این پول در تمرینات پیش فصل بودند اما بدقولیهای درویش ادامه پیدا کرد تا رقابت های لیگ برتر شروع شود.

1904594

مدیرعامل پرسپولیس در آخرین گفت و گوی تلفنی با یحیی گل محمدی بار دیگر شنونده گلایه های او نسبت به عدم تحقق وعده پرداخت پاداش قهرمانی های فصل گذشته پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی شد اما قول داد تلاش لازم برای واریز این مبلغ تا قبل از بازی با تراکتور تبریز در هفته دوم لیگ برتر داد.

حالا پرسپولیسی ها منتظر تحقق وعده جدید مدیرعامل هستند تا با جیب پر از پول راهی تبریز شده و یکی از سخت ترین بازی های خود را مقابل تراکتور انجام دهند.

سرخپوشان پایتخت چهارشنبه هفته جاری میزبان آلومینیوم اراک خواهند بود. آنها سپس برای بازی 25 مردادماه مقابل تراکتور راهی تبریز خواهند شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع