ویژگی های پست اکسپرس بین المللی

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 107282 2 سال قبل 216

پست اکسپرس بین المللی روشی نوین و پیشرفته در عرصه خدمات پستی است. این نوع خدمات پستی برای تمامی افراد به‌خصوص تاجران و شرکت‌های تجاری روشی امن و سریع برای انتقال کالا و مرسوله‌های پستی در سراسر دنیا است. هزینه مناسب با توجه به ظرفیت و حجم بالای مرسوله یا کالای پستی از جمله ویژگی‌های متمایز پست اکسپرس بین المللی است.

ویژگی های پست اکسپرس بین المللی

پست اکسپرس بین‌المللی از انعطاف پذیری بالایی در خدمات برخوردار است و از طریق راه‌های مختلف حمل و نقل امکان پذیر است. این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این پست است زیرا در شرایطی که حمل کالا یا مرسوله پستی از راه خاصی امکان پذیر نباشد، شیوه حمل و نقل دیگری به عنوان جایگزین استفاده می‌شود.

پست اکسپرس بین المللی

یکی از راه‌های پست کالا یا بسته‌های مرسوله از کشوری به کشور دیگر پست اکسپرس بین‌المللی است. این شیوه به کمک شرکت‌های پستی خصوصی یا دولتی و یا شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی انجام می‌شود. به‌خصوص اگر بخواهید کالا یا بار با حجم بالا به نقطه دیگری از دنیا پست کنید، این روش کمک زیادی به شما می‌کند. خدماتی که در اینگونه پست اکسپرس ارائه می‌شوید جزو به‌روزترین و پیشرفته‌ترین خدمات است. برای ارسال پستی کالا یا مرسوله شما از به‌روزترین و سریع‌ترین وسایل ارتباطی زمینی، دریایی یا هوایی استفاده می‌شود. پست اکسپرس بین المللی ویژگی‌های خاصی دارد که برای بسیاری از افراد بخصوص تاجرین و شرکت‌های تجاری جذاب و کاربردی است.

ویژگی‌های پست اکسپرس بین المللی

پست اکسپرس بین المللی تفاوت‌هایی با پست اکسپرس داخلی دارد. معمولا در خدمات پستی اکسپرس داخلی کمترین زمان برای ارسال مرسوله پستی صرف می‌شود و زمان تحویل بسته تقریبا به طور دقیق مشخص است. با این حال، اکسپرس بین‌المللی با اینکه جزو سریع‌ترین روش‌های ارسال کالا یا مرسولات است ولی ممکن است زمان دقیق تحویل کالا، بار یا مرسوله مشخص نباشد و این زمان به طور تقریب برآورد شود. برآورد تقریبی تحویل مرسوله توسط شرکت‌ مسئول ارسال یا انتقال مرسوله مشخص می‌شود. از جمله ویژگی‌های دیگر پست اکسپرس بین المللی عبارتند از:

  • سرعت بالای ارسال کالا، بار یا مرسولات پستی
  • بهره گیری از به روز ترین و سریع‌ترین روش‌ها و وسایل حمل و نقل برای ارسال مرسوله
  • خدمات مشابه پست‌های داخلی برای پیگری لحظه به لحظه ارسال و تحویل مرسوله توسط مشتری
  • امکان بیمه کردن مرسوله در شرایط خاص برای جلوگیری از آسیب یا ضرر احتمالی
  • بسته بندی دقیق و مناسب مرسوله توسط شرکت خدماتی ارائه دهنده پست بین المللی
  • برخورداری از استانداردهای جهانی در ارائه خدمات و هزینه‌های حمل و نقل
  • پیگیری تمام امور اداری موردنیاز و همچنین کسب مجوز از گمرک توسط شرکت پستی

آشنایی با این ویژگی‌ها تا حد زیادی خیال شما را در ارسال مرسوله‌های بین المللی از طریق خدمات پست اکسپرس راحت می‌کند. بر اینکه از بالاترین سطح خدمات پستی بهره‌مند شوید کافیست در انتخاب شرکت پستی یا حمل و نقل بین المللی دقت کنید.

ویژگی‌های پست اکسپرس بین المللی

ویژگی های یک شرکت حمل و نقل بین المللی خوب

یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پست اکسپرس بین المللی، شرکت‌های حمل و نقل هستند. این شرکت‌ها در کنار انواع خدمات حمل و نقل و ترانزیت کالا در زمینه ارسال مرسوله‌های بزرگ با حجم بالا هم فعالیت می‌کنند. یکی از بزرگترین مزیت این نوع شرکت‌ها برای پست مرسولات، برخورداری آنها از به‌روزترین روش‌ها و وسایل حمل و نقل است. از طرفی، کار حرفه‌ای و تخصصی در این زمینه و اشراف به قوانین و مقررات داخلی و بین‌المللی مزیت دیگر آنها در این زمینه است.

شرکت‌های معتبر حمل و نقل بین‌المللی خدمات گسترده و متنوعی از جمله پست هوایی و ریلی به مشتریان ارائه می‌دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن و به امن‌ترین روش مرسولات آنها را پست کنند. از جمله ویژگی‌های اصلی یک شرکت معتبر و خوب سابقه فعالیت و تجربه طولانی مدت، دایره خدمات، ضمانت ارسال سالم مرسوله، شرایط مناسب برای بیمه و هزینه خدمات پستی اکسپرس بین‌المللی است.

خدمات شرکت‌های حمل و نقل بین المللی در زمینه پست اکسپرس

شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی تلاش می‌کنند تا بیشترین و بالاترین خدمات حمل و نقل را به مشتریان خود ارائه دهند. این خدمات شامل حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی و هوایی است. معتبرترین شرکت‌های حمل و نقل معمولا تمام خدمات مختلف را به طور کامل پوشش می‌دهند. آنها برای ارائه خدمات در زمینه پست اکسپرس از راه‌های مختلف و بهترین و سریع‌ترین مسیر بهره می‌گیرند تا هزینه‌ها را برای مشتری به حداقل برسانند و سریع‌ترین خدمات را هم ارائه دهند. برخی از این خدمات اصلی عبارتند از:

  • بسته بندی کالا در مبدا و مقصد
  • بیمه کردن محصولات ارسالی
  • ردیابی آنلاین محصولات ارسالی
  • انبارداری مدرن
  • سرویس تحویل درب به درب (door to door)

برخی از شرکت‌های بین المللی از طریق دریا و حمل و نقل دریایی اقدام به ارسال محصولات به کشورهای دیگر می‌کنند.

خدمات شرکت‌های حمل و نقل بین المللی در زمینه پست اکسپرس

حمل و نقل دریایی

حمل و نقل دریایی یکی از روش‌های ارائه خدمات شرکت‌های حمل ونقل بین المللی است که از طریق مسیرهای آبی صورت می‌گیرد. در این شیوه از حمل و نقل، راه‌های آبی آزاد یا داخلی برای ارسال کالا، بار یا مرسولت پستی مورد استفاده قرار می‌گیرند. امنیت بالای حمل و نقل دریایی در کنار هزینه اقتصادی حمل حجم بالایی از کالا از جمله مزیت‌های آن است. در شرایط خاصی که شیوه‌های دیگر مثل راه هوایی یا زمینی برای ارسال محصولات در دسترس یا مقرون به صرفه نیستند، شیوه حمل و نقل دریایی بهترین جایگزین است. این شیوه برای حمل بارهای سنگین مثل مواد اولیه بسیار مناسب است.

ویژگی های خدماتی حمل و نقل دریایی

حمل و نقل دریایی حدود ۹۰ درصد کل جابجایی‌های کالا در سراسر دنیا را به خودش اختصاص داده است. ظرفیت حمل بار کشتی‌های پیشرفته در حال حاضر به حداکثر ۱۸ هزار کانتینر بار می‌رسد. این ظرفیت بالا یکی از نقاط قوت این روش حمل و نقل است. زمان تقریبی ارسال کالا یا محصولات از طریق دریا به فاکتورهایی از جمله مسافت، مسیر و ناوگان کشتیرانی بستگی دارد. با این حال، میانگین این زمان حدود ۳۰ تا ۳۵ روز است. با اینکه این مدت زمان چندان سریع به نظر نمی‌رسد ولی برای حمل بار با ظرفیت بالا یا بار فله‌ در سطح بین الملل و بین کشورها یا حتی قاره‌های مختلف بسیار مناسب و سریع است.

 

نوشته ویژگی های پست اکسپرس بین المللی اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع