پاریس در منگنه/ مذاکره رئال با PSG فقط یه یک شرط!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 518318 9 ماه قبل 68

به گزارش "ورزش سه"، داستان کیلیان امباپه و رئال به درازا کشیده و ممکن است تا روزهای پایانی نقل و انتقالات نیز به طول بینجامد. امباپه نزدیک به دو ماه پیش با ارسال نامه ای به باشگاه اطلاع داد که بند تمدیدش که تا یک آگوست اعتبار داشت را فعال نخواهد کرد. همین اتفاق نیز افتاد و او روی حرفش ماند.

 از سوی دیگر پی اس جی نیز به صراحت گفته که اگر امباپه تمدید نکند یا همین تابستان راهی تیمی دیگر نشود، نه با تیم اول تمرین خواهد کرد و نه اینکه باید انتظار بازی در فصل پیش رو را داشته باشد. در هر صورت امباپه فعلا مقاومت کرده و همچنان در کنار مازادها تمرین می کند.

1905472

 او اخیرا 40 میلیون یورو قسط اول پاداش وفاداری خود را دریافت کرد و کمتر از یک ماه دیگر قسط دوم را نیز ریافت می کند ولی پاریس در تلاش است تا قبل از آن تاریخ امباپه را بفروشد تا 40 میلیون یوروی دیگر ضرر نکند. پاریسی ها اطمینان دارند که امباپه با رئال برای فصل 25-2024 به توفق رسیده است. 

جالب اینکه هنوز رئال مادرید هیچ پیشنهادی برای ستاره فرانسوی نداده تا به نوعی انتقام دو سال پیش را گرفته باشد. در تابستان 2021 رئال دو پیشنهاد 180 و 200 میلیون یورویی ارائه کرد که پی اس جی حتی به آن پاسخ هم نداد.

1854042

امروز نشریه اکیپ گزارش داد که رئال مادرید تنها به یک شرط برای امباپه در این تابستان پیشنهاد رسمی ارائه می کند و آن هم اعلام علنی جدایی از سوی خود بازیکن است. امباپه باید علنی بگوید که می خواهد راهی رئال شود و در این صورت رئال حاضر است پیشنهادی 180 و حتی 200 میلیون یورویی به پی اس جی ارائه دهد.

 اعلام علنی تمایل به جدایی باعث خواهد شد پی اس جی از پرداخت قسط دوم پاداش وفاداری معاف شود و به همین دلیل ستاره فرانسوی بعید است این کار را انجام دهد. او می خواهد تا یوروی آخرش را از پی اس جی بگیرد. به نظر می رسد اگر یکی از طرفین از خواسته هایش عقب نشینی نکند، جدایی امباپه در این تابستان غیرممکن خواهد بود.

مشاهده این خبر در سایت مرجع