پرسپولیس برای گرفتن ۳ امتیاز باید این ستاره را زمین‌گیر کند!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 590806 1 هفته قبل 72

روز شنبه تیم پرسپولیس باید بدون حضور تماشاگرانش به مصاف تیم اوج گرفته هوادار با مسعود شجاعی سرمربی جوانش برود.

هرچند شاگردان مسعود شجاعی با ۲۹ امتیاز از منطقه خطر دور شده اند اما هنوز روی کاغذ شانس سقوط دارند. از طرفی کاپیتان سابق تیم ملی و سرمربی فعلی تیم هوادار به دنبال آن است که با نتیجه گرفتن برابر پرسپولیس نه تنها خیال خود را برای بقا راحت کند بلکه بتواند با خلق یک شگفتی، اسم خود را نیز به عنوان یک سرمربی صاحب سبک مطرح کند.

بازی با پرسپولیس از جهتی دیگر برای برخی بازیکنان تیم هوادار که سابقه حضور در استقلال را دارند نیز اهمیت خاصی دارد. یکی از این بازیکنان که مسعود شجاعی حساب ویژه ای روی او باز کرده، داریوش شجاعیان است.

شجاعیان در فصل جاری و به ویژه هفته های اخیر در بهترین فرم فوتبالی خودش قرار دارد. او با ۶ گل زده بهترین گلزن تیم هوادار در فصل جاری است.

با توجه به عملکرد خیره‌کننده این هافبک شیرازی، به احتمال فراوان مسعود شجاعی از این ستاره آماده خود در بازی با پرسپولیس استفاده خواهد کرد تا بتواند نتیجه را به سود خود رقم بزند.

از آن طرف اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس و کادرفنی سرخ‌پوشان نیاز مبرمی به گرفتن ۳ امتیاز دارند تا بتوانند حداقل برای یک دو روز (تا بازی استقلال و فولاد خوزستان) صدر جدول را از آن خود کنند.

از اردوی سرخپوشان تهرانی خبر می رسد که برنامه اصلی پرسپولیس برای پیروزی در ورزشگاه دستگردی و شکست دادن تیم مسعود شجاعی، مهار داریوش شجاعیان ستاره آماده خط میانی تیم هوادار و زمین گیر کردن اوست.

ستاره اوج گرفته تیم هوادار، به تازگی درباره تاثیر زندگی مشترکش در بازی های خوبش گفته است: "دقیقا یک اتفاقی که برایم افتاده زندگی مشترکم است و تشکر می‌کنم از همسر عزیزم که کنار من بودند. این اتفاق روزی و قسمتم بوده که با وجود همسرم تا اینجای فصل این اتفاق برایم افتاده است. از او تشکر می‌کنم. "

داریوش شجاعیان هنوز هم دوستان زیادی در تیم استقلال داشته و به همین خاطر بدش نمی آید با درخشش در دیدار با پرسپولیس، مانع پیروزی این تیم شود. درخشش ستاره شیرازی می تواند بار دیگر داریوش شجاعیان را محبوب هواداران استقلالی کند البته به شرط آن که توسط پرسپولیسی ها مهار نشود!

بیشتر بخوانید: مروری بر یک اشتباه اعتراف‌شده؛ گل سالم استقلال را مردود کردند/ فرهاد مجیدی: اتفاقات کثیف اجازه نداد استقلال قهرمان شود

مشاهده این خبر در سایت مرجع