پرفکت مانی (Perfect money) چیست؟ + معرفی مزایا و معایب آن

منبع :  digiato - دیجیاتو دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 495293 11 ماه قبل 238

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در دنیای امروز که اینترنت افراد و کسب‌وکارهای مختلف در سراسر جهان را به یکدیگر متصل کرده، تراکنش‌های مالی سریع‌تر از همیشه در حال انجام است. میان انواع سیستم‌های پرداخت و دریافت آنلاین، شرکتی که بتواند تراکنش‌های مالی را با امنیت و سرعت بالاتری انجام دهد، قطعا انتخاب مناسب‌تری خواهد بود. انتخاب سیستم مناسب برای ما ایرانیان یک شرط دیگر هم دارد و آن تحریم نبودن کشورمان است.

پرفکت مانی یک سیستم دریافت و پرداخت آنلاین است که مشابه پی پال عمل می‌کند، اما مزایای بیشتری نسبت به آن دارد. در این مقاله به سوال پرفکت مانی چیست پاسخ می‌دهیم و مزایا و معایب آن را بررسی می‌کنیم. در انتها نیز بهترین گزینه را برای خرید پرفکت مانی به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

پرفکت مانی چیست؟ بهترین سیستم پرداخت و دریافت آنلاین

پرفکت مانی (Perfect Money) یک شرکت و سیستم پرداخت آنلاین است که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در پاناما قرار دارد، اما دفاتر عملیاتی آن در زوریخ و هنگ کنگ است. پرفکت مانی با هدف عرضه خدمات پشتیبانی برای تراکنش‌های مالی سریع با امنیت بالا و چندسطحی تشکیل شد. با استفاده از این سرویس قدرتمند می‌توانید مقدار بالایی پول را به هر نقطه از جهان منتقل کنید یا از یک وب‌سایت خارجی کالا و خدمات موردنیازتان را بخرید.

پرفکت مانی پلتفرمی دقیقا مشابه پی پال و سایر پلتفرم‌های پرداخت آنلاین است که میلیون‌ها کاربر فعال از سراسر جهان دارد. کاربرد این سرویس در دنیای ارزهای دیجیتال و برای معامله‌گران نیز بسیار واضح است. به‌عنوان مثال، با استفاده از پرفکت مانی به‌راحتی می‌توانید خریدهایتان را از بهترین صرافی ارز دیجیتال انجام دهید و بدون نگرانی بابت تحریم‌ها به فعالیت در بازار کریپتوکارنسی‌ها مشغول فعالیت شوید.

آشنایی با مزایای پرفکت مانی برای ایران

با وجود تحریم‌های گسترده علیه ایران خدمات پرفکت مانی برای کلیه ایرانیان در دسترس است. با خرید پرفکت مانی از مزایای قابل‌توجهی بهره‌مند خواهید شد که در ادامه به بیان آن‌ها می‌پردازیم:

  • اپلیکیشن کاربردی: اپلیکیشن‌های موبایل پرفکت مانی برای گوشی‌های اندروید و iOS در دسترس است. این اپلیکیشن امکان مدیریت کامل حساب و نقل و انتقالات مالی را فراهم می‌کند. به‌این‌ترتیب همه افراد مخصوصا معامله‌گران ارز دیجیتال به‌راحتی می‌توانند در هر لحظه مقدار موردنیازشان را به حساب معاملاتی خود واریز کنند.
  • پشتیبانی از انواع روش‌های تامین مالی: با استفاده از پرفکت مانی به‌راحتی می‌توانید از طریق انتقال وایر بانکی، ارزهای دیجیتال، کارت‌های اعتباری و نقدی مانند ویزا و مسترکارت، انواع کوپن‌های الکترونیکی و همچنین کارت‌های پیش‌پرداخت تراکنش مالی انجام دهید.
  • بدون تحریم: یکی از مزایای اصلی پرفکت مانی تحریم نبودن این سرویس برای کاربران ایرانی است. استفاده از خدمات شرکت‌هایی مانند پی پال، مسترکارت و ویزا برای ایرانیان امکان‌پذیر نیست. ازهمین‌رو پرفکت مانی برای ایران مانند یک پل ارتباطی عمل می‌کند. از طرفی وجود نمایندگی پرفکت مانی در ایران خیال کاربران ایرانی را بابت انجام بی‌دغدغه کارهای مالی راحت می‌کند.

از جمله سایر مزایای پرفکت مانی می‌توانیم به رابط کاربری آسان آن و امنیت بالا اشاره کنیم. از طرفی استفاده از خدمات پرفکت مانی مشمول مالیات نمی‌شود.

نقاط ضعف پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی علاوه‌بر مزایایی که برایتان به ارمغان می‌آورد، متاسفانه معایب یا نقاط ضعفی هم دارد که در ادامه به بیان آن‌ها می‌پردازیم:

  • وقت‌گیر بودن فرایند ثبت‌نام: فقط درصورتی امکان استفاده از امکانات کامل سایت پرفکت مانی را دارید که مراحل تاییدتان کامل شده باشد. درواقع برای استفاده از کیف پول پرفکت مانی باید اطلاعات شخصی خود مانند آدرس، کد پستی، مدارک شناسایی و تلفن همراهتان وارد و تایید شده باشد. این موضوع برای کسانی که به‌دنبال یک راه سریع هستند، چندان مناسب نیست.
  • دردسترس نبودن در آمریکا: خرید پرفکت مانی برای شهروندان آمریکایی و مقیم دائم ایالات متحده امکان‌پذیر نیست.
  • فراگیر نبودن: هرچند سایت‌های بسیاری از کیف پول پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند، اما استفاده از آن چندان رایج نیست.

علاوه‌بر موارد فوق، امکان برگشت یا اصلاح تراکنش در Perfect Money کار دشوار و حتی غیرممکنی است. از طرفی بازیابی رمز کاربری نیز در این سرویس شما را با مشکل مواجه خواهد کرد. بااین‌حال مزایایی مانند ووچر پرفکت مانی که امکان استفاده از کوپن الکترونیکی را برایتان فراهم می‌کند، به این نقاط ضعف می‌ارزد. برای آشنایی با روش استفاده از این قابلیت، مقاله نحوه خرید ووچر پرفکت مانی را مطالعه کنید.

آموزش ثبت نام در پرفکت مانی

برای ثبت نام در سایت پرفکت مانی فقط کافی است وارد آدرس اینترنتی perfectmoney.com شوید و از گزینه‌های بالا signup را انتخاب کنید. در این مرحله فرم مربوطه برایتان نمایش داده می‌شود که باید برای پر کردن آن اقدام کنید. به یاد داشته باشید که ثبت نام در پرفکت مانی رایگان است و نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارد.

در فرم مربوطه باید اطلاعاتی مانند نام کامل، شهر، کشور و ایمیلتان را وارد کرده و سپس یک پسورد انتخاب کنید. در نهایت نیز بعد از مطالعه قوانین سایت پرفکت مانی موافقتتان را با شرایط آن اعلام کرده و دکمه Register را بزنید. با انجام این کار ثبت‌نام شما در پرفکت مانی تکمیل خواهد شد و دو ایمیل از سمت این شرکت دریافت خواهید کرد. ایمیل اول شامل توضیحاتی درباره سیستم و ایمیل دوم برای خوشامدگویی و اطلاع‌رسانی بابت Member ID است. حالا از قسمت Login می‌توانید با کد ایمیل‌شده و رمزی که خودتان تعیین کرده‌اید، به حساب کاربری خود وارد شوید.

خرید پرفکت مانی بدون کارمزد از اکس اونیکس

در این مقاله به سوال «پرفکت مانی چیست» پاسخ دادیم و مزایا و معایب آن را با هم بررسی کردیم. در ادامه نیز به آموزش پرفکت مانی پرداختیم. اگر به‌دنبال راهی برای خرید پرفکت مانی هستید، صرافی اکس اونیکس بهترین انتخاب برای شما است. این پلتفرم معاملاتی با سال‌ها خدمت‌رسانی هزاران کاربر فعال از سراسر ایران دارد و برای همه معامله‌گران حرفه‌ای و مبتدی طراحی شده است. با پیوستن به خانواده بزرگ اکس اونیکس با کمترین کارمزد به خرید و فروش پرفکت مانی و انواع ارزهای دیجیتال بپردازید و با کارشناسان این صرافی در ارتباط باشید.

مشاهده این خبر در سایت مرجع