پروژه جذب جانشین برای کریم ادامه دارد/ ستاره آلمانی حذف شد؛ کاپیتان انگلیس در صدر فهرست است

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 489981 10 ماه قبل 132

رئال مادرید بدون توجه به ورود اِندریک و اتفاقاتی که ممکن است در تابستان ۲۰۲۴ با کیلیان امباپه رخ دهد، یک مهاجم جذب می‌کند. مهاجم منتخب کسی نیست جز هری کین، مهاجم تاتنهام و انگلیس که رئال مادرید در ده روز گذشته برای جذب او تلاش کرده است. علیرغم اینکه افراد حاضر در والدبباس به خوبی به ماهیت مذاکرات با دنیل لوی، رئیس باشگاه لندنی، آگاه هستند، این تصمیم را گرفته‌اند.

تصمیم یکجانبه بنزما برای ترک رئال مادرید جذب یک مهاجم خارجی را به یک موضوع فوری تبدیل کرده است و هری کین علیرغم هیاهوی مردم که حداقل در حال حاضر به زوج امباپه و هالند اشاره می‌کنند، انتخاب مربی و باشگاه است.

به گزارش نشریه «مارکا» بازیکنی که از رادار رئال مادرید دور شده کسی نیست جز کای هاورتس. این بازیکن آلمانی در حال حاضر در حال انجام مذاکرات تمدید قراردادش با چلسی است و رئال مادرید به این روزنامه گفته که هیچ حرکتی برای جذب بازیکن سابق بایرلورکوزن انجام نداده است.

کین که ۲۹ سال سن دارد و یک سال از قراردادش با تاتنهام باقی مانده است، برای این قرارداد احتمالی که می‌تواند حدود ۸۰ میلیون یورو ارزش داشته باشد، چراغ سبز نشان داده است. تصمیم باشگاه مبنی بر امتناع از انتقال او به منچسترسیتی یا یونایتد، پایان قرارداد او و غیبت اسپرز از اروپا، همگی به نفع این معامله هستند. آنچه برای مدیران رئال مادرید واضح است این است که جذب یک مهاجم فوری و ضروری است، اما آنها حاضر نیستند بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برای بازیکن ۲۹ ساله‌ای که قراردادش رو به اتمام است هزینه کنند.

کنار آمدن با لوی بسیار دشوار است و همانطور که تجربه انتقال گرت بیل و مودریچ نشان داده، انتقال هری کین چالش‌برانگیز خواهد بود. اما شرایط متفاوت است و شاید کار کارلو آنچلوتی برای جذب او آسان‌تر باشد، و او مرد انگلیسی را جایگزین ایده‌آلی برای بنزما می‌داند.

این مطالب را هم بخوانید: 

  • ۸ گزینه برای جانشینی شماره ۹ پرافتخار/ کدام ستاره خوشبخت به این جایگاه می‌رسد؟ از بازگشت رونالدو تا ترکاندن بمب با امباپه

  • اتفاق جذاب در دنیای فوتبال؛ رونالدو، مسی و بنزما در یک تیم/ وقتی مالکان ثروتمند عرب ۴ باشگاه را می‌خرند!

مشاهده این خبر در سایت مرجع