پرینتر لیزری لنوو با قیمتی مناسب از راه رسید

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 589626 2 هفته قبل 66

لنوو پرینتر لیزری Xiaoxin Panda Printer Pro را در چین عرضه کرده است. چاپگر جدید لنوو نسبت به Xiaoxin Panda که برای اولین‌بار در سال 2021 عرضه شد، ارتقا یافته است و با طراحی سبک وزن و زیبایی ظاهری جذابی دارد. این محصول برای استفاده در منزل یا محل کار مناسب بوده و وزن آن حدود 6.5 کیلوگرم است.

امکانات پرینتر لیزری لنوو

پرینتر شیائوشین پاندا پرو لنوو از شبکه وای‌فای دو‌بانده برای چاپ کارآمد پشتیبانی می‌کند. همچنین از شبکه دوباند 2.4 گیگاهرتز/ 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. این چاپگر با چندین روتر برای اتصال طولانی‌تر بدون خطر راه‌اندازی مجدد دستگاه سازگار است، پوشش وسیعتری دارد و بلافاصله پس از اتصال عملیات چاپ را آغاز می‌کند. چاپگر جدید هواوی از افزایش سرعت فوری برای فعالیت کامل‌تر چاپ و فناوری جداسازی درام و تونر پشتیبانی می‌کند.

پرینتر لیزری لنوو با قیمتی مناسب از راه رسید

چاپگر را می‌توان ازطریق چندین گزینه اتصال ازجمله USB، برنامه Zhixiangjia و کشف NFC استفاده کرد. کارهای چاپ را می‌توان از طریق کامپیوتر یا تلفن همراه نیز انجام داد و پس از تکمیل پیکربندی شبکه، چاپ با یک کلیک را ارائه داد. این چاپگر قابلیت‌های سه در یک یعنی چاپ، اسکن و فتوکپی را ارائه می‌دهد‌، از اسکن رنگی پشتیبانی می‌کند اما چاپ و فتوکپی فقط سیاه‌و‌سفید است. اسکن رنگی دارای حداکثر وضوح 4800dpi بوده و وضوح چاپ 1200dpi دقت دارد.

قیمت

با ادغام برنامه همراه برای Xiaoxin Panda Printer Pro، چاپگر را می‌توان به‌راحتی توسط هرکسی از جمله کودکان و افراد مسن کار کرد. کارتریج‌های تونر چاپگر و درام را می‌توان به‌طور جداگانه تعویض کرد، زیرا طول عمر آنها متفاوت است. کارتریج تونر می تواند 1000 صفحه را چاپ کند و 99 یوان (14 دلار) قیمت دارد. خود چاپگر تیز 999 یوان (S138) قیمت دارد و می‌توان آن را از طریق کانال های آنلاین در چین خریداری کرد. این چاپگر نسبت به چندین چاپگر دیگر کارآمدتر بوده و تقاضای کمتری دارد.

  • لنوو پردازنده‌های Core Ultra اینتل را با حافظه LPCAMM2 در لپ‌تاپ ThinkPad P1 Gen 7 ترکیب می‌کند
  • پردازنده‌های ایکس الیت کوالکام با لپتاپ های لنوو در 1 اردیبهشت عرضه می‌شوند
  • لنوو از سگ رباتیک Daystar با یک جفت پای اضافی رونمایی کرد
  • تبلت گیمینگ لنوو Legion Tab در بازار جهانی معرفی شد
مشاهده این خبر در سایت مرجع