پشت پرده غیبت ستاره پرسپولیس/ درد قدیمی به سراغ این بازیکن آمد!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 512049 9 ماه قبل 111

تمرین روز یکشنبه پرسپولیس در حالی برگزار شد که به غیر از مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر که مصدومیت جزئی داشتند،علیرضا بیرانوند هم غیبت داشت و به ریکاوری و استراحت پرداخت. بیرانوند که تنها گلر میدان دیده پرسپولیس به حساب می‌آید و هنوز گلر ذخیره او برای فصل جدید خریداری نشده، خیلی از هواداران پرسپولیس را نگران کرد.علیرضا قبل از جام جهانی با مشکل درد کمرش مواجه شد و حتی در چند بازی پرسپولیس با قرص و آمپول‌های قوی توانست به میدان برود. حتی شایعه از دست دادن جام جهانی هم به گوش می‌رسید ولی اینطور نشد و بیرانوند در سلامت کامل به جام جهانی رسید.

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که درد کمر بیرانوند دوباره برگشته و او در روزهای گذشته و به خصوص بعد از بازی دوستانه مقابل صنعت نفت از ناحیه کمر احساس ناراحتی می‌کرد و به همین دلیل با صلاحدید کادرپزشکی و کادرفنی پرسپولیس ،علیرضا در تمرین یکشنبه تیمش غایب بود. هرچند مشکل بیرانوند خیلی جدی نیست و با استراحت و آب درمانی برطرف می‌شود،ولی همین موضوع می‌تواند تلنگری به کادرفنی و مدیران پرسپولیس باشد که هرچه زودتر برای علیرضا یک گلر جانشین پیدا کنند.

گلری که کمی میدان دیده باشد و در صورتی که بیرانوند در طول فصل با مشکل مواجه شد،بتواند درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد. پرسپولیس فصل آینده باید در ۳۳ جبهه بجنگد و به طور طبیعی بدن بازیکنان خسته و فرسوده خواهد شد. همین موضوع باعث بروز مصدومیت می‌شود و مدیران پرسپولیس از حالا باید فکری به حال پیدا کردن گزینه ذخیره بیرانوند باشند.

باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی به دنبال خرید محمدرضا خالدآبادی از هوادار بود و مذاکراتی را هم با این گلر و تیمش انجام داد ولی در نهایت به دلیل پیشنهاد بالاتر استقلال و احتمال بیشتر بازی کردن گلر تیم ملی امید در این تیم ،خالدآبادی تصمیم گرفت راهی استقلال شود و به پرسپولیس پاسخ منفی داد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع