پشتیبانی قابلیت Find My گوگل از تبلت‌ها و هدفون‌ها در سال 2023

منبع :  مرجع سخت افزار دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 478491 10 ماه قبل 949

«گوگل» (Google) در کنار شرح پیشرفت‌های مربوط به هوش مصنوعی مولد، اشاره‌هایی به نرم‌افزارها و به‌روزرسانی‌های مربوط به اکوسیستم اندروید در رویداد Google I/O 2023 کرد. این شرکت سپس به رونمایی از قابلیت Find My پرداخت که از تابستان امسال از دستگاه‌های گوشی‌ هوشمند، تبلت، هدفون و سایر ردیاب‌ها پشتیبانی می‌کند.

توانایی قابلیت Find My در شناسایی ردیاب‌های ناشناخته

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید شرکت Google، قابلیت ردیابی و مکان‌یابی Find My است که قصد دارد در این زمینه با محصولات «تایل» (Tile) و «اپل» (Apple) رقابت کند. «گوگل» همچنین در جریان رویداد مستقل خود گفت این به‌روزرسانی جدید به کاربران پیرامون ردیاب‌های ناشناخته هشدار می‌دهد. گفتنی است این قابلیت از یک شبکه گسترده پشتیبانی می‌کند تا تنها محصولات برند «گوگل» را ردیابی نکند. بدین منظور که شبکه گسترده Find My توانایی شناسایی یک ردیاب بلوتوث مانند ایرتگ اپل یا Tile را خواهد داشت.

قابلیت Find My گوگل

«سامیر سامات» (Sameer Samat) در راستای معرفی به‌روزرسانی Find My گفت:

این برنامه توسط شبکه‌ای متشکل از میلیاردها دستگاه اندروید در سراسر جهان تامین می‌شود. ردیاب‌های Tile، Chipolo و سایر محصولات در برنامه به‌روزشده مذکور شرکت خواهند کرد.

معاون شرکت Google با اشاره به اینکه داده‌های دستگاه ردیابی رمزگذاری شده است و توسط شرکت قابل مشاهده نیست، افزود: «از ابتدا، شبکه را به روشی برای حفظ حریم خصوصی طراحی کردیم». شایان ذکر است به‌روزرسانی‌های Find My در تابستان سال 2023 منتشر خواهند شد؛ هرچند تاریخ خاصی برای آن اعلام نشده است.

  • گوشی Pixel 7a گوگل رسماً معرفی شد – در حد یک پرچمدار
  • رونمایی گوگل از قابلیت Magic Editor؛ ورود به نسل تازه ادیت عکس!
مشاهده این خبر در سایت مرجع