پیام سرخیو بوستکس به هواداران آمریکایی/ لئو مصدوم است، ماشین که نیستیم هوادار عزیز!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 543485 7 ماه قبل 109

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی به دلیل مصدومیتی که در فیفا دی سپتامبر در اردوی تیم ملی آرژانتین گریبانگیرش شده در چهار بازی اخیر اینترمیامی حضور نداشته است. در این چهار مسابقه مسی تنها در بازی مقابل تورنتو وارد زمین شد، ولی به دلیل آسیب‌دیدگی‌ای که داشت زمین را ترک کرد.

از زمان پیوستن مسی به اینترمیامی قیمت بلیت مسابقات این تیم با جهشی نجومی مواجه شده است. عده زیادی از هواداران آمریکایی که برای دیدن ستاره محبوب‌شان بهایی گزاف پرداخته‌اند، ولی حالا مدتی است قادر به تماشای او در استادیوم‌ها نیستند از این موضوع ناراضی بوده و به مسی و اینترمیامی انتقاد می‌کنند.

1931344

سرخیو بوسکتس، دیگر ستاره اینترمیامی، و همبازی سابق مسی در بارسلونا به این هواداران پیام داد و گفت: "ما مردم را درک می‌کنیم و از اینکه آنها هر بازی برای دیدن ما به استادیوم می‌آیند خوشحال و هیجان‌زده‌ایم. ولی یادتان نرود که ما ماشین یا ربات نیستیم. ما مثل هر فوتبالیست دیگری دوست داریم تک تک دقایق همه بازی‌ها در زمین باشیم، اما در نهایت باید به فکر منافع بلندمدت تیم باشیم. اینکه لئو نمی‌تواند بازی کند برای همه ناراحت‌کننده است نه فقط هواداران".

1931345
مشاهده این خبر در سایت مرجع