پیش‌بینی جذاب ژوزه: به این دلیل او آقای خاص است

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 558819 4 ماه قبل 77

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن با سرمربی‌گری ژابی آلونسو پدیده این فصل بوندسلیگا بوده است. آنها با کسب ۴۲ امتیاز از ۱۶ بازی بالاتر از بایرن مونیخ در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارند.

این مربی ۴۲ ساله در اولین شغل حرفه‌‌ای خود در پنج لیگ معتبر اروپایی درخشان ظاهر شده و هواداران را شگفت‌زده کرده است. اما یک نفر از سال‌ها پیش انتظار این اتفاق را داشته است. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم.

1977540

مورینیو که از سال‌ ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در رئال مادرید مربی ژابی آلونسو بوده، در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۲۰ عنوان کرد که او روزی مربی بزرگی خواهد شد. او در این مورد گفت: «ژابی آلونسو شرایطی که به‌نظر من می‌تواند به مربی بسیار خوبی تبدیل شود. اطلاعات بالای او باعث می‌شود که او در شرایط بهتری از دیگر مربیان جوان قرار بگیرد. ژابی پتانسیل خوبی دارد. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.»

حالا بعد از گذشت سال‌ها مشخص شده که حق با مورینیو بوده است. ژابی اکنون تبدیل به مربی بزرگی شده و علاوه‌بر شانس بالایی برای قهرمانی در بوندسلیگا، علاقه‌مندان زیادی نیز دارد. بر اساس شایعات تیم‌های بایرن مونیخ، رئال مادرید، منچستر سیتی و لیورپول او را برای آینده باشگاه در نظر دارند و بعید نیست این مربی جوان پس از موفقیت در لورکوزن راهی باشگاه بزرگ‌تری شود.»

مشاهده این خبر در سایت مرجع