چرا باید زبان انگلیسی بیاموزید؟

منبع :  اساتیدآنلاین دسته بندی : کد خبر : 166742 2 سال قبل 206

شروع به یادگیری یک زبان خارجی، ماموریتی سخت و تجربه‌ای فوق‌العاده است. اما چرا از بین صدها زبان مختلف باید انگلیسی بیاموزید؟

دلایل متعددی وجود دارد که یادگیری زبان انگلیسی بهترین انتخاب است:

انگلیسی یک زبان بین‌المللی است. با توجه به اینکه از هر پنج نفر در جهان، یک نفر می‌تواند انگلیسی صحبت کند، جای تعجب نیست که این زبان، زبان اصلی در میان مردم بسیاری از کشورها برای برقراری ارتباط با یکدیگر است.

دانستن زبان انگلیسی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در هر جای دنیا درس بخوانید. اگر رویای تحصیل در یک کشور انگلیسی‌زبان را دارید، اول باید زبان انگلیسی یاد بگیرید. علاوه بر این، حالا که امکان یادگیری آنلاین فراهم است، دانستن زبان انگلیسی امکان شرکت در کورس‌های آنلاین و دوره‌های آزاد آنلاین (MOOCs) ارائه شده توسط دانشگاه‌هایی مانند آکسفورد، کمبریج، ییل و … را برای شما فراهم می‌کند.

سفرهای شما لذت‌بخش‌تر خواهند شد. شاید برای سفر به ایالات متحده نیازی به دانستن زبان انگلیسی نداشته باشید. اما تصور کنید بتوانید نه تنها به آنجا سفر کنید، بلکه بفهمید در اطراف شما چه می‌گذرد و چه اتفاقی می افتد.

یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند که شغل بهتری داشته باشید. انگلیسی یکی از اصلی‌ترین زبان‌های تجاری در جهان است. کسی که انگلیسی صحبت می‌کند، شانس بیشتری برای ارتقای شغلی یا حتی به دست آوردن یک شغل عالی در خارج از کشور خواهد داشت.

چرا باید زبان انگلیسی بیاموزید؟چرا باید زبان انگلیسی بیاموزید؟

بهبود جستجوی اینترنتی

جستجوهای اینترنتی شما ارتقا می‌یابند. تخمین زده شده است که بیش از 60 درصد محتوای اینترنت، به زبان انگلیسی نوشته شده است. این یعنی بیش از نصف اطلاعات در دسترس موجود! آیا فوق‌العاده نیست که بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را هم به زبان بومی و هم به زبان انگلیسی جستجو کنید؟ در این صورت شما یک منبع بی‌پایان از اطلاعات خواهید داشت.

شما قادر به فهمیدن رسانه‌های انگلیسی خواهید بود. از فیلم‌ها، سریال‌ها و ویدیوهای یوتیوب بگیرید تا پادکست‌ها، کتاب‌ها و کتاب‌های الکترونیکی، به معنای واقعی کلمه با دانستن زبان انگلیسی میلیون‌ها فرصت تماشا، خواندن و شنیدن رسانه‌های انگلیسی را به دست خواهید آورد. ممکن است کتاب‌های انگلیسی وجود داشته باشند که به زبان بومی شما ترجمه نشده باشند، یا فیلم‌هایی که فقط می‌توانید به زبان انگلیسی در نتفلیکس پیدا کنید. انگلیسی پلی بین شما و همۀ این چیزهای خوب ایجاد خواهد کرد.

دوست پیدا کنید

انگلیسی می‌تواند به شما کمک کند که دوست پیدا کنید، احساسات خود را بیان کنید و حتی عشق خود را بیابید. همین حالا که شما این متن را می‌خوانید، اپلیکیشن‌های دوست‌یابی، گروه‌ها و چت‌روم‌های آنلاین، در حال افزایش هستند. به لطف رسانه‌های اجتماعی راه‌های زیادی برای پیدا کردن دوستان آنلاین و فرصت‌های بسیاری برای یافتن مرد یا زن رویاهایتان وجود دارد. نگذارید ندانستن زبان انگلیسی مانع شما شود!

مغزتان از شما تشکر خواهد کرد. یادگیری یک زبان خارجی، یاخته‌های عصبی شما را فعال کرده و مغزتان را به کار می‌اندازد. ثابت شده است افرادی که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند حافظه بهتری دارند، تا جایی که صحبت کردن به چهار زبان می‌تواند آلزایمر را پنج سال به تعویق بیندازد!

نوشته چرا باید زبان انگلیسی بیاموزید؟ اولین بار در اساتید آنلاین. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع