چطور به استرالیا مهاجرت کنیم؟

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 269957 1 سال قبل 300

تحقیق و بررسی برای اجرای تصمیمی درست، از اولیه ترین اقدامات شما برای انتخاب است. مبنای بیشتر انتخاب های ما تطابق بین داشته ها و نداشته های ما است و مهاجرت از آن دسته تصمیم های است که تغییرات اساسی را به همراه دارد. مخصوصا برای افراد ریسک پذیری که مقصدی به زیبایی استرالیا را برگزیده اند.

وقتی استرالیا را انتخاب کرده اید، ممکن است شما فردی طبیعت دوست، با خلق و خویی آرام و سخت کوش و در عین حال راحت گیر هستید. مقصد انتخابی شما نشات گرفته از روحیات شما است.

اگر استرالیا مقصد شما برای مهاجرت هست، گزینه های روی میز برای شما کم نیست. دولت استرالیا سال های متمادی است که با  فراهم آوردن شرایط مناسب شغلی و اقتصادی با چشم انداز های روشن و کیفیت بالای زندگی، توانسته است پذیرای مهاجرین از تمام دنیا باشد. این مقصد مهاجرتی بی نظیر راه مهاجرت را برای همه اقشار فراهم کرده است و مقررات معینی را نیز در این حوزه وضع کرده است.

راه های مهاجرت به استرالیا

همان طور که گفته شد، آینده نگری دولت استرالیا برای جذب مهاجرین در کنار رشد و توسعه روز افزون این کشور، شرایط بهینه ای نظیر نرخ بیکاری پایین حتی پس از فراگیری پندمی را فراهم کرده است که نه تنها موجب آرامش خاطر شهروندان شده بلکه مهاجران را به انتخاب استرالیا به عنوان مقصد مهاجرتی خود ترغیب کرده است.

به صورت کلی ویزا های استرالیا مزایای بسیاری همچون حق کار، بیمه درمانی رایگان، تحصیل رایگان فرزندان و … در اختیار دارندگان ویزا قرار میدهند. همانطور که گفته شد، استرالیا برای رشد و توسعه نیازمند نیروی کار متخصص است تا به چشم انداز های مورد نظر خود درآینده دست یابد، به همین سبب این کشور پهناور درصدد ایجاد بستری مناسب برای مهاجرین و صدور ویزا ها با بهترین امکانات برآمده است.

بدین ترتیب در ادامه این مقاله به بررسی راه های مهاجرت به استرالیا میپردازیم.

ویزا های موقت و دائم  استرالیا ۵ دسته کلی دارند:

  • کاری و مهارتی
  • سرمایه گذاری و کارآفرینی
  • تحصیلی و آموزش
  • خانواده و ازدواج
  • توریستی
  • ویزای کاری و مهارتی، پرطرفدار ترین

    با توجه به شرایط کنونی دنیا در طول پاندمی کرونا، استرالیا در بیشتر زمینه های کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و … به بیشتر از گذشته تصمیم به جذب مهاجر دارد تا با استفاده از نیروی متخصص و ماهر، صنعت خود را توسعه داده و زیر ساخت های بهتری را فراهم کند.

    بدین ترتیب میتوان گفت که تقاضا برای ویزا های کاری و مهارتی در صدر لیست است. مهارت های شغلی شما مبنای این دسته از ویزاها هستند. امتیاز بندی ویزا ها بر اساس سن، مدارک تحصیلی، نمره زبان، سوابق کاری و میزان تقاضا برای عنوان شغلی مورد نظر متقاضی صورت میگیرد. مدت زمان بررسی پرونده و هزینه های آن بسته به نوع ویزا متفاوت است و اولین مرحله برای دریافت این ویزا، دریافت نتیجه ی مثبت ارزیابی سوابق تحصیلی و شغلی، از سازمان های ارزیابی استرالیا است، این سازمان ها مهارت ها و تخصص شما را بر اساس استاندارد های این کشور بررسی و ارزیابی می کنند.

    چطور به استرالیا مهاجرت کنیم؟ 1

    ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی، تجربه متفاوت کسب و کار در استرالیا

    گسترش تجربه کسب و کاری که الان به آن مشغول هستید و یا پیاده سازی ایده تجاری و استارت آپی مد نظرتان در کشور آینده داری مثل استرالیا قطعا شیرین خواهد بود. ویزای سرمایه گذاری و نوآوری تجاری استرالیا به شما امکان مدیریت یک کسب و کار جدید یا موجود را در استرالیا خواهد داد.

    به منظور دریافت این دسته از ویزاها، ارائه مدارک قابل استناد و قانونی کسب و کارتان به صورتی که نشان دهنده ی فعالیت و درآمد زایی آن طی دو سال از چهار سال گذشته است بسیار مهم است.

    دارایی های شما و همسرتان، گردش مالی، سوابق کسب و کار، سن، تحصیلات و میزان تسلط به زبان انگلیسی از جمله مواردی هستند که برای ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی مورد بررسی قرار میگیرند.

    ویزا های کار آفرینی تجارب حرفه ای شما را برای پیاده سازی ایده استارت آپی مد نظرتان به چالش خواهد کشید و برای دریافت این ویزا ابتدا باید توسط یک سازمان استرالیایی توصیه شوید.

    ویزای تحصیلی و آموزش، بهترین دانشگاه ها در استرالیا

    چه یک دوره آموزشی کوتاه و چه یک مقطع تحصیلی، دانشگاه های استرالیا اعتبار جهانی دارند و از با کیفیت ترین سیستم آموزشی در دنیا برخوردارند. ویزای تحصیلی و آموزشی به متقاضیان امکان گذراندن یک دوره آموزشی را در استرالیا میدهد.  اسپانسری اعضای خانواده و اقامت تا سقف ۵ سال از بارز ترین مزیت های ویزا تحصیلی و آموزش است.

    ویزای خانواده و ازدواج، تمام اعضا خانواده در کنار شما

    اگر شما اقامت دائم استرالیا را داشته باشید و  والدین سالخورده شما هم در محدوده سنی بازنشستگی باشند، با دریافت ویزای والدین اجازه زندگی در استرالیا را خواهند داشت. به صورت کلی استرالیا بر محوریت خانواده تاکید بسیاری دارد و به همین دلیل ویزاهای مختلفی را به منظور جمع کردن اعضای خانواده از جمله والدین، همسر و فرزندان ارائه داده است.

    ویزای توریستی، ماجراجویی و تفریح در استرالیا

    ویزا های نام برده نشان دهنده راهی برای مهاجرت به استرالیا و اقامت طولانی مدت در این کشور هستند. تنها ویزای توریستی است که امکان اقامت طولانی مدت را به شما نمیدهد و پس از پایان این ویزا شما ملزم به ترک این کشور هستید. اگر به قصد بازدید دوستان و اعضای خانواده به استرالیا سفر میکنید میتوانید از اقامت موقت در این کشور زیبا با طبیعتی بی نظیر لذت ببرید.

    در این مقاله به شرح مفصل روش هایی که میتوانید از طریق آن به استرالیا مهاجرت کنید، پرداختیم. قطعا انتخاب از بین این راه های متنوع بسته به قوانین و شرایط شما، پیچیدگی های خاص خودش را دارد.

    وکیل مهاجرت به استرالیا، نقش کلیدی

    تا این جا اطلاعات جامعی درباره ویزا های استرالیا را با هم بررسی کردیم. هر کدام از راه های مهاجرت به استرالیا چالش ها و ظرافت های  خاص خود را دارند، در این مسیر، بیش از هر وقت دیگری اهمیت حضور وکیل و تیم متخصص جهت همراهی شما برای مهاجرت به استرالیا احساس میشود. کمتر کسی با تمام قوانین حتی کشور خودش آشنایی کامل دارد و در نتیجه استفاده از خدمات تخصصی منجر به حصول نتیجه در بازه ی زمانی کوتاه تر و خیالی آسوده تر می گردد.

    چطور به استرالیا مهاجرت کنیم؟ 2

    موسسه بین المللی شادا، همراه شماست

    تیم فعال و حرفه ای شادا با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در دریافت انواع ویزا های مهاجرتی در کنار تمامی عزیزانی است که با اطمینان استرالیا را به عنوان خانه جدید خود انتخاب کرده اند. وکیل رسمی این مجموعه بین المللی، آقای محمد رضا عظیمی است که از سال ۲۰۰۹ تا کنون به عنوان وکیل رسمی مارا (MARA) شناخته شده هستند. ایشان از بنیانگذاران انجمن صنفی مشاوران رسمی مهاجرت ایران و استرالیا هستند. موسسه بین الملی شادا دارای مجوز قانونی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایران و همچنین سازمان وکلای رسمی در استرالیاست. کارشناسان دقیق و متعهد این مجموعه، مسیر مهاجرت را برای شما هموار کرده و شما می توانید از خدمات حرفه ای این مجموعه استفاده نمایید.

    برای اطلاعات بیشتر به وبسایت شادا www.shadavisa.com  سر بزنید و یا صفحه اینستاگرام شادا را دنبال کنید. همچنین می توانید با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۹۹۴۶ تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

    نوشته چطور به استرالیا مهاجرت کنیم؟ اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

    مشاهده این خبر در سایت مرجع