چند استایل تابستانی گوگولی و شیک از بازیگران کره‌ای که شما هم باید ایده بگیرید!

منبع :  چی بپوشم دسته بندی : فرهنگ و هنر کد خبر : 521894 9 ماه قبل 166

این روزها در کره‌ی جنوبی فصل روزهای آفتابی و نسیم شاداب تابستانه است و این تغییرات آب و هوایی به استایل آیدل‌ها هم رسیده و به جای استایل‌های حجیم زمستانی، لباس‌های سبک و خنک تابستانی را جایگزین کرده است. رنگ‌های نود و کم جان پاییزی جای خود را به رنگ‌های پرشور و گرم داده‌اند و پالتو‌های پشمی با پیراهن‌های عروسکی جایگزین شده‌اند. در این مدت استایل‌های بی نقص و زیبایی برخی از آیدل‌ها و بازیگران کره‌ای ویرال شده که سلیقه‌ی خوب آن‌ها در مد و فشن را به طرفدارانشان اثبات می‌کند. تعدادی از اصول ساخت استایل تابستانه و استایل سلبریتی‌های کره ای را می‌توانید در ادامه ببینید و برای این روزهای آفتابی از آن‌ها الهام بگیرید.

ad bannerad banner
لینک پیشنهادی
این فیلم‌های سینمای ایران خطرناک هستند، نبینید

استایل تابستانی کره‌ایاستایل تابستانی کره‌ای

گل گلی؛ جذاب ترین انتخاب

پارچه‌های گلدار می‌توانند بهترین انتخاب برای روزهای آفتابی باشند؛ خصوصا وقتی در رنگ‌های روشن و پرنشاط استفاده شوند. پارچه‌های گلدار به شکل پیراهن‌های میدی یکی از پرطرفدار‌ترین انتخاب‌های تابستان هستند. همچنین می‌توانید با انتخاب یک بالاتنه‌ی گلدار در کنار شلوار جین به راحتی استایلی جذاب و کم ریسک خلق کنید که برای موقعیت‌های روزمره و رسمی کاملا مناسب است.

استایل تابستانی کره‌ایاستایل تابستانی کره‌ای

نانا، خواننده ی ۳۱ ساله ی گروه after school، در همکاری خود با برند Marie Claire در پیراهن‌های گلدار زیبایی از همین برند، بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

استایل تابستانی کره‌ایاستایل تابستانی کره‌ای

جین؛ همراه همیشگی

جین‌ها پرکاربرد‌ترین آیتم‌ها در تمامی فصول سال هستند؛ پس در روزهای آفتابی تابستانی هم نباید از آن‌ها غافل شد. شلوار‌ها و سرهمی‌های جین کم ریسک‌ترین و پرکاربرد‌ترین استایل‌ها را می‌سازند. جین‌های بگی و گشاد ظاهری ترندی و چشمگیر به استایل شما می‌بخشند. به علاوه، دامن‌های جین نیز یکی از خاص‌ترین آیتم‌ها هستند که برای استایل‌های زنانه رنگ و بوی دهه‌ی ۸۰_۹۰ میلادی را به همراه می‌آورند.

حتما بخوانید...
خیره‌کننده‌ترین اکسسوری‌های بازیگران کره‌ای که به واسطه سریال‌ها در دنیا محبوب شدند
خوش استایل ترین کاراکترها در سریال های کره ای که سریال را فقط و فقط بخاطر آن‌ها دیدیم!

جانگ وویونگ ستاره‌ی گروه ive یکی از خوش استایل‌ترین آیدل‌های کیپاپ است. او در یکی از پست‌های اینستاگرام خود عکسی با یک استایل جین منتشر کرد که می‌توانید برای استایل تابستانی خود از آن الهام بگیرید.

استایل تابستانی کره‌ایاستایل تابستانی کره‌ای
بائه سوزی؛ بازیگر و خواننده‌ی جذاب کره‌ای در فوتوشات‌های اخیر خود از استایل‌های جین استفاده کرده که بسیار شیک و جذاب به نظر می‌رسند.

استایل تابستانی کره‌ایاستایل تابستانی کره‌ای

استایل تابستانی کره‌ایاستایل تابستانی کره‌ای

مونوکروم؛ شیک و مینیمال

استایل‌های مونوکروم نیز در تمامی فصول سال کارآمد هستند. اما در این روزهای گرم و آفتابی رنگ‌های روشن و شاداب تابستانی به شکل مونوکروم، ظاهر شما را خیره‌کننده خواهد کرد. ست‌های مونوکروم در رنگ‌هایی مانند لیمویی، نارنجی و یا صورتی می‌تواند بهترین گزینه برای حضور در قرار‌های کاری و رسمی شما در این فصل باشد.
بازیگر محبوب کیدراما «ها جی وون» اخیرا هنگام حضور در یک گالری هنری از یک ست کت و شلوار کرم رنگ استفاده کرد که علاوه بر راحتی و سبکی، استایل شیک و زیبایی برای او ساخته بود.

استایل تابستانی کره‌ایاستایل تابستانی کره‌ای

شین مین آه؛ ستاره ی ۳۹ ساله‌ی کیدراما در فوتوشات‌های اخیر خود خیره‌کننده به نظر می‌رسد. شین مین آه در این عکس‌های تبلیغاتی از ستِ کت و شلوارک نسکافه‌ای استفاده کرده که انتخاب بسیار خوبی برای روزهای آفتابی است.

استایل تابستانی کره‌ایاستایل تابستانی کره‌ای

سفید؛ درخشان‌ترین استایل

رنگ سفید بدون شک یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای روزهای گرم تابستان است؛ چرا که کمترین میزان جذب گرما را دارد. علاوه بر این رنگ سفید شما را جوان‌تر نشان می‌دهد و استایل شما را درخشان‌تر می‌کند.

تعدادی از عکس‌های جدید گروه موسیقی aespa را در ادامه می‌بینید. این گروه برای پوستر تابستانه‌ی خود سراغ پیراهن‌های سبک و سفید رفتند که در کنار ظاهر معصومانه و درخشانی که به چهره ی اعضای گروه بخشیده، بسیار مناسب این روزهای آفتابی است.

استایل تابستانی کره‌ایاستایل تابستانی کره‌ای

استایل تابستانی کره‌ایاستایل تابستانی کره‌ای

اورسایز؛ شیک و راحت

اورسایز‌ها در چند سال اخیر طرفداران زیادی در دنیای مد پیدا کرده‌اند. بالاتنه‌های اورسایز خصوصا پیراهن‌های دکمه دار این روزها جزو پرکاربرد‌ترین آیتم‌هاست. این پیراهن‌های دکمه‌دار حتی بین آیدل‌های کیپاپ نیز محبوبیت بالایی دارند و به دلیل راحتی و زیبایی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در عکس‌های بعدی می‌توانید خواننده‌ی جذاب گروه بلک پینک «لیسا» را مشاهده کنید که بسیار به استفاده از پیراهن‌های اورسایز در استایل‌های خود علاقه‌مند است.

استایل تابستانی کره‌ایاستایل تابستانی کره‌ای

استایل تابستانی کره‌ایاستایل تابستانی کره‌ای

تابستان؛ فصل رنگ‌ها

همانطور که پیش‌تر ‌گفته شد رنگ‌های پرشور و نشاط مانند نارنجی، قرمز، صورتی، کرمی و انواع رنگ‌های بهاری برای فصل تابستان بسیار مناسب است. حتی ریز‌ترین جزئیات مانند اکسسوری‌های رنگی نیز در استایل‌های تابستانه بسیار جذاب و چشمگیر به نظر می‌رسند. همچنین برای تزئینات ناخن و مو می‌توانید سراغ رنگ‌های فانتزی بروید و متفاوت‌ترین انتخاب‌ها را داشته باشید چرا که این رنگ‌ها برای روزهای آفتابی بسیار پر انرژی و درخشان به نظر می‌رسند و ظاهر شما را بی نقص نشان می‌دهند.

یون اون هی بازیگر و خواننده‌ی با سابقه‌ی کره‌ای در لایو اخیر خود تعدادی از اکسسوری‌های مورد استفاده‌اش در این روزهای گرم تابستانی را به طرفداران خود نشان داد. یون اون هی در این لایو، اکسسوری‌هایی به شکل گل استفاده کرده که بسیار جذاب به نظر می‌رسند. به نظر می‌رسد این بازیگر به استفاده از رنگ‌های روشن و پرنشاط مانند نارنجی و آبی آسمانی نیز علاقه ی زیادی دارد.

استایل تابستانی کره‌ایاستایل تابستانی کره‌ای

محصولات مرتبط
پیراهن زنانه بالاتنه دولاپیراهن زنانه بالاتنه دولا

پیراهن زنانه بالاتنه دولا

629,000 تومان مشاهده محصول
پیراهن زنانه ساحلی بندی چین دارپیراهن زنانه ساحلی بندی چین دار

پیراهن زنانه ساحلی بندی چین دار

778,000 تومان مشاهده محصول
شومیز زنانه آستین کیمونو جیب دارشومیز زنانه آستین کیمونو جیب دار

شومیز زنانه آستین کیمونو جیب دار

689,000 تومان مشاهده محصول
شومیز زنانه قاپک دار چاپ لوزیشومیز زنانه قاپک دار چاپ لوزی

شومیز زنانه قاپک دار چاپ لوزی

695,000 تومان مشاهده محصول
پیراهن زنانه قاپک دارپیراهن زنانه قاپک دار

پیراهن زنانه قاپک دار

589,000 تومان مشاهده محصول
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل
آموزش رایگان کسب درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ثبت نام رایگان در وبینار آموزشی
ظرفیت محدود
مشاهده این خبر در سایت مرجع