چند سریال کره‌ای که فقط و فقط بخاطر زنان خوشگل و دلبرشان باید ببینید و محو تماشایشان شوید!

منبع :  چی بپوشم دسته بندی : فرهنگ و هنر کد خبر : 538650 8 ماه قبل 112

آیا طرفدار سریال‌های کره‌ای هستید؟ کیدراماها با روند داستانی جذاب و بازیگران حرفه‌ای، شکل جدیدی از سریال‌های رمانتیک را ارائه می‌دهند که طرفداران بی‌شماری در دنیا دارند. این روزها کیدراما‌ها به اندازه‌ی سریال‌های هالیوودی پر‌طرفدارند و به طبع بازیگرانشان نیز به محبوبیت زیادی دست یافته‌اند.

ad bannerad banner
لینک پیشنهادی
قیمت ویژه و باورنکردنی پیراهن‌های کبریتی و وینتیج

بازیگران زن جذاب کیدرامابازیگران زن جذاب کیدراما

همه‌گیری این سریال‌های کره‌ای در سال‌های اخیر باعث گسترش فرهنگ آسیایی در کشور‌های اروپایی و آمریکایی شده؛ از طرفی محبوبیت سلبریتی‌های آسیایی بر تغییر استانداردهای زیبایی نیز تاثیر بسزایی داشته است. فیلم و سریال‌های کره‌ای چهره‌های جذاب و محبوبی را به دنیا معرفی کرده‌اند که با عبور از استانداردهای نژادپرستانه‌ی زیبایی‌شناسی در دنیا، به عنوان زیباترین یا جذاب‌ترین بازیگران دنیا شناخته می‌شوند. با این حساب اگر به دنبال یک کیدراما با جذاب‌ترین بازیگرها برای تماشا هستید در ادامه می‌توانید لیستی از سریال‌های کره‌ای با بازی زیباترین بازیگران زن کره‌ای را ببینید.

آقای ملکه

این کمدی جذاب در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و به موفقیت زیادی دست یافت. این سریال روایتگر سر آشپز مردی است که در حساس‌ترین دوره‌ی زندگی حرفه‌ای خود در جسم یک ملکه‌ی دربارِ چوسان از خواب بیدار می‌شود. حال او نه تنها در جسمی غریبه زندانی است بلکه باید با زندگی به عنوان یک مقام سلطنتی در صدها سال پیش نیز خو بگیرد.

بازیگران زن جذاب کیدرامابازیگران زن جذاب کیدراما

نقش این ملکه قلابی را شین هه سان ایفا می‌کند. این کاراکتر پردردسر و جذاب که با مهارت بازیگری شین هه سان تماشایی‌تر شده، شما را از خنده روده بُر خواهد کرد. شین هه سان بازیگر ۳۷ ساله‌ی کره‌ای است که جزو زیباترین بازیگران زن آسیایی به شمار می‌رود. اگر به دنبال یک کیدراما در ژانر کمدی هستید این سریال قطعا شما را می‌خنداند.

عشق قراردادی

این کیدراما نیز در ژانر کمدی تولید شده و در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این سریال اولین کیدرامای پارک مین یانگ بعد از سریال «منشی کیم چشه؟» بود و با استقبال زیادی روبرو شد. بسیاری از منتقدان نیز معتقدند که این کیدراما موفقیت خود را مدیون حضور پارک مین یانگ به عنوان نقش اول زن است.

حتما بخوانید...
ببینید این بازیگر مشهور کره‎‌ای با پیراهن جذابش در فستیوال تورنتو چقدر گوگولی‌تر از همیشه شده!
تمام دختران کره‌ای که ما را شیفته موهای چتری می‌کنند؛ اگر طاقت ندارید، نبینید!

بازیگران زن جذاب کیدرامابازیگران زن جذاب کیدراما

همانطور که از نام مجموعه پیداست داستان آن روایتگر عشق‌های ساختگی و قلابی است؛ روابطی که ظاهر رمانتیکی دارند اما هیچ احساسی در آنها دخیل نیست. کارکتر پارک مین یانگ در این سریال زنی است که نقش نامزد مردان پولدار را بازی می‌کند و در ازای آن پول دریافت می‌کند. اما چه می‌شود اگر دو تا از مشتری‌های او واقعا در دام عشقش گرفتار شوند؟

پارک مین یانگ بازیگر ۳۷ ساله‌ی کره ای است که بعد از بازی در سریال «شکارچی شهر» به شهرت زیادی دست پیدا کرد. این بازیگر جذاب، شهرت بین‌المللی دارد و بسیاری او را زیباترین بازیگر زن کیدراما می‌دانند. اگر به سریال‌های رمانتیک با چاشنی خنده علاقه دارید، این سریال جذاب می‌تواند بهترین گزینه باشد.

پزشکان

این سریال با ژانری متفاوت و در حال و هوای بیمارستانی ساخته شده. داستان اصلی در مورد زندگی یک دختر دردسرساز دبیرستانی است که بعد یک انقلاب شخصیتی، روش زندگی‌اش را عوض می‌کند و تصمیم می‌گیرد مانند معلمش یک پزشک ماهر شود.

بازیگران زن جذاب کیدرامابازیگران زن جذاب کیدراما

نقش اول این سریال را پارک شین هه ایفا می‌کند. ممکن است پارک شین هه را با خاطره‌ی بازی در سریال «وارثان» به یاد آورید. این بازیگر ۳۳ ساله یکی از محبوب‌ترین بازیگران زن کره است و طرفداران زیادی در بین دنبال کنندگان کیدراما دارد. پارک شین هه در این سریال کارکتر جذابی دارد که شما را برای دیدن هر اپیزود بی قرار می‌کند. اگر به سریال‌های علمی و پزشکی با چاشنی عاشقانه و رمانتیک علاقه دارید، این سریال مخصوص شماست.

سلول‌های یومی

سلول های یومی می‌تواند متفاوت‌ترین تجربه‌ی شما از تماشای یک کیداراما باشد. این مجموعه با ژانری رمانتیک و فانتزی، روایتگر داستان زندگی زن جوانی است که احساسات او به شکل سلول‌هایی انتزاعی و با استفاده از انیمیشن در طول سریال نشان داده می‌شود. اما داستان از جایی آغاز می‌شود که سلول‌های عشق یومی در اثر یک شوک عاطفی به کمای عمیقی فرو می‌روند و باقی سلول‌های وجودش سخت در تلاشند تا سلول‌های عشق را احیا کنند.

بازیگران زن جذاب کیدرامابازیگران زن جذاب کیدراما

این عاشقانه‌ی لطیف و بانمک با بازی کیم گو اون تماشایی‌تر نیز می‌شود. کیم گو اون، بازیگر ۳۲ ساله‌ی سریال‌های محبوبی مانند «گابلین» و «سلطنت بی پایان» است. اگر جزو طرفداران کیم گو اون هستید و یا به سریال‌هایی با حال و هوای فانتزی و متفاوت علاقه دارید، این سریال جذاب را از دست ندهید.

دبلیو؛ دو جهان

با وجود آن که سال‌ها از پخش سریال دبلیو می‌گذرد هنوز می‌توان گفت که این سریال جزو پربیننده‌ترین کیدراماها در دنیاست. این سریال در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و با وجود روند داستانی جذاب و بازیگران بی‌نقصی که داشت بسیار مورد توجه قرار گرفت. این درامای دیدنی ورود تصادفی یک زن جراح به دنیای پُر رمز و راز کتاب‌های کمیک را به تصویر می‌کشد. همچنین آشنایی او با شخصیت اصلی کتاب که یک مرد جوان و ثروتمند است، داستان را جذاب‌تر می‌کند.

بازیگران زن جذاب کیدرامابازیگران زن جذاب کیدراما

نقش اول زن در این سریال را هان هیو جو ایفا می‌کند. این هنرمند ۳۶ ساله به عنوان یکی از گران‌ترین بازیگران زن کره‌ای شناخته می‌شود و از محبوبیت بالایی برخوردار است. سریال دبلیو یکی از موفق‌ترین سریال‌ها با بازی هان هیو جو است که شهرتی دوچندان را برای او به ارمغان آورد. اگر از عاشقانه‌های کمدی در یک دنیای عجیب و غریب و بین یک زوج عجیب  و غریب لذت می‌برید این سریال برای شما ساخته شده است.

عذاب در خدمت شما

این سریال محصول سال ۲۰۲۱ است و ستارگانی مانند پارک بو یونگ و سو این گوک در آن ایفای نقش می‌کنند. داستان این مجموعه درست مانند اسمش عجیب و جذاب به نظر می‌رسد‌. این کیدراما داستان زندگی دختر جوانی را روایت می‌کند که بعد از درگذشت والدینش و ابتلا به بیماری، فکر می‌کند بد اقبال‌ترین انسان روی زمین است. در آخر پیمانی الهی به او پیشنهاد می‌شود که می‌تواند ۱۰۰ روز به رویایی‌ترین شکل ممکن زندگی کند اما در انتهای این ۱۰۰ روز مرگ او فرا خواهد رسید.

بازیگران زن جذاب کیدرامابازیگران زن جذاب کیدراما

پارک بو یونگ یکی از زیباترین بازیگرهای زن کره‌ای است که به داشتن چهره‌ای دوست‌داشتنی و با نمک معروف است. ممکن است پارک بو یونگ را پیش تر در سریال «دختر قوی، بونگ سون» دیده باشید. این بازیگر ۳۳ ساله با بازی درخشانش می تواند یکی از دلایل شما برای تماشای این سریال جذاب و دیدنی باشد.

محصولات مرتبط
عینک آفتابی آبی برند chanel کد 221عینک آفتابی آبی برند chanel کد 221

عینک آفتابی آبی برند chanel کد 221

300,000 تومان مشاهده محصول
پیراهن سفید نسکافه‌ایپیراهن سفید نسکافه‌ای

پیراهن سفید نسکافه‌ای

375,000 تومان مشاهده محصول
گوشواره سوزندوزی کد 405گوشواره سوزندوزی کد 405

گوشواره سوزندوزی کد 405

80,000 تومان مشاهده محصول
گوشواره سوزندوزی کد 403گوشواره سوزندوزی کد 403

گوشواره سوزندوزی کد 403

80,000 تومان مشاهده محصول
پیراهن کبریتی سرخابی گلدارپیراهن کبریتی سرخابی گلدار

پیراهن کبریتی سرخابی گلدار

375,000 تومان مشاهده محصول
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل
آموزش رایگان کسب درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ثبت نام رایگان در وبینار آموزشی
ظرفیت محدود
مشاهده این خبر در سایت مرجع