چهره به چهره شدن دو فوق‌ستاره پس از سه بر صفر/ پوزخند تمسخر‌آمیز رونالدو به مسی از وی آی پی

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 566945 3 ماه قبل 57

به گزارش "ورزش سه"، النصر در همان 12 دقیقه ابتدایی، نسخه اینترمیامی را پیچید. در دومین مسابقه از جام فصل ریاض، دو تیم در استادیوم تازه تأسیس و مدرن کینگدام آرنا به مصاف هم رفته‌اند که البته برخلاف انتظار میلیون‌ها علاقه‌مند به فوتبال، خبری از تقابل لیونل مسی و رونالدو نیست.

شاگردان لوئیس کاسترو کار را خیلی پرقدرت آغاز کردند و در دقایق 3، 10 و 12 توسط اوتاویو مونتیرو، تالیسکا و آیمریک لاپورت به گل رسیدند تا نتیجه بازی سه بر صفر شود که همین موضوع جو استادیوم را به‌طرز عجیبی به سود زردپوشان شهر ریاض درآورد.

میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا منتظر یکی از آخرین تقابل‌های میان رونالدو و مسی در خاک عربستان بودند اما آسیب‌دیدگی فوق‌ستاره پرتغالی و غیبت CR7 در این مسابقه، تمامی نقشه‌ها را نقش بر آب کرد و کریستیانو از جایگاه ویژه نظاره‌گر عملکرد هم تیمی‌هایش است و مسی نیز نیمکت‌نشین شده است.

اما در دقیقه 24 مسابقه و زمانی‌که النصر برتری خود را کاملا بر حریف دیکته کرده بود، کارگردان تلویزیونی قاب جالب توجهی را از دو فوق ستاره دنیای فوتبال به تصویر کشید که در نوع خود جالب توجه بود.

تصویر رونالدو و مسی در یک تصویر و کنار هم بر روی مانیتورهای استادیوم و گیرنده‌های تلویزیونی نقش بست. در یک سمت رونالدو حضور داشت و در سمت دیگر مسی. به محض اینکه کریستیانو تصویر خودش در کنار مسی را روی مانیتورهای بزرگ استادیوم دید، واکنش جالبی داشت.

فوق ستاره پرتغالی پوزخند تمسخرآمیزی بر لب آورد و در این لحظه نیز مسی متوجه تصویر خودش و رونالدو روی مانیتورهای ورزشگاه شد و با بالا آوردن سر خود، برای ثانیه‌هایی به تصویر خودش و رونالدو خیره شد.

این اتفاقات را فریم به فریم در زیر مرور می‌کنیم:

1985861در دقیقه 24 بود که کارگردان تلویزیونی تصویر دو فوق ستاره را به شکل جالب و جدیدی در کنار هم به نمایش گذاشت.1985866با واکنش تماشاگران، رونالدو متوجه نقش بستن تصویر خودش بر روی مانیتورهای استادیوم کینگدام آرنا شد.1985863رونالدو که از نتیجه به دست آمده کاملا راضی بود، با دیدن تصویر خودش و چهره مغموم مسی، پورخند تمسخرآمیزی را بر لب آورد.1985859فوق ستاره پرتغالی در ادامه نگاهش را از روی مانیتورها برداشت و به تماشای درون زمین پرداخت. هم تیمی مسی نیز برای مشاهده مانیتورهای استادیوم، اینگونه سرش را بالا آورد.1985860در این لحظه مسی متوجه نقش بستن چهره خودش و رونالدو روی مانیتورهای ورزشگاه شد و برای لحظاتی به این تصویر خیره شد.
مشاهده این خبر در سایت مرجع