چون مسابقه نداشتیم، اردو هم نداشتیم؛/ پاسخ مهم خانم رئیس به انتقادات!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 518453 9 ماه قبل 94

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پنج ماه بلاتکلیفی تیم ملی فوتسال زنان، هفته گذشته بالاخره لیست 25 نفره از بازیکنان برای دعوت به اردوی تیم ملی فوتسال، در سایت فدراسیون منتشر شد. در طی این مدت، برخی از ستاره‌های فوتسال زنان نسبت به اینکه در برگزاری اردوهای این تیم، وقفه‌های بلند مدت ایجاد می‌شود اعتراض کردند. اما حالا مریم منظمی، نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در جدیدترین اظهارنظر خود نسبت به این حواشی واکنش نشان داده است.

منظمی در صحبت با سایت فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا در طول ماه‌های گذشته اردویی برای تیم ملی فوتسال زنان در نظر گرفته نشده است گفت: با توجه به اینکه مسابقاتی از سوی AFC و یا شورای المپیک آسیا برای فوتسال بانوان مطرح نشده بود، طبیعتا اردوی تدارکاتی هم برای این تیم نظر گرفته نشد. همانطور که اعلام کردم طبق سیاست ها و شرایط موجود اقتصادی، زمانی اردوهای تدارکاتی برگزار می شود که تورنمنت و یا مسابقه ای  پیش رو باشد.

1906428

او در ادامه، با اشاره به زمان برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا گفت:  این رقابت‌ها از 24 فوریه تا 6 مارس 2024 (5 تا 16 اسفند 1402) برگزار خواهد شد. بدون تردید باتوجه به فرصت زمانی ایجاد شده، بانوان فوتسال ایران تقریبا بیش از 6 ماه فرصت دارند تا بتوانند خود را برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا آماده کنند. اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال بانوان از 18 مرداد ماه در کمپ تیم های ملی ایران برگزار می شود که این اردو با حضور بازیکنانی جوان و با تجربه برگزار خواهد شد. کادر فنی بر این باور است تا با تغییر نسل شرایط ویژه و بهتری برای این تیم فراهم کند. ما نیز به عنوان متولی بانوان از هیچ حمایتی دریغ نمی کنیم. همانطور که می دانید فوتسال زنان ایران نیاز به تغییر نسل دارد و باتوجه به شرایط به‌وجود آمده و تعویق 90 روزه مسابقات داخل سالن آسیا، به‌نظر می‌رسد که بهترین فرصت برای زمینه‌سازی در راستای تغییر نسل تیم ایجاد شده است.

مشاهده این خبر در سایت مرجع