چگونه اکسسوری را با لباس ست کنیم؟ 8 ایده برای ست کردن لباس مجلسی و اکسسوری

منبع :  zoomlife.ir دسته بندی : سلامت و تغذیه کد خبر : 487935 10 ماه قبل 242

چگونه اکسسوری را با لباس ست کنیم؟ 8 ایده برای ست کردن لباس مجلسی و اکسسوری

چگونه اکسسوری را با لباس ست کنیم؟ 8 ایده برای ست کردن لباس مجلسی و اکسسوری

با نزدیک‌شدن به فصل تابستان بدون شک به تغییر و تحولاتی در کمد لباس‌های خود ایجاد کنید. یکی از سری لباس‌های پر کاربرد برای فصل تابستان تاپ زنانه و سرهمی زنانه است. اما بزرگ‌ترین چالشی که برای بسیاری از خانم‌ها در هنگام استفاده از لباس‌ها وجود دارد، ست‌کردن اکسسوری مناسب است. در این مطلب تصمیم داریم که به این سوال پاسخ دهیم که چگونه اکسسوری را با لباس کنیم؟

چگونه اکسسوری را با لباس ست کنیم؟

یکی از چالش‌هایی که علاوه بر خانم‌ها بیشتر آقایان نیز با آن روبه‌رو هستند، ست‌کردن اکسسوری با لباس است. متأسفانه استفاده از اکسسوری نامناسب و اشتباه باعث می‌شود که تمام استایل شما ما به طور کاملاً به هم بریزد. گاهی اوقات شما از انواع مدل لباس برای ست‌کردن لباس‌هایتان به‌خوبی استفاده می‌کنید، میکاپ و رنگ موی مناسبی را برای خود انتخاب می‌کنید؛ اما انتخاب یک اکسسوری اشتباه به طور کامل باعث می‌شود که استایل شما بسیار نامناسب و یا حتی زننده نشان داده بشود.

به نقل از سایت فروشگاهی مه پوش،  باتوجه‌به نتایج به‌دست‌آمده از مشاوره‌های مد و استایلی که به بانوان داده شده است، متوجه شده‌اند یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که خانم‌ها با آن  روبه‌رو هستند انتخاب اکسسوری مناسب با لباسی است که قصد پوشیدن آن را دارند. چرا که یکی از ویژگی های جذاب این فروشگاه در مقایسه با سایت های دیگر حوزه لباس مانند مدیسه، بوتیک، دیجی استایل و... داشتن یک مشاوره رایگان برای ست و استایل است که شما برای استفاده از این فرصت بی نظیر فقط کافی است در گوگل سرچ کنید "مه پوش" و بر روی لینک اول کلیک کرده و با پشتیبانان این سایت تماس حاصل نمایید.

قدرت اکسسوری‌ها را دست‌کم نگیرید

اکسسوری‌ها به معنای واقعی کلمه این قدرت را دارند که هر استایل و هر سبک لباس پوشیدن را به طور کامل متحول کند و یک شخصیت و ظاهر منحصربه‌فرد برای شما باتوجه‌به استایلی که انتخاب کرده‌اید به وجود بیاورد.

اما برای استفاده از اکسسوری‌ها و ست‌کردن آنها با لباس‌هایتان آن شما باید به یک سری نکات توجه کنید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

تناسب رعایت کنید

تصور کنید که شما یک به تازگی اقدام به خرید سرهمی زنانه اورسایز برای یک مهمانی دوستانه کرده‌اید که بپوشید. لباسی که شما انتخاب کرده‌اید اورسایز است در نتیجه استایل و اندام شما را کمی چاق‌تر نشان خواهد داد. در چنین حالتی شما باید از اکسسوری‌های ظریفی استفاده کنید. به‌هیچ‌وجه از گردن‌بندها و گوشواره‌هایی پهن و دارای سایز بزرگ هستند بر روی لباس‌های اورسایز نباید استفاده کنید.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام تناسب بین لباس و اکسسوری باید به آن توجه کنید، قیمت آنها است به‌عنوان‌مثال شما نمی‌توانید یک لباس ارزان‌قیمت را با اکسسوری‌های گران‌قیمت بپوشید. مثلا شما می‌توانید در گوگل عبارت " خرید تاپ زنانه مه پوش" را جست و جو کنید و بر روی لینک اول کلیک کرده و قیمت های این فروشگاه را مشاهده کنید. فروشگاه های زیادی در حوزه پوشاک فعالیت می کنند اما مه پوش که یکی از برترین سایت ها در حوزه پوشاک است، به شما این امکان را می دهد که علاوه بر قیمت مناسب، از اعتبار اسنپ پی خود استفاده کنید و محصول خود را در 4 قسط و بدون هیچ کارمزدی تهیه کنید. امکانی که کمتر سایتی در خود دارد.

چگونه اکسسوری را با لباس ست کنیم

تناسب رنگ‌ها را فراموش نکنید

طبق نظریه تمام مشاورین و کارشناسان مد و استایل شما باید در استایل خود از حداقل 3 الی 4 رنگ استفاده کنید. اگر استایل شما به گونه ای است که باید از اکسسوری‌های ظریف استفاده کنید قدرت رنگ‌ها در اینجا خود را بیشتر نمایان می‌کند و لباس‌های شما بیشتر خودنمایی خواهند کرد. کرد؛ اما اگر می‌خواهید اکسسوری‌ها به چشم بیایند باید به موارد زیر دقت کنید.

شما باید اکسسوری را انتخاب کنید که با لباس شما تناسب رنگی داشته باشد. به‌عنوان‌مثال اگر از رنگ آبی در استایل شما استفاده شده است حتماً اکسسوری که انتخاب می‌کنید رنگ آبی درون آن به‌کاررفته باشد.

تضاد رنگ‌های جدی بگیر

تصور کنید که شما یک استایل مشکی را برای یک مهمانی در نظر گرفته‌اید. در اینجا برای اینکه استایل شما جذاب‌تر باشد پیشنهاد ما به شما استفاده از گوشواره‌هایی با نگین‌های قرمز و کفش‌های قرمزرنگ است.

همیشه نباید از طلا و یا نقره استفاده کرد

متأسفانه، یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که در هنگام استفاده خانم‌ها از اکسسوری‌ها دیده می‌شود این است که تصور می‌کنند، تنها اکسسوری که می‌توان از آن استفاده کرد طلا و نقره است! گاهی اوقات شما می‌توانید یک شومیز زنانه را با استفاده از یک اکسسوری ساده همچون کمربند بسیار جذاب‌تر کنید. همیشه لازم نیست که از طلا و جواهرات به‌عنوان اکسسوری استفاده کنید و همچنین می توانید خرید لباس سرهمی زنانه را داشته باشید و با فقط با آن یک گردن بند ساده ست کنید و تا حد بسیار زیادی استایل خود را جذاب تر کنید.

نحوه ست کردن اکسسوری با لباس مجلسی

ساعت مچی جذاب‌ترین اکسسوری زنانه

یکی از اکسسوری‌های بسیار جذاب و پرکاربرد در استایل زنانه ساعت‌مچی است. ست ساعت‌های زنانه دارای انواع مختلفی هستند که برای میهمانی‌های مختلفی طراحی شده‌اند. در واقع هر یک از طراحی‌های ساعت مچی بیانگر یک

احساس خاص است. پیش از اینکه بخواهید یک ساعت مچی را خریداری کنید، به چند سوال پاسخ دهید:

  • می‌خواهم این ساعت را در چه مهمانی‌ها و چه موقعیت‌های استفاده کنم؟
  • آیا طراحی و رنگ‌بندی‌هایی که در ساعت به‌کاررفته است با استایل من هماهنگی دارد؟

استفاده از گردن‌بند

گردن‌بند یکی از اکسسوری‌های پرطرف‌دار در استایل زنانه است. اما اینکه شما از چه نوع گردن‌بندی استفاده کنید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر شما قصد دارید که از تاپ زنانه یقه 7 بپوشید، بهتر است که از گردن‌بندهای بلند بر روی آن استفاده کنید. زیرا گردن‌بند بلند بر روی یقه هفت باعث می‌شود که هم بالاتنه شما کشیده‌تر نشان داده شود و هم گردن شما کمی بلندتر از حد معمول نشان داده خواهد شد.

کیف استایل زنانه را کامل می‌کند

یکی از لوازم جانبی‌های که می‌تواند استایل شما بسیار خاص‌تر و از طرفی جذاب‌تر کند کیف زنانه است. شما باید کیف خود را با سایر اکسسوری‌ها همچون گوشواره و یا دستبند ست کنید. اگر کیفی که انتخاب می‌کنید دارای جزئیات بسیار زیادی باشد، توجه داشته باشید که لباسی که می‌خواهید بپوشید باید از سبک استایل مینیمال و کلاسیک پیروی کنید.

و نکته آخر اینکه استایل شما باید بیانگر حالات و احساسات درونی شما باشد؛ بنابراین در انتخاب لباس و اکسسوری‌های متناسب با استایل بسیار دقت کنید و البته که ایجاد تنوع رنگی در استایل خود را فراموش نکنید.

سخن پایانی

امروز در این مقاله سعی کردیم هر نکته ای که شما برای ست کردن اکسسوری با لباس به آن نیاز دارید را مورد بررسی قرار دهیم. خوشحال خواهیم شد تا این مقاله را با دیگر دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید و اگر سوال یا نظری درباره این مقاله داشتید، خوشحال خواهیم شد تا آن را با ما در قسمت کامنت ها به اشتراک بگذارید.

منبع : https://mahpoush.com/

    کانال تلگرام زوم لایف
    مشاهده این خبر در سایت مرجع