کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1400

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 248869 1 سال قبل 318
نحوه مشاهده کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت در سال 1400کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1400

قوه قضائیه هر ساله با برگزاری آزمون قضاوت، به جذب نیرو منصب قضا به صورت عمومی اقدام می نماید که این آزمون در دو مرحله برگزار می شود. داوطلبان حوزوی و دانشگاهی که در موعد مقرر نسبت به نام نویسی خود اقدام کرده اند، برای حضور در جلسه آزمون باید کارت ورود به جلسه به همراه داشته باشند.

البته قوه قضائیه برای منصب قضا به صورت بدون آزمون، پذیرشی تحت عنوان جذب اختصاصی نیز دارد که این فرآیند پس از ثبت نام در موعد مقرر و از طریق سایت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه انجام می شود. از متقاضیانی که از این طریق برای جذب اختصاصی منصب قضا نام نویسی می کنند، پس از بررس و تایید شرایط و مدارک آن ها، جهت مصاحبه علمی دعوت به عمل می آید.

دریافت کارت آزمون جذب عمومی قضاوت برای تمامی متقاضیان مرحله تستی و همچنین داوطلبان دانشگاهی مرحله تشریحی به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر می باشد که زمان انتشار و مراحل مشاهده آن در ادامه برای شما عزیزان شرح داده شده است.

به همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار، برای شرکت در آزمون قضاوت الزامی می باشد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1400

همان طور که می دانید آزمون قضاوت شامل مراحل تستی، تشریحی و مصاحبه می شود که تنها متقاضیان مرحله تستی که شامل افراد حوزوی و دانشگاهی می شود و همچنین متقاضیان پذیرفته شده مرحله اول که می خواهند در مرحله تشریحی شرکت نمایند، می بایست کارت ورود به جلسه خود را در زمان برگزاری آزمون قضاوت  به همراه داشته باشند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله تستی

مطابق با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، تمامی داوطلبان دانشگاهی و حوزوی می توانند از روز سه شنبه مورخ 10 اسفند ماه 1400 نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود جهت شرکت در آزمون تستی قضاوت از طریق سایت سازمان مذکور اقدام کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله تشریحی

همچنین پذیرفته شدگان دانشگاهی مرحله اول آزمون قضاوت برای شرکت در آزمون تشریحی (مرحله دوم) جذب عمومی تصدی منصب قضا نیز بایستی همراه با کارت ورود به جلسه در آزمون حاضر شوند. کارت ورود به جلسه مرحله دوم این آزمون از روز سه شنبه مورخ 3 خرداد ماه 1401 منتشر می شود. همچنین برای اطلاع از هرگونه اخبار مرتبط با این آزمون می توانید درکانال تلگرام آزمون های استخدامی  عضو شوید.

بنابراین تمامی افراد متقاضی می بایست پرینت کارت ورود به جلسه خود را در بازه زمانی مقرر و پیش از برگزار آزمون دریافت نمایند و پس از بررسی اطلاعات مندرج بر روی کارت، در صورت مشاهده مغایرتی نسبت به رفع آن اقدامات لازم را به انجام برسانند.

راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1400

مشاهده کارت ورود به جلسه دو مرحله نخست در زمان مقرر از طریق سایت سازمان رسمی سازمان سنجش امکان پذیر می باشد. در نتیجه داوطلبانی که متقاضی شرکت در مراحل تستی یا تشریحی آزمون تصدی منصب قضا هستند، می بایست با درج اطلاعات لازم و مطابق با مراحل ذیل، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه مرحله تستی

  • به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید.
  • از منوی سمت راست سایت روی گزینه “سایر آزمون های استخدامی” کلیک کنید.
  • لینک فعال “دریافت کارت ورود به جلسه آزمون منصب قضا سال 1400” را بفشارید.
  • در صفحه گشوده شده می توانید با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی مانند شماره پرونده، نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و…، وارد صفحه کاربری خود شوید و کارت ورود به جلسه را مشاهده و دریافت نمایید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه مرحله تشریحی

  • مراجعه به سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس اینترنتی sanjesh.org و کلیک بر روی عبارت “سایر آزمون های استخدامی” از منوی سمت راست سایت.

مرحله اول دریافت کارت ورود به جلسه مرحله تشریحی

 

  • کلیک بر روی عبارت “کارت شرکت در آزمون (جذب عمومی) تصدی منصب قضا سال 1400”

مرحله دوم دریافت کارت ورود به جلسه مرحله تشریحی

 

  • در این صفحه با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده از طریق یکی از چهار روش ارائه شده و فشردن کلید “جستجو” می توانید کارت خود را مشاهده و دریافت نمایید.
  • وارد نمودن شماره پرونده و سریال ثبت نامی
  • وارد نمودن شماره پرونده و کد پیگیری
  • وارد نمودن شماره پرونده و کد ملی
  • وارد نمودن شماره پرونده و شماره داوطلبی
  •  

    مرحله سوم دریافت کارت ورود به جلسه مرحله تشریحی

    داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه می بایست در زمان مقرر، به حوزه امتحانی که آدرس آن بر روی کارت ورود به جلسه آن ها درج شده است، مراجعه نموده و در آزمون شرکت کنند.

    رفع نواقص موجود در کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1400

    همه داوطلبان پس از دریافت یا مشاهده کارت ورود به جلسه خود، باید حداقل یک مرتبه اطلاعات درج شده روی کارت را با دقت مطالعه کنند تا در صورت وجود هرگونه اشتباه و نقص در اطلاعات درج شده نسبت به اصلاح و ویرایش آن اقدام نمایند که به همین منظور سازمان سنجش آموزش کشور فرصتی را هر ساله جهت مراجعه داوطلبان به سایت سازمان سنجش یا باجه های رفع نقص به شرکت کنندگان ارائه می دهد.

    • در صورتی که اطلاعات بندهای 1 تا 13 به جز بند شماره 3 (جنس) اشتباه بود، داوطلبان می بایست تا تاریخ  13 اسفند ماه 1400 با مراجعه به صفحه کاربری خود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح بندهای دارای مشکل اقدام نمایند.
    • متقاضیانی که در بند 3 کارت ورود به جلسه (جنس) آن ها اطلاعات اشتباه درج شده است، باید با مراجعه به باجه های رفع نقص نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.
    • افرادی که کارت آن ها فاقد عکس است و یا عکس کارت آن ها دارای مشکلاتی مانند واضح نبودن ، اشتباه بودن و … می باشد، می بایست با در دست داشتن 2 قطعه عکس سه در چهار و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار ، به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در باجه های رفع نقص مراجعه کنند و تا پیش از برگزاری آزمون مشکل را برطرف نمایند.
    • همچنین اگر داوطلبان متوجه اشتباهی در کارت ورود به جلسه خود شوند برای اصلاح آن نیز باید در روز پنجشنبه مورخ 12 اسفند ماه 1400، از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 نسبت به اصلاح کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت اقدام نمایند. البته شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ویرایش موارد لازم، می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی با کارشناسان مرکز ایران مشاوره ارتباط برقرار نمایید.

    در جدول زیر فایل مربوط به آدرس محل مراجعه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان و همچنین محل برگزاری آزمون قضاوت برای سال 1400 در هر شهرستان قرار داده شده است که شما می توانید با کلیک بر روی لینک، نسخه پی دی اف آن را دریافت نمایید.

    آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون قضاوت و محل برگزاری آزمون 1400 
    دانلود لیست آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون قضاوت و محل برگزاری آزمون 1400

    (جهت دریافت فایل، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.)

    در نهایت فراموش نکنید که به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است. داوطلبان توجه داشته باشند که عکس درج شده روی کارت آزمون متعلق به سال جاری باشد زیرا در صورت اختلاف عکس با چهره فعلی داوطلب، از حضور او در جلسه آزمون جلوگیری به عمل می آید.

    همچنین شایان ذکر است به دلیل شرایط ناشی از وجود بیماری کرونا، متقاضیان این آزمون می بایست در موعد مقرر به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری خود قبل از زمان برگزاری اقدام نمایند.

    پس از اعلام نتایج آزمون قضاوت ، داوطلبان می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند و از وضعیت پذیرش خود مطلع شوند که شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از زمان و نحوه دریافت نتایج بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید.

     

    سوالات متداول

    1- کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1400 مرحله تستی، در چه تاریخی قابل دریافت است؟

    کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه 10 اسفند ماه قابل دریافت می باشد.

    2- کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت از طریق چه سامانه ای قابل دریافت می باشد؟

    شما می توانید با مراجعه به سامانه سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایید.

    3- برای رفع نقص کارت های ورود به جلسه خود باید به چه آدرس هایی مراجعه نماییم؟

    برای رفعه نقص کارت های ورود به جلسه باید به باجه های رفع نقص کارت مراجعه نموده که فایل آدرس آن ها در متن مقاله قرار داده شده است.

    سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

    مشاهده این خبر در سایت مرجع