کارت ورود به جلسه کنکور سراسری دی ماه 1401

منبع :  ایران مشاوره دسته بندی : آموزش و استخدام کد خبر : 454899 1 سال قبل 274
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری دی ماه 1401کارت ورود به جلسه کنکور سراسری دی ماه 1401

در سال جاری کنکور سراسری در دو نوبت دی ماه و تیر ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند در یکی از دو نوبت در نظر گرفته شده برای این منظور با توجه به شرایط و ضوابط موچود، شرکت نمایند.

پس از ثبت نام در آزمون کنکور، چند روز قبل از برگزاری آزمون، از طرف سازمان سنجش کارت ورودی به منظور اجازه ورود ثبت نام کنندگان در سایت سنجش قرار خواهد گرفت و داوطلبان باید برای شرکت در کنکور سراسری دی ماه، کارت ورود را دریافت و در روز جلسه به همراه داشته باشند. لزوم این کارت برای ورود به جلسه امتحان لازم و ضروری بوده و بدون وجود آن، داوطلب از شرکت در آزمون محروم می شود.

متقاضیان شرکت در آزمون سراسری دی ماه، باید از تاریخ 25 دی ماه الی 28 دی ماه ۱۴۰۱، اقدام به اخذ کارت ورود به جلسه نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دی ماه ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه شامل مشخصات هویتی به همراه عکس متقاضی می باشد که داوطلب می تواند در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و کارت ورود را مشاهده و پرینت نموده و آن را در روز برگزاری آزمون به همراه خود داشته باشند.

داوطلبان می توانند از روز 25 الی 28 دی ماه 1401 به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و بر طبق دستورالعمل موجود اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه خود نمایند. به این مهم توجه دارید که کارت ورود باید حتما دارای عکس بوده و با مشخصات هویتی و ثبت نامی شما مطابقت داشته باشد. در صورت عدم مطابقت، داوطلب باید در زمان اعلام شده برای بررسی این موضوع اقدام به رفع این مشکل نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دی ماه ۱۴۰۱

داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با توجه به راهنمای در نظر گرفته شده برای این منظور، اقدام به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه نمایند.

  • برای این منظور ابتدا باید به  سایت سازمان سنجش  به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید که برای این منظور می توانید آدرس سایت را در مرورگر خود وارد کرده و یا در گوگل سایت سازمان سنجش را جستجو کرده و وارد اولین سایت پیشنهادی گوگل شوید. در صفحه اصلی سایت از منوی سمت راست بر روی گزینه “سراسری” کلیک نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دی ماه

  • پس از آن وارد صفحه ای خواهید شد که باید بر روی لینک “کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ – نوبت اول دی ماه 1401” کلیک کنید.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دی ماه

  • سپس از وارد صفحه ای خواهید شد که دز آن ۴ روش برای مشاهده و دریافت کارت ورو به جلسه برای شما در نظر گرفته شده است. متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و فشار دادن “مشاهده کارت” اقدام به دیدن و پرینت کارت خود نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دی ماه

ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1401

ممکن است پس از دریافت کارت ورود به جلسه، مشخصات ثبت شده در کارت با مشخصات اصلی داوطلب مغایرت داشته باشد. عدم تطابق اطلاعات کارت ورود به جلسه با مدارک هویتی داوطلب باعث عدم اجازه ورود فرد به جلسه آزمون شده، از همین روی ثبت نام کنندگان در صورت نیاز از روش های در نظر گرفته شده برای این منظور، باید اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور نمایند.

زمان ویرایش

متقاضیان با توجه به مغایرت موجود، باید در زمان اعلام شده از جانب سازمان سنجش، از طرق مربوطه اقدام به رفع مشکل نمایند. زمان در نظر گرفته شده برای گروه های مختلف در جدول زیر ذکر شده است.

زمان ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱ 
اصلاحات اینترنتی و منطقه آموزش و پرورش
همه گروه های آزمایشی از 22 لغایت 30 دی ماه 1401
اصلاح در باجه رفع نقص
علوم تجربی چهارشنبه 28 دی ماه 1401
زبان خارجی
علوم انسانی روزهای چهارشنبه 28 دی و پنجشنبه 29 دی ماه 1401
علوم ریاضی و فنی
هنر روزهای چهارشنبه 28 دی، پنجشنبه 29 دی و صبح جمعه 30 دی ماه 1401

موارد قابل ویرایش

متقاضیان شرکت در آزمون کنکور، در صورت رویت مغایرت می توانند در برخی از موارد در زمان تعیین شده اقدام به رفع این مشکل نمایند. این افراد برای موارد مخنلف باید از طریق مختلفی اقدام کرده و به محل متفاوتی مراجعه نمایند که در جدول زیر به تفکیک قید شده است.

موارد قابل ویرایش و رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱
محل مراجعه  اطلاعات قابل ویرایش
آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی وجود اشتباهاتی از جمله نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره شناسنامه کارت ورود به جلسه

اگر نوع دیپلم، سال اخذ، کد دانش آموزی و منطقه اخذ و کد رشته دیپلم یکسان نباشد

سال و بخش محل اخذ پیش دانشگاهی، عنوان مدرک پیش دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش دانشگاهی
مراجعه به باجه رفع نقص عدم وضوح عکس، جنسیت، فاقد مهر بودن کارت، اطلاعات مربوط به جنسیت، دین، زبان خارجی، عدم ثبت نام برخی از داوطلبان کنکور سراسری، عدم تکمیل قسمت های مربوط به افراد معلول،
مراجعه به سایت سازمان سنجش سریال شناسنامه، سهمیه، محل اخذ مدرک دیپلم، وضعیت تحصیلی و اشتغال، محل تولد

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1402

اگر موارد مغایرت داشته متفاضی مربوط به مراجعه به باجه رفع تقص باشد، لازم و ضروری است که داوطلبین از محل و آدرس باجه های رفع نقص کنکور هر شهر و منطقه اطلاع داشته باشند که به منظور سهولت و آگاهی این افراد، لیست آدرس های مربوط به باجه های رفع نقص در ادامه ذکر شده است.

دانلود آدرس باجه های رفع نقص کنکور سراسری 1402 (نوبت دی ماه)

مشاهده جدول شهرستان و بخش های محل برگزاری کنکور سراسری 1402 (نوبت دی ماه)

 

سوالات متداول

1- زمان دریافت کارت ورود به آزمون کنکور سراسری 1402 نوبت دی ماه چه تاریخی می باشد؟

داوطلبان می توانند از روز 25 الی 28 دی ماه 1401 کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

2- نحوه دریافت کارت ورود به آزمون کنکور سراسری 1402 نوبت دی ماه به چه طریقی می باشد؟

ثبت نام کنندگان آزمون سراسری 1402 نوبت دی ماه باید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و مانند راهنمای آورده شده در مقاله اقدام به دریافت کارت نمایند.

3- در صورت مغایرت اطلاعات کارت ورود به جلسه با اطلاعات هویتی و ثبت شده، باید از چه طریقی اقدام نمود؟

در صورت مغایرت اطلاعات با توجه به موضوع باید به سازمان های مربوطه مراجعه شود که در مقاله به تفکیک ذکر شده است.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

مشاهده این خبر در سایت مرجع