کارل هاینس رومنیگه:/ بایرن در زمین و در مدیریت منحرف شده است

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 590520 1 هفته قبل 75

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته‌هاست که به دنبال یک مربی جدید است. کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس سابق بایرن‌ مونیخ، از درز اطلاعات پیرامون مذاکرات باشگاه با گزینه‌های جانشینی توماس توخل گلایه دارد.

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که چه کسی از تابستان جانشین توماس توخل خواهد شد. در عوض، نامزدهای مربیگری این باشگاه یک به یک پیشنهاد همکاری را رد می‌کنند و جزئیات مذاکرات به صورت دقیق به دست رسانه‌ها می‌رسد.

کارل هاینس رومنیگه از این واقعیت که مدیران باشگاه مانند گذشته مطابق اصول قدیمی عمل نمی‌کنند، ناراحت است. او از مدیران باشگاه انتقاد کرد و از جانشینان خود خواست تا با احتیاط بیشتری رفتار کنند. رومنیگه در گفتگو با نشریه آاس خطاب به جانشینان خود گفت: "با این حال، من فقط می‌توانم توصیه کنم که دوباره کمی محتاط‌تر شوند."

2019332

رومنیگه از افشای روند مذاکرات گلایه کرده، از این موضوع انتقاد کرد و به امضای قرارداد با پپ گواردیولا اشاره کرد که در سال 2013 در زمان خودش و رئیس وقت باشگاه، اولی هوینس، رقم خورد.

رومنیگه به یاد آورد: "زمانی که با پپ قرارداد امضا کردیم، مجموعاً 6 ماه روی مذاکرات کار کردیم و هیچکس از آن مطلع نشد. شما باید استراتژیک عمل کنید، اما بدون اینکه حرکت بعدی هر روز در همه روزنامه‌ها مشخص باشد."

او همینطور درمورد از دست دادن عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا گفت: "اخیراً هم در زمین و هم در سطح مدیریت کمی از مسیر خود منحرف شده‌ایم. بایرن باید آن ثبات را در تمام سطوحی که همیشه آن را متمایز کرده، به دست آورد. باید به یاد داشته باشید که افرادی چون اولی هوینس، فرانتس بکن باوئر و من سکان کار را برای چیزی که انگار صد سال حس می‌شد، به‌دست داشتیم. به‌دست آوردن چنین طول عمری در پست‌های مدیریتی و رهبری دشوار است، اما بایرن باید به این مسیر ادامه‌دار بازگردد."

مشاهده این خبر در سایت مرجع