کافه های مشهد | معرفی ۱۰ کافه برتر مشهد

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 40881 2 سال قبل 790

مشهد یکی از بزرگترین شهرهای توریستی ایران به حساب می‌آید. در این شهر می‌توانیم شاهد چندین و چند کافه، رستوران، هتل، مسافرخانه و مجموعه تفریحی باشیم. به لطف وجود مسافران داخلی و خارجی، بازار کافه های مشهد نیز بسیار داغ است. امروز با ما همراه باشید تا بهترین کافه های مشهد را بهتر بشناسید.

معرفی بهترین کافه های مشهد

همان طور که اشاره کردیم، در مشهد چندین و چند کافه و رستوران متعدد وجود دارد. بسیاری از این کافه‌ها دارای فضاسازی خاص و منحصر‌به‌فرد هستند. برخی دیگر منوی خاصی را ارائه می‌دهند. پس می‌توان گفت که همانند انگشتان یک دست، کافه های مشهد نیز با هم متفاوت هستند. همین مسئله انتخاب کافه مناسب در مشهد را به یک چالش سخت تبدیل می‌کند. به همین خاطر امروز در این مقاله می‌خواهیم تا بهترین کافه های مشهد را به شما عزیزان و همراهان معرفی کنیم.

روش‌های مختلفی برای انتخاب بهترین کافه های مشهد وجود دارد؛ اما اکثر روش‌ها به سلیقه ما باز می‌گشت. به همین خاطر نظرات و تجربیات واقعی مشتریان را ملاک قرار دادیم. برای تهیه این لیست، تک به تک نظرات را با دقت بررسی کردیم تا کیفیت خدمات و شرایط کافه‌ها را متوجه شویم. به همین خاطر می‌توانید با خیال راحت به این لیست اعتماد کنید.

کافه لوکات

کافه های مشهدکافه لوکات یکی از کافه های لوکس مشهد به حساب می‌آید. این کافه فضاسازی بسیار بی‌نظیری دارد و در یکی از محله‌های گران‌قیمت مشهد واقع شده است. این کافه فضایی بسیار دنج، روشن، دوست‌داشتنی و البته پرانرژی دارد. زمانی که وارد محیط کافه می‌شوید، ناخودآگاه حس خوبی به دست خواهید آورد. استفاده از دکوراسیون سفید و به کارگیری گل و گیاه در فضای داخلی کافه، کافه لوکات را به یکی از زیباترین کافه های مشهد تبدیل کرده است. در این کافه، انواع نوشیدنی و شیرینی بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد لوکات سرو می‌شود. اگر حتی یک بار به این کافه مراجعه کنید، قطعاً طرفدار پر و پا قرص آن خواهید شد. این کافه جزء کافه های خانوادگی مشهد به حساب می‌آید و حتی برای جلسات کاری مهم نیز مناسب خواهد بود.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، حدفاصل وکیل آباد ۴۷و۴۹

شماره تماس: ۹۸۵۱۳۸۶۹۳۸۳۶

ساعت کار: ۷صبح تا ۲۴

در سفرزون بخوانید :
رستوران های معروف مشهد ، معرفی برترین‌های شهر رضوی

کافه رستوران اسپرلوس

کافه رستوران اسپرلوس در منطقه سجاد مشهد واقع شده است. این کافه رستوران جزء بهترین کافه های مشهد به حساب می‌آید و منویی بسیار باکیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. قهوه و سایر نوشیدنی‌های این کافه از بهترین مواد اولیه و به بهترین شکل ممکن آماده می‌شوند. در این کافه می‌توانید انواع کیک، شیرینی و دسر بسیار تازه را سفارش دهید که طعمی بی‌نظیر دارند. در کنار منوی کافه، اسپرلوس منوی غذایی بسیار متنوعی را نیز ارائه می‌دهد. در این کافه رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی یا فرنگی را سفارش دهید. غذاها در سرویس ظروف بسیار شیک و با طراحی بسیار دیدنی سرو می‌شوند. فضای داخلی این کافه کاملاً خانوادگی است و خبری از دود سیگار نیست. این کافه را می‌توان یکی از شیک ترین کافه های مشهد دانست.

آدرس: مشهد، سجاد، خیابان بهار، نبش بهارستان ۱۷

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۶۶۴۴۴

ساعت کار: ۸صبح تا ۲۴شب

کافه مربع سیاه

کافه های مشهدکافه مربع سیاه یکی دیگر از معروف‌ترین کافه های مشهد محسوب می‌شود. این کافه در بلوار کوثر قرار دارد. کافه مربع سیاه جزء آن دسته از کافه های مشهد است که طراحی آن توسط یک تیم متخصص معمار انجام شده است. به همین خاطر به محض ورود به آن، جذب تماشای زیبایی طراحی آن خواهید شد. این کافه جزء کافه های لوکس مشهد به حساب می‌آید. کافه مربع سیاه در سه وعده صبحانه، نهار و شام از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. در منوی کافه مربع سیاه، چشمتان به انواع کروسان با تاپینگ‌های مختلف خواهد افتاد. همه این کروسان‌ها بسیار تازه هستند و طعمی لذیذی و عطری بی‌نظیر دارند. سیگار کشیدن در فضای کافه ممنوع است و به همین خاطر فضایی کاملاً خانوادگی انتظار شما را در این کافه می‌کشد.

آدرس: مشهد، بلوار کوثر

شماره تماس: ۰۹۱۵۵۴۷۸۲۲۱

ساعت کار: ۷صبح تا ۲۴

کافه اکسیر

اگر دچار بیماری دیابت هستید، بهتر است به‌دنبال یک کافه دیگر بگردید. زیرا پس بعد خروج از کافه اکسیر، چندین بار قند خون شما افزایش پیدا می‌کند! در این کافه شما می‌توانید انواع شیرینی، شکلات، بستنی، اسموتی، آبمیوه طبیعی، شیک، وافل، کیک و هر چیز شیرین و خوشمزه دیگر را سفارش دهید. مدیریت مجموعه تلاش کرده تا تنوع را در منوی خود رعایت کند. اگر احساس می‌کنید که در مراجعه اول دلتان می‌خواهد تا طعم تمام آیتم‌های منوی این کافه را بچشید، فقط کافیست تا بشقاب مزه این کافه را سفارش دهید. در این بشقاب یک وافل تازه و داغ به همراه انواع شکلات دست ساز، بستنی و شربت ویژه وجود دارد. پس حسابی می‌توانید دلی از عزا در بیاورید! این کافه مخصوص شکموهایی است که عاشق شیرینی هستند! در این کافه خبری از بوی دود سیگار نیست و فضایی کاملاً خانوادگی انتظار شما را می‌کشد.

 

آدرس: مشهد، بلوار ملک آباد، گویا، گویا ۸

شماره تماس: ۰۵۱۳۶۰۴۵۲۶۵

ساعت کار: ۷صبح تا ۲۴

در سفرزون بخوانید :
جاهای دیدنی مشهد ، جاذبه‌هایی که تا به‌حال ندیده‌اید

کافی شاپ رِترو

کافی شاپ رترو جزء زیباترین کافه های مشهد به حساب می‌آید. این کافه ظاهری بسیار شیک و در عین حال کلاسیک و زیبا دارد. همانند کافه‌های اروپایی و آمریکایی، چند صندلی کنار بار اصلی کافه قرار داده شده است. نورپردازی و فضاسازی این کافه، پرانرژی است و شما را به یاد کافه‌های کلاسیک اروپا می‌اندازد. در فضای داخلی این کافه آرامش موج می‌زند. همواره یک موسیقی آرام در فضای کافه پخش می‌شود و زوج‌های عاشق مشغول گپ و گفت با هم هستند. پس لازم نیست که اشاره کنیم این کافه برای قرارهای عاشقانه بهترین گزینه محسوب می‌شود. در این کافه خبری از بوی دود سیگار نیست. به همین خاطر فقط عطر خوش قهوه و بوی شیرینی تازه به مشام می‌رسد.

آدرس: مشهد، بین پیروزی ۷۹ و ۸۱

شماره تماس: ۰۵۱۳۵۰۹۸۰۸۵

ساعت کار: از۹:۳۰صبح تا ۱ بامداد روزهای تعطیل از ۴ بعدازظهر

کافی شاپ آنتراک

کافه های مشهدکافی‌شاپ آنتراک، شیک بودن یک کافه را به نقطه اوج خود رسانده است. با تماشای تصویر بالا می‌توانید متوجه شوید که چقدر فضای داخلی این کافه شیک و زیبا است. البته نیازی نیست توضیح دهیم که کسی دلش نمی‌خواهد این پرده‌های سفید زیبا، به‌خاطر دود سیگار کدر شوند! در نتیجه امکان سیگار کشیدن در این کافه وجود ندارد. به همین خاطر می‌توان این کافه را یکی از شیک ترین کافه های مشهد برای مراسم خانوادگی یا جلسات کاری دانست. در منوی این کافه انواع دمنوش، نوشیدنی، دسر و شیرینی به چشم می‌خورد. بشقاب پن‌کیک کافه آنتراک، یکی از محبوب‌ترین آیتم‌های منوی آن به حساب می‌آید. جالب است بدانید امکان سفارش صبحانه انگلیسی و حتی املت سنتی نیز در این کافه وجود دارد. اکثر شیرینی‌های این کافه به‌صورت روزانه پخت می‌شوند و بسیار تازه و لذیذ هستند. سرو سفارش مشتری نیز در ظروف شیک و با دیزاین عالی انجام می‌شود.

آدرس: مشهد، صارمی ۴۵

شماره تماس: ۰۹۳۵۴۴۷۱۸۰۷

ساعت کار: ۸صبح تا ۲۳شب

مجموعه حس خوب

حس خوب شاید واقعاً همان چیزی باشد که همه ما در طول زندگی به‌دنبال آن هستیم. هر کس یک چیزی را به‌عنوان حس خوب می‌شناسند. بسیاری از ما فقط برای اینکه حالمان بهتر شود، به کافه می‌رویم. این کافه نیز همین مسئله را به وضوح نشان می‌دهد که در کافه حس خوب، حال دلتان بهتر می‌شود! این کافه فضایی بسیار بزرگ و مستطیل شکل دارد. این کافه به جای میز و صندلی‌های چوبی ساده که حس راحتی را منتقل نمی‌کنند، از مبلمان راحتی استفاده شده است. به همین خاطر می‌توانید راحت لم بدید و از قهوه خودتان لذت ببرید. در این کافه، چای همراه با سماور ذغالی سرو می‌شود. همیشه در فضای داخلی کافه، صدای موسیقی لایت به گوش می‌رسد. این کافه از نظر فضا، بهترین گزینه برای برگزاری انواع مراسم خانوادگی و تولد محسوب می‌شود.

آدرس: مشهد، ابتدای طرقبه، تقاطع امام رضا ۳ و شریعتی ۴

شماره تماس: ۰۹۰۱۱۰۱۰۱۰۴۷

ساعت کار: ۱۰صبح تا ۲۴ شب

کافه تونل

کافه تونل یکی دیگر از کافه های شیک بلوار صارمی مشهد محسوب می‌شود. این کافه جزء شیک ترین کافه های مشهد به حساب می‌آید. در این کافه می‌توانید انوع نوشیدنی بسیار خاص و ترکیبی را مزه کنید که مشابه این طعم را در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید بچشید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که به حدی این کافه نوشیدنی‌های خوشمزه و خاصی را تهیه می‌کند که برای سایر باریستاها، دوره مخصوص برگزار می‌کند! پس می‌توان گفت که انگار پیش استاد می‌روید تا طعم فوت آخر کوزه گری را بچشید! این کافه فضایی بسیار شیک، دوستانه و دلپذیر دارد. با ممنوعیت سیگار کشیدن در محیط کافه، تونل به یک فضای خانوادگی و دوستانه تبدیل شده است.  لازم به ذکر است این کافه در زمینه Take-Away نیز دستی بر آتش دارد. به همین خاطر شما می‌توانید تمامی سفارش‌های خود را، حتی انواع دمنوش و نوشیدنی را به‌صورت بیرون بر سفارش دهید.

آدرس: مشهد، بلوار صارمی، بین صارمی ٢٢و٢۴

شماره تماس: ۰۵۱۳۸۸۴۹۶۶۰

ساعت کار: از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۸ الی ۲۴ و روزهای جمعه از ساعت ۹ الی ۲۴

کافه دال

کافه دال جزء آن دسته از کافه هایی است که هنگام قدم زدن اگر احساس خستگی کردید، باید در آن بنشینید، کمی آرامش بگیرید، یک نوشیدنی عالی سفارش دهید تا حالتان سر جا بیاید! این کافه طراحی بسیار خاص و منحصر به فردی دارد. در حقیقت می‌توانید یک فرورفتگی بزرگ را کنار درب ورودی مشاهده کنید. این فرورفتگی و دو میزی که در آن قرار دارد، فضای مخصوص به سیگار محسوب می‌شود. به همین خاطر در فضای داخل کافه، خبری از بوی سیگار نیست. به این ترتیب مدیریت کافه دال توانسته دل همه سبک مشتری خود را به دست بیاورید! این کافه دارای بارستایی بسیار حرفه‌ای است. به همین خاطر باید انتظار وجود نوشیدنی‌های بسیار خاص، خوش عطر و خوشمزه را از این کافه داشته باشید.

آدرس: مشهد، پیروزی ۶۱ ، رحیم زاده ۳

شماره تماس: ۹۸۵۱۳۸۶۷۹۰۷۴

ساعت کار: ۱۰صبح تا ۲۳ شب

در سفرزون بخوانید :
مراکز تفریحی مشهد ، گذران لحظات در سرزمین طلایی خورشید

کافی شاپ پارمیدا

کافی شاپ پارمیدا در بلوار امام رضا قرار دارد. این بلوار یکی از پرترددترین بلوارهای مشهد محسوب می‌شود و در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. اگر پس از پیاده‌روی طولانی و خرید در این بلوار به‌دنبال یک صندلی راحت برای استراحت هستید، کافی شاپ پارمیدا بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. این کافه فضایی بسیار آرامش‌بخش و ساکت دارد. در فضای کافه همواره یک موسیقی لایت با صدای کم پخش می‌شود. استفاده از گل و گیاه در دکوراسیون کافه باعث شده تا در فضای داخلی، اکسیژن بیشتری برای نفس کشیدن وجود داشته باشید! منوی این کافه تنوع چندان ندارد؛ ام بسیار باکیفیت  است و باسلیقه سرو می‌شود.

آدرس: مشهد، بلوار امام رضا، رویال هتل درویشی

شماره تماس: ۰۵۱۳۴۶۲۹۰۷۴

ساعت کار: ۱۰صبح تا ۲۳ شب

خب دوستان عزیز و همراهان سفرزون، نظر شما درباره لیست بهترین کافه های مشهد چه بود؟ شما کدام یک از این کافه‌ها را با توجه به توصیه ما انتخاب کردید؟ آیا از انتخاب خود راضی بودید؟ به نظرات جای کدام کافه مشهد در این لیست خالی است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که با دیدن نظرات شما عزیزان، گل از گلمان می‌شکفد!

نوشته کافه های مشهد | معرفی ۱۰ کافه برتر مشهد اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع