کافه و رستوران های اپال | معرفی تمام کافه و رستوران های مجتمع اپال

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 40878 2 سال قبل 110513

در سال ۱۳۹۸، شاهد افتتاح مجموعه بزرگ اپال در سعادت آباد تهران بودیم. این مجموعه چند منظوره در حال حاضر یکی از بزرگترین مراکز خرید شمال غرب تهران محسوب می‌شود. این مجموعه دارای یک فودکورت بسیار بزرگ و مجهز و همچنین دو رستوران بزرگ و لوکس است. امروز قصد داریم تا شما را با تمام کافه و رستوران های اپال بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی تمام کافه و رستوران های اپال

به‌صورت کلی کافه و رستوران های اپال به دو بخش رستوران و فودکورت تقسیم می‌شوند. در حقیقت بخش عمده کافه و رستوران های اپال در بخش فودکورت قرار دارند و فقط دو رستوران بزرگ و مستقل از فودکورت نیز داخل اپال فعالیت می‌کنند. در ادامه شما را با تمامی آن‌ها آشنا می‌کنیم تا هنگام مراجعه به اپال بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

  • فست‌فود مایا

کافه و رستوران های اپالفست‌فود مایا یکی از فست‌فودهای بسیار شیک اپال محسوب می‌شود. این فست‌فود در طبقه نهم یا همان فودکورت اپال قرار دارد. فست‌فود مایا منویی بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در فست‌فود مایا می‌توانید انواع منوی متنوع و بسیار خاص را سفارش دهید. اینکه از روی منو با اسامی عجیب یک غذای جدید سفارش دهید و منتظر بمانید تا مایا شما را شگفت‌زده کند، یک بخش جذاب این فست‌فود محسوب می‌شود. بسیاری از مشتریان این فست‌فود در همین مدت کوتاه، مشتری ثابت آن شده‌اند و در هر بار مراجعه، یک غذای جدید سفارش می‌دهند تا طعم تمام غذاهای خوشمزه این منو را چشیده باشند. تاکو، زینگر مرغ، انواع نوشیدنی طبیعی و سایر غذاهای ملل، جزء منوی متنوع این کافه هستند.

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۶۳۵۰۸۷۹

اینستاگرام: mayatexmex@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۱۰

در سفرزون بخوانید :
کافه های تهران ، گشت‌وگذار در گوشه‌های دنج پایتخت
  • گوفو برگر

در بین کافه و رستوران های اپال ، همیشه یک بخش بیش از مابقی رستوران‌ها شلوغ است. زمانی که از انتهای این صف طولانی چشمتان را به‌سمت بالا بکشید، با تابلوی گوفو برگر مواجه می‌شوید. گوفو برگر یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های فودکورت اپال محسوب می‌شود. در این رستوران همان طور که انتظار دارید، می‌توانید انواع برگر خوشمزه را سفارش دهید. فروش این رستوران به‌حدی بالاست که باعث می‌شود مواد اولیه آن همواره تازه باشد. برگرهای گوفو برگر خیلی ادویه ندارند و همانند برگرهای مک دونالد، می‌توانید طعم گوشت را زیر زبان خود به‌خوبی احساس کنید. البته لازم به ذکر است منوی این رستوران فقط محدود به برگر نمی‌شود. شما می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه دیگر را نیز در این رستوران سفارش دهید. در این فست‌فود از انواع پنیرهای خاص استفاده می‌شود تا طعمی جدید را به مشتریان معرفی کنند.

تلفن سفارشات : ۰۲۱۲۲۳۸۴۹۵۸

اینستاگرام: gufoburger@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۰۷

  • تومو

تومو یکی از بهترین کافه رستوران های اپال محسوب می‌شود. این کافه رستوران جزء بهترین کافه رستوران های ایتالیایی شمال غرب تهران محسوب می‌شود. در منوی این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی، شیرینی و غذاهای خوشمزه گرم و تازه را سفارش دهید. در میان منوی کافه تومو، کروسان‌های شکلاتی تازه بیش از هر چیز دیگر طرفدار دارند. بسیاری از مشتریان فقط به ذوق این کروسان‌های تازه هفته‌ای چند بار سری به کافه تومو می‌زنند. علاوه بر منوی کافه، امکان استفاده از منوی خوشمزه رستوران آن نیز وجود دارد. منوی رستوران تومو شامل انواع غذاهای ایتالیایی خوشمزه می‌شود. اگر به‌دنبال چشیدن طعم پیتزاهای خاص هستید که بتوان آن را واقعاً پیتزای ایتالیایی دانست، حتماً باید سری به رستوران تومو بزنید. پنه و لازانیاهای این رستوران نیز زبان زد خاص و عام هستند. البته که همه ما عاشق غذاهای خوشمزه ایتالیایی هستیم و تومو نیز در این زمینه تخصص دارد.

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۶۶۵۴۷۰۸

اینستاگرام: tomo.cucina@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۰۵

  • فست‌فود چیکولند

اگر تا کنون سری به پالادیوم زده باشید، حتماً برند فست‌فود چیکولند را به‌خوبی می‌شناسید. چیکولند یکی از برندهای زنجیره‌ای فست‌فود در تهران محسوب می‌شود. پس اگر کنجکاو هستید، باید بدانید که این شعبه نیز همان کیفیت همیشگی چیکولند را دارد. فست‌فود چیکولند در بین کافه و رستوران های اپال ، یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. در این فست‌فود انواع پیتزا، ساندویچ، سوخاری، سالاد و آبمیوه طبیعی به مشتریان ارائه می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای فست‌فود چیکولند، اهمیت به سلامت مشتری و ارائه منوی رژیمی است. در حالی که اکثر غذاهای فست‌فود دارای روغن فراوان و مواد افزودنی هستند، چیکولند انواع غذاهای سالم و ارگانیک را به‌صورت گریل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. پس اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید یا قصد کاهش وزن دارید، باید خیال راحت می‌توانید سری به فست‌فود چیکولند اپال بزنید.

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۶۳۵۰۷۹۶

اینستاگرام: chicolandofficial@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۱۲

  • فست‌فود بولکیتو

کافه و رستوران های اپالفست‌فود بولکیتو در بین کافه و رستوران های اپال یکی از شیک‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. این فست‌فود به غذاهای خاص و متنوع شهرت دارد. اگر از طعم همیشگی انواع فست‌فود خسته شده‌اید و به‌دنبال چشیدن یک طعم تازه هستید، حتماً حداقل یک بار سری به فست‌فود بولکیتو بزنید. این فست‌فود انواع غذاهای خوشمزه با ترکیب خاص را به مشتریان خود ارایه می‌دهد. جالب است بدانید حتی یک سیب‌زمینی سرخ‌شده ساده این فست‌فود نیز با ترکیبی خاص برای مشتریان سرو می‌شود تا هیچگاه از طعم‌های تکراری خسته نشوند. همچنین باید بدانید که بسیاری از مشتریان، این فست‌فود را به بسته‌بندی‌های عالی برای غذای بیرون‌بر می‌شناسند. بسته‌بندی غذاهای فست‌فود بولکیتو، شباهت زیادی به بسته‌بندی غذاهای چینی دارد. به این ترتیب بدون نگرانی از بابت ریختن یا سرد شدن غذا می‌توانید آن را در خودرو یا منزل میل کنید.

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۲۳۸۶۴۰۲

اینستاگرام: bolkito.sandwich@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۱۱

در سفرزون بخوانید :
رستوران های تهران ؛ آشنایی با بهترین رستوران‌های پایتخت
  • فست‌فود بیف لاین

فست‌فود بیف لاین در بین کافه و رستوران های اپال همیشه به‌خاطر آتش‌بازی عجیبی که دارد، مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرد. فست‌فود بیف لاین همانجایی است که در فودکورت اپال آتش تا سقف زبانه می‌کشد و بوی دود گوشت سرخ‌شده شما را حسابی گرسنه می‌کند. فست‌فود بیف لاین همان طور که حدس می‌زنید، انواع غذاهای خوشمزه که از گوش گوساله تهیه می‌شوند را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خب می‌دانیم که شما هم مثل ما گرسنه شده‌اید و دلتان می‌خواهد حتماً طعم برگرهای خاص این فست‌فود را بچشید. فراموش نکنید که این فست‌فود غذاهای خاصی همانند ساندویچ بیف را ارائه می‌دهد که در هیچ کجای دیگر نمی‌توانید طعم آن را بچشید. این فست‌فود در تهیه غذاهای خود از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند. به همین خاطر همواره مشتریان ثابت خود را دارد و غذاهای آن نیز به سرعت تمام می‌شود.

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۶۳۵۰۸۱۵

اینستاگرام:beefline@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۰۱

  • غذاهای ژاپنی سوشی کو بار

چقدر به تست کردن طعم‌های جدید علاقه‌مند هستید؟ آیا دوست دارید طعم غذاهای ملل را بچشید؟ خب این کار جرئت بسیاری می‌خواهد! کمتر کسی می‌تواند از طعم فست‌فود یا غذاهای سنتی همیشگی بگذرد و طعم غذاهای جدید را بچشد. رستوران سوشی کو بار در بین کافه و رستوران های اپال ، یکی از مهم‌ترین رستوران‌ها با منوی ملل محسوب می‌شود. در این رستوران همان طور که می‌توانید حدس بزنید، انواع غذاهای ژاپنی و مخصوصا سوشی سرو می‌شود. سوشی یک نوع غذای خاص است که آن را از ماهی خام تهیه می‌کنند. پس اگر رابطه خوشی با خام خواری ندارید، بهتر است به سراغ رستوران‌های دیگر بروید؛ اما اگر به چشیدن طعم جدید علاقه‌مند هستید و می‌خواهید اولین تجربه چشیدن سوشی برای شما تجربه شیرینی باشد، حتماً سری به رستوران سوشی کو بار اپال بزنید. البته فراموش نکنید که پیش از مراجعه به این رستوران، کمی غذا خوردن با چاپ استیک را تمرین کنید!

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۲۳۸۴۳۸۹

اینستاگرام: sushi.koi.opal@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۱۶

  • رستوران ترکی حایات

حالا که صحبت از غذاهای ملل شد، بهتر است سری به غذاهای خوشمزه، چرب و پرادویه ترکیه بزنیم. عادات غذایی مردم ایران و ترکیه شباهت بسیاری به هم دارند. به همین خاطر است که انواع دست‌پخت ترک همانند کباب ترکی یا باقلوا استانبولی در ایران شهرت پیدا کرده‌اند. رستوران حایات، یکی از رستوران‌های ترکیه معروف تهران محسوب می‌شود. این رستوران انواع غذاها و دسرهای ترکیه را به بهترین شکل ممکن تهیه و عرضه می‌کند. اگر به ترکیه سفر کرده باشید، می‌توانید کیفیت دست پخت سرآشپز این رستوران را به‌خوبی تشخیص دهید. شاورما، کباب ترکی و البته باقلوا استانبولی جزء معروف‌ترین و محبوب‌ترین آیتم‌های منوی این رستوران محسوب می‌شوند. هنگام مراجعه به این رستوران، باید دلتان را به دریا بزنید و غذاهایی که نام آن‌ها را نیز نشنیده‌اید را سفارش دهید. مطمئن باشید ضرر نمی‌کنید و فقط یک طعم بسیار خوشمزه و لذیذ جدید را تجربه خواهید کرد.

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۲۳۸۹۷۱۰

اینستاگرام: hayat.doner@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۰۳

  • غذاهای آسیایی جینجر

خب در مورد غذاهای ژاپنی و ترکی صحبت کردیم؛ اما جای غذاهای آسیای جنوب شرقی واقعاً خالی بود. غذاهای آسیایی جنوب شرقی شامل غذاهای محلی چین، کره جنوبی، تایلند، مالزی و غیره می‌شود. رستوران جیجنر به شما کمک می‌کند تا طعمی جدید را بچشید. هنگامی که اولین بار طعم غذاهای این رستوران را بچشید، عاشق آن می‌شوید. انگار که حس چشایی خود را به چالش می‌کشید و می‌خواهید تا با تک تک سلول‌های زبان خود این طعم را احساس کنید. هنگام انتخاب غذاهای جدید نترسید! اکثر غذاهای این رستوران خوشمزه هستند. در حقیقت مدیریت رستوران جینجر تلاش کرده تا محبوب‌ترین غذاهای آسیایی که بیشتر از مابقی با ذائقه ایرانی سازگار هستند را انتخاب کند. البته به یاد داشته باشید که اکثر این غذاها را با چاپ استیک یا همان چوب‌های غذا میل کنید! پس آماده باشید تا خودتان را به چالش بکشید!

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۶۶۵۴۳۱۵

اینستاگرام: ginger.asiancuisine@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۰۴

در سفرزون بخوانید :
بهترین کافه های سعادت آباد | معرفی ۱۵ کافه برتر در سعادت‌آباد
  • رستوران سنتی گشنیز

درباره اکثر غذاهای ملل صحبت کردیم؛ اما پس جایگاه غذاهای سنتی در بین کافه و رستوران های اپال چیست؟ خب رستوران گشنیز به همین منظور در فودکورت اپال حضور دارد. این رستوران افتتاح شده است تا همان طعم کباب‌های لذیذ و خوشمزه همیشگی را به ما هدیه دهد. شاید با خودتان بگویید که آهان! این شد غذا! البته که بسیاری از ما ایرانیان نیز عاشق غذاهای سنتی همانند قرمه‌سبزی، انواع کباب، زرشک پلو با مرغ و ماهی سرخ‌شده هستیم. این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی را با بهترین مواد اولیه تهیه می‌کند و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. علاوه بر طعم لذیذ و خدمات عالی، رستوران سنتی گشنیز طراحی بی‌نظیر در ارائه غذاهای بیرون بر نیز دارد. به این ترتیب می‌توانید غذای خود را از این رستوران سفارش دهید و در خودرو یا منزل خود میل کنید. این رستوران از برنج ایرانی و روغن کرمانشاهی استفاده می‌کند و غذاهای آن بی‌نظیر است.

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۶۳۵۰۶۷۳

اینستاگرام: geshniz.kabab@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۱۵

  • رستوران سبز پامولا

چقدر به سلامت خود اهمیت می‌دهید؟ آیا به‌خاطر سلامت خود بخش عمده رژیمتان را سبزیجات قرار می‌دهید؟ آیا رستوران مناسبی که دارای منوی سبزیجات باشد را پیدا نمی‌کنید؟ خب به‌خاطر تمامی این مسائل، رستوران سبز پامولا در فودکورت اپال افتتاح شد. این رستوران انواع منوی سبز مخصوص افراد گیاه‌خوار، انواع سالاد رژیمی و غذاهای این چنینی را ارائه می‌دهد. شما در این رستوران می‌توانید انواع سالاد خاص را سفارش دهید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که طعم تمامی سالادها یکسان است؛ اما زمانی که منوی رستوران پامولا را مشاهده کنید، نظرتان کاملاً عوض خواهد شد. از سالاد سزار گرفته تا سالاد آواکادو را می‌توانید در این رستوران به همراه انواع نوشیدنی آبمیوه تازه و کوکتل‌های ترکیبی مختلف سفارش دهید. اگر قصد دارید تا سالاد را بیرون از محیط رستوران میل کنید، می‌توانید از مدیریت بخواهید تا سالاد شما را بسته‌بندی کند. بسته‌بندی سالادهای این رستوران بسیار مناسب است و هوا نمی‌گیرد. پس تا چند ساعت تازه می‌ماند.

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۶۶۵۴۳۰۷

اینستاگرام: pamola_healthymeals@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۱۴

در سفرزون بخوانید :
کافه های شهرک غرب | ۱۵ کافه برتر شهرک غرب
  • ته چین بار

اگر عاشق غذاهای سنتی و مخصوصاً ته چین هستید، باید حتماً سری به ته چین بار اپال بزنید. خب شاید تا کنون فقط یک نوع ته چین آن هم با مرغ و برنج میل کرده باشید. به همین خاطر تصوری از تنوع انواع ته چین ندارید. در این رستوران انواع غذاها در ظروف یک نفره مخصوص به مشتریان سرو می‌شود. سپس ته چین ها با دقت تمام داخل بشقاب‌های مسی برگردانده می‌شوند تا ظاهر آن‌ها به هم نخورد. هر پرس غذا به همین شکل سرو می‌شود. روی غذا ته چین و غذای اصلی داخل آن قرار دارد. به‌عنوان مثال حتی ماکارونی با ته دیگ سیب‌زمینی نیز به همین شکل سرو می‌شود. در کنار ته چین های خوشمزه این رستوران، می‌توانید انواع نوشیدنی سنتی همانند شربت بهارنارنج نیز سفارش دهید. این رستوران کیفیت بسیار بالایی دارد و طعم غذاهای آن اصیل و ایرانی است. پس اگر غذاهای سنتی را همیشه به غذاهای ملل و فست‌فود ترجیح می‌دهید، حتماً سری به این رستوران بزنید. مطمئن با دیدن دیزاین غذاهای این رستوران، حتی اگر سیر باشید هم اشتها پیدا می‌کنید.

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۶۳۵۰۸۶۷

اینستاگرام: tahchinbar@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۱۳

  • فست‌فود فیش اند چیپس

فیش اند چیپس یکی از محبوب‌ترین غذاهای انگلیسی است. در خیابان‌های هر شهر انگلستان که قدم بزنید، یک رستوران فیش اند چیپس را حتماً مشاهده خواهید کرد. فیش اند چیپس انواع مختلفی دارد و البته همان طور که حدس می‌زنید، همه آن‌ها با ماهی درست می‌شوند. اگر به طعم غذاهای دریایی و فست‌فود علاقه‌مند هستید، حتماً عاشق فیش اند چیپس خواهید شد. در این رستوران همان طور که انتظار دارید، می‌توانید انواع فیش اند چیپس را امتحان کنید. بر اساس نظرات مشتریان، طعم فیش اند چیپس این رستوران بسیار عالیست و به فیش اند چیپس‌های انگلیسی بسیار شباهت دارد. همچنین باید بدانید علاوه بر فیش اند چیپس، در این رستوران انواع غذاهای دریایی دیگر همانند سالاد میگو نیز سرو می‌شود.

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۶۳۵۰۳۱۰

اینستاگرام: fishandchips.complex@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۰۹

  • کافه ویونا

قطعاً باید در بین کافه و رستوران های اپال ، انتظار دیدن کافه ویونا را داشته باشید. کافه ویونا یکی از مهم‌ترین برندهای کافی‌شاپ زنجیره‌ای در تهران محسوب می‌شود. این کافه در اکثر مراکز خرید بزرگ تهران شعبه دارد و اپال نیز از این قاعده مستثنی نیست. مشتریان کافه ویونا در تمام تهران حضور دارند و در هر کجا که نام این کافه را مشاهده کنند، با خیال راحت از بابت کیفیت به آن مراجعه خواهند کرد. کافه ویونا انواع نوشیدنی سرد، گرم، دسر، کیک، شیرینی و میان‌وعده به مشتریان خود عرضه می‌کند. اگر عجله دارید و در عین حال می‌خواهید سریعاً با یک قهوه پرکافئین، خستگی خودتان را به در کنید، می‌توانید از پذیرش بخواهید تا سفارش شما را به‌صورت بیرون بر آماده کند. لیوان‌ها و ظروف مخصوص کافه ویونا برای بیرون بر نیز مناسب هستند. به این ترتیب می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید.

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۶۳۵۰۹۱۳

اینستاگرام: cafeviuna@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۰۸

  • آبمیوه بستنی آلو ها

کافه و رستوران های اپالخب از نام این کافه آبمیوه بستنی کاملاً باید انتظار داشته باشید تا انواع آبمیوه طبیعی، اسموتی خوشمزه و کوکتل‌های ترکیبی عالی را بتوانید سفارش دهید. در یک ظهر گرم تابستانی باید حتماً سری به این آبمیوه بستی بزنید. این کافه انواع نوشیدنی خوشمزه ترکیبی را با آبمیوه و میوه‌های تازه تهیه می‌کند که طعم آن را در هیچ جای دیگر نمی‌توانید بچشید. منوی این کافه بسیار متنوع است. پس هر بار که به این کافه مراجعه می‌کنید، باید چند گزینه مختلف را سفارش دهید و طعم هر کدام را جداگانه بچشید. لازم به ذکر است منوی این کافه بر اساس فصل تغییر می‌کند. در هر فصل می‌توانید آبمیوه و بستنی‌های خاص همان فصل را سفارش دهید. در طول تابستان میکس‌های بسیار خنک و تازه این کافه می‌تواند شما را حسابی شاداب و سرحال کند.

تلفن سفارشات: ۰۲۱۲۶۳۵۰۸۷۱

اینستاگرام: aloha.ir@

آدرس: مرکز تجاری اپال ، طبقه نهم (فودکورت)، واحد ۹۰۶

  • کافه رستوران بزرگ وستیک

کافه رستوران بزرگ وستیک در کنار سایر کافه و رستوران های اپال در بخش فودکورت نیست. برای دسترسی به این رستوران بزرگ، باید خودتان را به طبقه دهم برسانید. این رستوران دارای فضای سرپوشیده و فضای باز است. در فضای باز می‌توانید از مناظر و چشم‌انداز تهران از طبقه دهم دیدن کنید و لذت ببرید. فضای باز نیز به دو بخش سرپوشیده و روباز تقسیم می‌شود. در هنگام بارندگی یا وضعیت جوی نامناسب، مشتریان می‌توانند با خیال راحت در بخش سرپوشیده فضای باز حضور داشته باشند تا هم از مناظر دیدن کنند و هم از بارش باران در امان باشند. این رستوران جزء شیک‌ترین رستوران های پایتخت به حساب می‌آید. از این رستوران می‌توانید برای مراسم خانوادگی و انواع جلسات کاری استفاده کنید. منوی این کافه رستوران نیز بسیار کامل است و انواع غذاهای فرنگی، انواع نوشیدنی، دسر، کیک، نان و شیرینی را شامل می‌شود.

تلفن: ۰۲۱۲۲۳۸۹۰۴۹

اینستاگرام: westeak_rooftop@

آدرس: مرکز تجاری اُپال، طبقه دهم (اپال رستوران)، واحد ۱۰۰۱

در سفرزون بخوانید :
کافه های غرب تهران ، از دور‌همی‌های دوستانه تا قرار‌های کاری
  • رستوران آدیشه لانژ

رستوران آدیشه لانژ در کنار رستوران بزرگ وستیک، در طبقه دهم اپال و روف گاردن قرار دارد. این رستوران نیز یکی از بزرگ‌ترین و شیک‌ترین رستوران های غرب تهران محسوب می‌شود. رستوران آدیشه شامل فضای باز و فضای سرپوشیده می‌شود. مشتریان می‌توانند بر اساس سلیقه خود، از بخش سرپوشیده یا روباز استفاده کنند. این رستوران برای برگزاری مراسم شما، برنامه‌های خاصی را تدارک می‌بیند. در رستوران آدیشه می‌توانید انواع غذهای سنتی را با طراحی و طعمی بسیار خاص سفارش دهید. همچنین در کنار منوی غذایی، انواع نوشیدنی خاص، آبمیوه طبیعی، کوکتل‌های میوه خوشمزه و دسرهای تازه نیز سرو می‌شود. این رستوران می‌تواند برای قرارهای کاری و مراسم شما بهترین گزینه باشد.

تلفن: ۰۲۱۲۲۳۸۱۶۹۵

اینستاگرام: westeak_rooftop@

آدرس: مرکز تجاری اپال، طبقه دهم (اپال رستوران)، واحد ۱۰۰۲

خب دوستان عزیز سفرزون، نظر شما درباره کافه و رستوران های اپال چیست؟ آیا تا کنون از این مرکز خرید بزرگ دیدن کرده‌اید؟ به نظرتان کدام یک از کافه و رستوران های اپال کیفیت بهتری دارند؟ اگر تجربه حضور در هر کدام را داشتید، نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

نوشته کافه و رستوران های اپال | معرفی تمام کافه و رستوران های مجتمع اپال اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع