کانال اختصاصی دانشگاه تهران در لنز ایرانسل آغاز به کار کرد

منبع :  gadgetnews.net دسته بندی : دانش و فناوری کد خبر : 513242 9 ماه قبل 192

کانال اختصاصی دانشگاه تهران به لیست کانال‌های اختصاصی تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل اضافه شد تا تولیدات ویدیویی ارزنده حوزه دانشگاهی را به نمایش بگذارد.

شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران به عنوان یک رسانه مستقل با تولیدات ویدیویی ارزنده در حوزه دانشگاهی به‌شمار می‌رود که طی همکاری با تلویزیون اینترنتی ایرانسل قصد دارد محتواهای خود را بر بستر این پلتفرم برای کاربران به نمایش بگذارد.

آغاز به کار کانال اختصاصی دانشگاه تهران در لنز  

از اهداف راه‌اندازی این کانال اختصاصی دانشگاه تهران می‌توان به اجتماعی کردن علم و حضور دانشگاه در حل مساله‌های جامعه با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استادان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان اشاره کرد.

گفتنی است در تاریخ 31 خرداد 1401 دکتر محمد مقیمی (رئیس دانشگاه تهران) و دکتر بیژن عباسی‌آرند (مدیرعامل ایرانسل) یک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که راه‌اندازی این کانال تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران در لنز، نیز یکی از مفاد این تفاهم‌نامه بود.

از ماموریت‌های شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران می‌توان به راهبری، ساماندهی و فراهم‌آوری منابع برای انتشار برنامه‌های تلویزیونی مناسب با رویکردها و قالب‌های مختلف در کانال‌های توزیع مناسب از جمله اینترنت و فضای مجازی، برای پیوند جامعه علمی با فرهیختگان جامعه هدف در چارچوب خط مشی و راهبردهای کلان دانشگاه تهران اشاره کرد.

علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس https://b2n.ir/t73058 می‌توانند به محتواهای شبکه دانشگاه تهران در تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است اپلیکیشن لنز امکانی را فراهم آورده تا کاربران روی گوشی یا تلویزیون بدون صرف هزینه دانلود بتوانند در هر لحظه و هر مکان به جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) دسترسی پیدا کنند.

مشاهده این خبر در سایت مرجع