کاپیتان جوانان انگلیس آماده برای کمک به گواردیولا / تکل فرزند ساموئل روی پای هالند (عکس)

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 567155 3 ماه قبل 65

به گزارش "ورزش سه"، لاکیل ساموئل فرزند جی لوید ساموئل در شرایطی که پیش‌تر در ژانویه در کانون توجهات تیم‌های بزرگ انگلیسی قرار گرفته بود، حال با نظر پپ گواردیولا قرار است همراه با تیم بزرگسالان تمرین کند.

این مدافع جوان که اکنون با ۱۷ سال سن کاپیتان تیم جوانان منچسترسیتی و انگلیس است، مورد توجه کادرفنی سیتیزن‌ها قرار گرفته تا پیش از اینکه چلسی برای عقد قرارداد حرفه‌ای با او اقدام کند، با ستاره جوان تیمش توافق کند.

1986105

او با تیم زیر ۲۱ سال منچسترسیتی قهرمان لیگ جوانان انگلیس شد و در جام جهانی زیر ۱۷ سال نیز مقابل تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت. لاکیل فرزند نخست، جی لوید ساموئل هافبک سال‌های نه چندان دور استقلال بود که با عملکرد خاص خود در تاریخ این تیم همواره یکی از بهترین بازیکنان خارجی فوتبال ایران بود و با آمارهای خاص خود همیشه بخشی ویژه در خاطرات فوتبال‌دوستان ایرانی دارد. جی لوید در سال ۲۰۱۸ به طرز کاملا ناگهانی در یک تصادف فوت کرد و حتی مقطعی شایعه‌ای مبنی بر زنده ماندن او منتشر شد اما پس از مدتی مشخص شد این هافبک انگلیسی که سابقه بازی در استون ویلا، بولتون و استقلال را دارد، در سن ۳۸ سالگی فوت کرده است.

باشگاه منچسترسیتی نیز امروز تصویری از او در هنگام تکل بستن روی پای ارلینگ هالند منتشر کرد تا بدین ترتیب چشم انتظار این باشیم تا او هم به مانند ریکو لویس، کول پالمر و اسکار باب با نظر گواردیولا از آکادمی سیتیزن‌ها به تیم اصلی منتقل شود.

مشاهده این خبر در سایت مرجع