کاپیتان قطر: این نسل، آماده تمامی چالش‌ها است

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 558817 4 ماه قبل 64

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر فردا در دیدار افتتاحیه جام ملت های آسیا 2023 به مصاف تیم ملی لبنان می رود. حسن الهیدوس کاپیتان عنابی پوشان از آمادگی کشورش برای شروع این مسابقات خبر داد.

الهیدوس در نشست خبری پیش از این مسابقه گفت: ما با جاه طلبی های بسیار بالایی وارد دوره بعدی مسابقات می شویم، به ویژه اینکه کسب عنوان قهرمانی آخرین دوره مسابقات در سال 2019 و در امارات، سقف امیدها و جاه طلبی های ما را بالا برد.

او ادامه داد: اکنون باید برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات به صورت جدی رقابت کنیم، هم به این دلیل که بزرگترین تورنمنت قاره است و هم اینکه مسابقات در زمین ما و بین هواداران خودی برگزار می شود.

1977548

وی افزود: ما عزم زیادی داریم تا نهایت تلاش خود را برای جلب رضایت هواداران انجام دهیم. آنها در حمایت از بازیکنان و تقویت توانشان در زمین، نقش اصلی را ایفا خواهند کرد.

وی ادامه داد: ما باور داریم که هواداران پشت سر ما خواهند بود، آنها نیازی به دعوت ندارند که بیایند و تشویق کنند، آنها می دانند که ما به آنها نیاز داریم.

الهیدوس در پایان گفت: نسل کنونی توان مقابله با تمام فشارها و چالش هایی که پیش روی ما است را دارد. بازیکنان بسیار باتجربه شده اند و اتحاد، رمز موفقیت ما برای رسیدن به آرزوهایمان است.

مشاهده این خبر در سایت مرجع