کد تخفیف ویژه خرید بلیط هواپیما از فلای تودی و فلایتیو

منبع :  مجله گردشگری سفرزون دسته بندی : گردشگری کد خبر : 269963 1 سال قبل 461

امروزه سفر به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی انسانی تبدیل شده است. گسترش صنعت گردشگری، مرتبط شدن هرچه بیشتر صنایع و مشاغل، سهولت راه‌های سفر، بهبود وسایل حمل‌ونقل و غیره، همگی از عوامل پررنگ‌تر شدن جایگاه سفر در بین مردم هستند. علاوه بر این، سفر، یکی از اصلی‌ترین چاره‌های مردم برای فرار از زندگی روزمره، کسب تجربه‌های جدید و به دست آوردن مجدد قوای روحی است.

باوجود مزایای ذکرشده، سفر، به‌ویژه سفرهای توریستی به مناطق معروف و مشهور به‌خصوص کشورهای خارجی، به حدی گران است که عملا از دسترس بسیاری از افراد و اقشار جامعه خارج شده است. در این مقاله در ابتدا به بررسی چالش‌های سفر پرداخته و در ادامه، سه راه‌حل برای کاهش هزینه‌های سفر و سهولت انجام آن را معرفی می‌کنیم. اگر هزینه‌ها و هماهنگی‌های سفر شما را ناامید کرده است با ما همراه باشید.

سفر و چالش های آن

همان‌طور که در مقدمه هم گفتیم، مهم‌ترین چالش سفر در دنیای امروز به‌ویژه برای مردم ایران که باید هزینه سفرهای خارجی‌شان را به دلار یا به دیگر ارزهای بین‌المللی پرداخت کنند، هزینه‌های آن است. این هزینه‌ها عمدتا شامل خرید بلیط هواپیما یا دیگر وسایل حمل‌ونقل عمومی و هزینه هتل و اقامتگاه می‌شود.

بسیاری از افراد برای فائق آمدن بر این چالش‌ها تهیه بلیط از شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌قیمت یا اقامت در هتل‌ها و مسافرخانه‌های با کیفیت پایین‌تر را انتخاب می‌کنند. اما مسئله این است که چنین راه‌حل‌هایی، علاوه بر اینکه تجربه سفر را مخدوش می‌کنند و از کیفیت و لذت آن می‌کاهند؛ بلکه ممکن است خطراتی را نیز در پی داشته باشند. لازم به ذکر است که با نزدیک شدن به پایان تسلط ویروس کرونا بر دنیا، صنعت گردشگری رونقی دوباره گرفته؛ اما به نظر می‌رسد هزینه‌های سفر با توجه افزایش متقاضیان نسبت به دو سال گذشته، بیشتر شده است.

دیگر چالش سفر در دنیای امروز، هماهنگی‌ها، یافتن شرکت‌های مناسب خدمات رزرو بلیط و هتل و اطمینان از کیفیت خدمات‌دهی و پاسخ‌گویی آنان است. باوجوداینکه دنیای اینترنت، انتخاب‌ها را بیشتر کرده اما از طرف دیگر، یافتن شرکت‌های باکیفیت و برتر را از میان انبوه تبلیغات که بعضا غیرواقعی هستند نیز دشوار کرده است.

با توجه به چالش‌های مطرح‌شده در ادامه، سه شرکت برتر ایرانی در زمینه تهیه بلیط و رزرو هتل را معرفی کرده و در خلال آن، راه‌های استفاده از خدمات آن‌ها با تخفیف را نیز معرفی می‌کنیم.

فلای تودی

شرکت فلای تودی، یکی از قدیمی‌ترین و خوش‌نام‌ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه ارائه خدمات مربوط به رزرو خرید بلیط هواپیما و قطار و نیز رزرو هتل است. این شرکت از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را شروع کرده و علاوه بر موارد ذکرشده به ارائه خدمات ترانسفر، کروز و بیمه‌های مسافرتی نیز می‌پردازد.

فلای تودی تنها با بهترین و باکیفیت‌ترین ایرلاین‌ها، شرکت‌های ریلی و اقامت‌گاه‌ها همکاری کرده و همه مسیرهای هوایی و ترکیبات موجود را به مشتریان خود معرفی می‌کند با این هدف که آن‌ها بتوانند بهترین تصمیم را در این خصوص بگیرند. در حال حاضر، علاوه بر خدمات گردشگری داخلی، این وب‌سایت، امکان رزرو بلیط هواپیما و قطار و هتل را در کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و انگلستان را نیز فراهم کرده است.

فلای تودی معمولا قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. علاوه بر این، استفاده از کد تخفیف فلای تودی یکی از راه‌های رزرو با تخفیف بلیط و اقامت‌گاه از این شرکت است. وب‌سایت‌هایی مانند تخفیفان این کدها را به‌صورت روزانه در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. درصد این تخفیف‌ها در فصول مختلف سال، متغیر است.

کد تخفیف ویژه خرید بلیط هواپیما از فلای تودی و فلایتیو1

فلایتیو

فلایتیو از پیش از انقلاب با نام دورپرواز در کشور ما فعلیت می‌کرده و از سال ۱۳۹۴ به‌عنوان شاخه‌ای از این شرکت در راستای ارائه خدمات آنلاین به مشتریان تأسیس شده است. این شرکت با تمامی ایرلاین‌ها و مسیرهای ریلی خارجی و داخلی قرارداد همکاری داشته و امکان رزرو بلیط آن‌ها را برای کاربران خود فراهم کرده است.

از مهم‌ترین مزایای رزرو بلیط و اقامت‌گاه از فلایتیو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری آسان
  • قیمت‌های ارزان
  • سرعت و کیفیت بالای پشتیبانی
  • پرداخت با استفاده از رمز ارزهایی مانند بیت کوین، تتر، ترون و اتریوم
  • ارتباط با بهترین ایرلاین‌ها

علاوه بر این‌که خود وب‌سایت فلایتیو به‌صورت دوره‌ای اقدام به ارائه تخفیف بر روی بسیاری از خدمات خود می‌کند، استفاده از کد تخفیف این شرکت نیز می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر هزینه‌های شما داشته باشد. کد تخفیف فلایتیو در وب‌سایت‌هایی مانند تخفیفان یا از طریق اپلیکیشن‌های موبایل در دسترس است.

کد تخفیف ویژه خرید بلیط هواپیما از فلای تودی و فلایتیو2

اتاقک

یکی از خلاقانه‌ترین استارت‌آپ‌های کشور در زمینه گردشگری، زیر عنوان اتاقک فعالیت می‌کند. همان‌طور که احتمالا از نام آن حدس زده‌اید، این وب‌سایت تنها در زمینه رزرو محل اقامت خدمات می‌دهد. در وب‌سایت اتاقک به انواع هتل، ویلا، سوئیت، اقامتگاه بوم‌گردی، هاستل و دیگر اقامتگاه‌های داخل ایران دسترسی دارید. این وب‌سایت، بر اساس نظر کاربران اقامتگاه‌ها را رتبه‌بندی می‌کند. وجود عکس‌های باکیفیت و نیز اطلاعات کامل از اتاق‌ها و امکانات هر اقامتگاه از دیگر ویژگی‌های این وب‌سایت هستند.

رزرو محل اقامت با استفاده از کد تخفیف اتاقک که در برخی وب‌سایت‌های کد تخفیف ارائه شده است، تأثیر قابل‌توجهی بر هزینه‌های سفر شما خواهد داشت. یکی از پیشروترین وب‌سایت‌ها در این زمینه، تخفیفان است که علاوه بر همکاری با اتاقک در زمینه کد تخفیف اتاقک با ارائه سرویس‌های بازگشت وجه خرید آنلاین و نیز امکان خرید اعتباری، هرچه بیشتر می‌تواند هزینه سفر را مقرون‌به‌صرفه کند.

از دیگر مزایای استفاده از خدمات اتاقک، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نظارت مستقیم اتاقک بر کیفیت اقامتگاه‌ها و نیز رتبه‌بندی آن‌ها بر این اساس
  • قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به رزرو مستقیم از خود هتل‌ها
  • ارائه خدمات اقامتگاه‌های پاک در ایام کرونا
  • امکان لغو رزرو انجام‌شده و بازپس‌گیری وجه
  • پاسخ‌گویی و پشتیبانی قوی
  • پوشش همه نقاط کشور

کد تخفیف ویژه خرید بلیط هواپیما از فلای تودی و فلایتیو3

سخن آخر

هزینه‌های سفر، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسافران است. عمده این هزینه‌ها مربوط به رزرو و خرید بلیط قطار و هواپیما و نیز رزرو اقامتگاه است. در این مقاله، سه شرکت برتر را در این زمینه معرفی کردیم که علاوه بر کیفیت خدمات، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری را نیز ارائه می‌کنند. فلای تودی، فلایتیو و اتاقک، هر سه از شرکت‌های برتر ایرانی در صنعت گردشگری هستند که امکان استفاده از خدمات آن‌ها با کد تخفیف نیز فراهم است.

نوشته کد تخفیف ویژه خرید بلیط هواپیما از فلای تودی و فلایتیو اولین بار در سفرزون. پدیدار شد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع