کرگر:/ مسی از ستاره رئال بهتر بود، لالیگا جوک است!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 558816 4 ماه قبل 57

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کرگر، کارشناس شبکه اسکای اسپورت، امروز در گفتگویی تیم منتخبش را برای بازی EA Sport FC 24 انتخاب کرد. او بازیکنان را بر اساس عملکردشان در سال ۲۰۲۳ انتخاب کرد.

وقتی به پست وینگر رسید. او انتخابی جنجالی کرد و استدلالی که برای انتخابش آورد باعث تعجب هواداران لالیگا، به‌خصوص طرفداران دو تیم رئال مادرید و بارسلونا شده است.

او به جای وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، تصمیم گرفت لیونل مسی را انتخاب کند که بخشی از سال ۲۰۲۳ را در لیگ MLS آمریکا سپری کرد و پیش از آن در پاری سن ژرمن نیز عملکرد قابل قبولی نداشت.

1977545

مدافع سابق لیورپول درباره انتخاب جنجالی‌اش با گری نویل، همکارش، صحبت کرد. نویل این سوال را مطرح کرد که «آیا لیونل مسی در پاری سن ژرمن و اینتر میامی به قدری خوب بوده که بتواند بالاتر از وینیسیوس در ترکیب سال قرار بگیرد؟»

کرگر در پاسخ به این سوال گفت:«مسی در اینتر میامی به اندازه خوبی خودش را نشان داد و درخشید. از سمت دیگر، مگر وینیسیوس در سال ۲۰۲۳ که کاری انجام داده؟ من نمی‌توانم او را انتخاب کنم. فکر می‌کنم او بازیکن شگفت‌انگیزی است اما نمی‌توانم او را بخاطر کارهای نه‌چندان زیادی که در ۲۰۲۳ انجام داد او را انتخاب کنم. آن هم در لالیگا. به‌نظر من لالیگا جوک است و سطح آنچنان بالایی ندارد.»

1977546
مشاهده این خبر در سایت مرجع