کلوب| در لیگ فوتبال ساحلی روسیه هم از VAR استفاده می‌کنند!

منبع :  خبر ورزشی دسته بندی : ورزش کد خبر : 489081 10 ماه قبل 297

کمترین دستاورد درخشش تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های مختلف بین المللی این بود که برچسب لژیونر شدن بر روی ساحلی‌بازان کشورمان زده شود؛ نسل اول لژیونرهای ایرانی نظیر حمید بهزادپور، پیمان حسینی، محمدعلی مختاری، محمد احمدزاده و … کیفیت خود را در باشگاه‌هایی از امارات، ترکیه و روسیه به نحو احسن به نمایش گذاشتند تا این که مسیر بازی در تیم‌های خارجی برای نسل دوم هموارتر شود.

در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی روسیه، سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان جوان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پیراهن تیم کریلیا را به تن می‌کند و موحد محمدپور عضوی از تیم لوکومتیو روسیه است؛ از قضا در سومین روز از مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی روسیه، دو بازیکن ایرانی روبه‌روی هم قرار گرفتند که در پایان یاران موحد در تیم لوکومتیو از سد کریلیا گذشتند.

اما در نزد اهالی فوتبال ساحلی، لیگ فوتبال ساحلی کشور روسیه به واسطه حضور بازیکنان تراز اول دنیا، بهترین لیگ دنیاست. اما لیگ روسیه در فصل جاری کیفیت خود را با توجه به جزئیات به رخ علاقه‌مندان این رشته کشید؛ آن گونه که مهدی میرجلیلی می‌گوید: باشگاه‌های بزرگی نظیر زسکا، لوکومتیو ، کراسنودار و… که در رشته‌های دیگری از جمله فوتبال صاحب نام و جایگاه ویژه‌ای هستند، در این لیگ تیمداری می‌کنند اما حتی این تیم‌های بزرگ هم از دست تیم‌های کوچکتر در امان نیستند و نمی‌توان هیچ تیمی را بر حسب نام آن از قبل برنده دانست.

اما چیزی که موجب تعجب دروازه‌بان یزدی کریلیا روسیه شده این است که تیم‌ها اجازه استفاده از وقت استراحت را دارند یا حتی در این لیگ داوران از فناوری ویدیوچک یا VAR استفاده می‌کنند!

محمدرضا سلیمی| باشگاه خبرنگاران آزاد

مشاهده این خبر در سایت مرجع