کلک جالب کارلتو: به تک‌تک بازیکنانم گفتم تو بهترینی!

منبع :  ورزش ۳ دسته بندی : ورزش کد خبر : 581080 2 ماه قبل 70

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با ارائه نمایشی عالی توانست سلتاویگو را با ۴ گل شکست دهد. کارلو آنچلوتی در صحبت‌هایش پس از بازی از نمایش شاگردانش ابراز رضایت و آنها را تحسین کرد.

بولت پرسپولیسصحبتت با وینیسیوس در پایان بازی؟
من به او گفتم که او بهترین است. زیرا او از همه بازیکنان بهتر است. سپس به سمت دیگر رفتم و به ناچو و رودیگر هم جداگانه همین را گفتم. می‌توانستم این را به همه بازیکنان بگویم.(خنده)

بولت پرسپولیسعملکرد گولر؟
من متقاعد شده بودم که او قرار است کاری انجام دهد. دریبل زدن او و گلزنی‌اش فوق‌العاده بود. او در تمرینات فوق‌العاده است. شکی نیست که او آینده‌ای درخشان در رئال مادرید خواهد داشت زیرا او یک استعداد بزرگ است.

2000203

بولت پرسپولیسکارت زرد بی‌مورد وینیسیوس؟
این یکی از مشکلات جدید ماست. در بازی‌های اخیر کارت‌های زیادی دریافت کرده‌ایم که نشانه خوبی نیست. باید با همدیگر صحبت و به کمک همدیگر مشکل را حل کنیم.

بولت پرسپولیسنمایش تیم در این بازی؟
کار راحتی بود که از بازی روز چهارشنبه عملکرد بهتری داشته باشیم. همه بازیکنان عالی بودند و هر کدام نقش‌شان را به بهترین شکل ممکن ایفا کردند. بازی‌ها در این مقطع از فصل مانند تله هستند و ما خوبی از تله امشب عبور کردیم.

بولت پرسپولیسنظرتان درباره هفته‌های پایانی لالیگا؟
با نهایت اشتیاق وارد بازی‌ها می‌شویم. ما یک بازی مهم قبل از تعطیلات ملی داریم و پس از آن کورتوا و میلیتائو هم اضافه خواهند شد و تیم کامل‌تری خواهیم داشت.

بولت پرسپولیسمقایسه لیگ برتر و لالیگا؟
لیگ انگلیس از نظر شدت بازی و سرعت بهتر است، اما لیگ اسپانیا در سطح تاکتیکی کیفیت بیشتری دارد.

مشاهده این خبر در سایت مرجع